Tags: datornici, anaf
932 firme mijlocii si mici datornice au fost publicate pe Internet
Lista societatilor comerciale care inregistrau obligatii restante fata de bugetele: de stat, asigurarilor sociale de stat, fondului national unic de asigurari sociale de sanatate, asigurarilor de somaj, precum si cuantumul acestor obligatii restante la 30 septembrie 2011 si neachitate pana la data publicarii, in temeiul prevederilor Titlului I - Transparenta informatiilor referitoare la obligatiile bugetare restante din Cartea I - Reglementari generale pentru prevenirea si combaterea coruptiei din Legea nr. 161/2003.
Lista poate fi consultata pe websiteul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, la adresa www.anaf.ro, sectiunea Servicii online, categoria Obligatii restante catre bugete, din prima pagina.
I. La Bugetul general consolidat al statului (BGCS) au fost publicati 932 contribuabili mijlocii si mici care inregistrau la 30 septembrie a.c. restante de 25,28 mil.lei.
La Bugetul de stat (BS) au fost publicati 918 contribuabili mijlocii si mici care aveau obligatii restante de 15,69 mil. lei, care se afla in una din urmatoarele situatii:
- 903 se afla in procedura de executare silita pentru recuperarea unor creante ale BS de 13,60 mil.lei;
- 12 au in derulare inlesniri la plata a unor obligatii restante la BS pentru 1,87 mil.lei;
- 3 au solicitat compensarea obligatiilor restante pentru 0,22 mil.lei.
Pentru obligatiile fata de Bugetul asigurarilor sociale de stat (BASS) au fost publicati 313 contribuabili mijlocii si mici care inregistrau restante de 7,18 mil.lei, din care:
- 298 se afla in procedura de executare silita pentru recuperarea unor creante de 6,39 mil.lei;
- 5 au solicitat compensarea obligatiilor restante pentru 0,10 mil.lei;
- 10 au in derulare inlesniri la plata a unor obligatii restante la BASS pentru 0,69 mil.lei.
Obligatiile la Bugetul Fondului national unic al asigurarilor sociale de sanatate (BFNUASS) sunt de 2,20 mil.lei si provin de la 296 contribuabili mijlocii si mici, astfel:
- 282 se afla in procedura de executare silita pentru recuperarea unor creante de 1,94 mil. lei;
- 4 au solicitat compensarea obligatiilor restante pentru 0,02 mil.lei;
- 10 au in derulare inlesniri la plata a unor obligatii restante la BFNUASS pentru 0,24 mil.lei.
Pentru obligatiile fata de Bugetul asigurarilor sociale de somaj (BASÅž) au fost publicati 271 contribuabili mijlocii si mici care inregistreaza obligatii restante de 0,19 mil. lei, in structura:
- 257 se afla in procedura de executare silita pentru obligatii restante de 0,16 mil.lei;
- 4 au solicitat compensarea obligatiilor restante la BASÅž pentru 0,01 mil.lei;
- 10 au in derulare inlesniri la plata a unor obligatii restante la BASÅž pentru 0,02 mil.lei.
II. La 30 septembrie a.c., marii contribuabili preluati in administrare de Directia Generala de Administrare a Marilor Contribuabili Bucuresti (DGAMC), conform Ordinului ministrului Finantelor Publice nr. 343/2005, cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul in care au fost inregistrate restante, au fost publicati de DGAMC Bucuresti.
III. Nu au fost publicati pe websiteul Ministerului Finantelor Publice, conform Ordinului ministrului Finantelor Publice nr. 551/2003: microintreprinderile clasificate conform Legii nr. 346/2004, modificata; contribuabili persoane juridice pentru care a fost declansata procedura insolventei, reglementata de Legea nr. 85/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si contribuabili care au contestat debitele si au exercitat caile legale de atac.
IV. Urmatoarea actualizare se va face pana la 31 ianuarie 2012, pentru debitele restante la 31 decembrie 2011, conform articolului 13 din Ordinul ministrului Finantelor Publice nr. 551/2003.
de
Redactia InfotvaRedactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Regimul special de scutire pentru intreprinderile mici
Intrebare:
In stabilirea veniturilor care intra in sfera TVA (in plafon 300.000) la un ONG care desfasoara si activitati economice, se analizeaza doar veniturile cu scop patrimonial? Adica nimic din cele cuprinse in bilant in F 20 rand 01 Venituri din activitati fara scop patrimonial - total?
In speta, ONG-ul nostru are venituri din donatii si sponsorizari precum si din venituri pentru care se datoreaza impozit spectacol (care sunt cuprinse in totalul mentionat mai sus) precum si...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<Achizitie apartamente in vederea revanzarii
Intrebare:
Un SRL platitor de tva si impozit pe profit avand CAEN 6810, nou infiintat, a achizitionat 2 imobile in vederea revanzarii. Momentan nu intentioneaza sa revanda aceste imobile, ci asteapta sa vada evolutia pietei (o perioada nedeterminata). La achizitie, s-a aplicat taxare inversa. Avand in vedere ca SRL nu are decat cheltuieli de intretinere ale imobilelor, este corect fiscal sa inregistreze si cheltuiala cu amortizarea, avand in vedere ca o perioada de timp nu va avea venit?...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<Factura despagubire marfa deteriorata la transport
Intrebare:
Societatea noastra a vandut marfa unui client. In timpul transportului, marfa a fost deteriorata de catre transportator (costul de transport este asigurat de catre societatea noastra avand contract cu furnizorul de transport).
Ce factura trebuie sa emit transportatorului pentru prejudiciul adus? Cum se emite aceasta factura? Ce explicatii se scriu?
Cum se face descarcarea de gestiune (mentionez ca marfa a ramas la transportator)?
Care sunt...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<Ajustarea bazei impozabile a TVA
Intrebare:
O Societate de avocati a facturat in 2018 un client pe care nu l-a incasat.
1. Clientul a intrat in procedura de reorganizare si a fost acceptata integral creanta. Se poate face ajustare de TVA?
2. Clientul a intrat in procedura de reorganizare si a fost acceptata pe jumatate creanta, Cum se face ajustarea de TVA? Tehnic, se intocmeste factura de stornare aferenta partii neaccepte? la Beneficiar se trece Clientul si se transmite in RO e-Factura sau...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<Declarare si plata impozit venit din chirii
Intrebare:
O persoana fizica are un contract de inchiriere cu o persoana juridica. PF nu a declarat in Declaratia Unica pe estimat 2024 niciun contract de inchiriere modificandu-se legislatia si obligatia retinerii la sursa fiind pentru PJ. Doar ca PJ nu a achitat in anul 2024 chiria (trece printr-o perioada de investitii, exista clauza in contract in cazul se precizeaza ca se va achita chiria in functie de lichiditatile chiriasului PJ). Ce obligatii are PF pentru anul 2024, ar trebui sa...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<