Atentie contabili!

Modificari importante privind TVA!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
 
 
 

MMPS, nou Proiect de Ordin pentru modalitatea de acordare a sprijinului financiar si a categoriilor de bunuri ce pot fi achizitionate conform OUG 132/2020

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

de InfoTva.ro

de InfoTva.ro la 26 Aug. 2020 Exclusiv
Tags: proiect de ordin mmps, categorii de bunuri

Ministerul Muncii si Protectiei Sociale a pus in dezbatere publica un nou Proiect de Ordin pentru stabilirea modalitatii de acordare a sprijinului financiar si a categoriilor de bunuri ce pot fi achizitionate conform art. 6 alin. (1) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 132/2020 privind masuri de sprijin destinate salariatilor si angajatorilor in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum si pentru stimularea cresterii ocuparii fortei de munca.

Astfel, conform Proiectului, categoriile de bunuri ce pot fi achizitionate potrivit art. 6 alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 132/2020 sunt urmatoarele:
1. Sisteme de calcul tip laptop/notebook;
2. Tablete;
3. Smartphone;
4. Echipamente periferice de intrare si iesire aferente bunurilor prevazute la pct.1-3;
5. Echipamente necesare conectarii la internet a bunurilor prevazute la pct.1-3;
6. Licente aferente sistemelor de operare si aplicatiilor software aferente bunurilor prevazute la pct.1-3 necesare pentru desfasurarea activitatii in regim de telemunca, in conformitate cu prevederile Legii nr. 81/2018. 
 
Prin servicii tehnologice, in sensul art. 6 alin. (1) din ordonanÈ›a de urgenÈ›a se intelege totalitatea mijloacelor aferente tehnologiei informatiei si comunicatiilor pe care angajatorul este obligat sa le asigure telesalariatului in conditiile art. 7 lit. a) din Legea nr. 81/2018. 
 
Autoturisme pe firma. Regim fiscal-contabil
Autoturisme pe firma. Regim fiscal-contabil

Vezi detalii

Modele editabile pentru Calculatia Costurilor!
Modele editabile pentru Calculatia Costurilor!

Vezi detalii

Declaratia 394. Tranzactii cu persoane afiliate
Declaratia 394. Tranzactii cu persoane afiliate

Vezi detalii

In vederea acordarii sumei prevazute la art. 6 alin. (1) din ordonanÈ›a de urgenÈ›a, angajatorii transmit, prin mijloace electronice, la agentiile pentru ocuparea fortei de munca judetene sau, dupa caz, a municipiului Bucuresti, in raza carora isi au sediul social, urmatoarele documente, pentru care isi asuma raspunderea privind corectitudinea si veridicitatea datelor inscrise: 
 
a) o cerere semnata si datata de reprezentantul legal, potrivit modelului prevazut in Anexa nr. 2; 
b) o declaratie pe propria raspundere, data prin reprezentantul legal, potrivit modelului prevazut in Anexa nr. 3; 
c) lista telesalariatilor pentru care se solicita acordarea sumei prevazute de art. 6 alin. (1) din ordonanța de urgența, potrivit modelului prevazut in Anexa nr. 4.
 
(2)In situatia identificarii unor inadvertente in documentele transmise potrivit alin. (1), precum si in situatia in care informatiile din documentele transmise sunt incomplete sau pe baza acestora nu se poate determina indeplinirea conditiilor legale pentru acordarea sumei prevazute la art. 6 alin. (1) din ordonanÈ›a de urgenÈ›a, agentiile pentru ocuparea fortei de munca judetene, sau, dupa caz, a municipiului Bucuresti solicita angajatorilor clarificari scrise si/sau prezentarea de documente suplimentare. 
 
Stabilirea sau, dupa caz, respingerea dreptului angajatorilor de a beneficia de suma prevazuta la art. 6 alin. (1) din ordonanta de urgenta se face in baza deciziilor emise de directorii executivi ai agentiilor pentru ocuparea fortei de munca judetene, respectiv a municipiului Bucuresti. 
 
Angajatorii au obligatia de a transmite, in termenul prevazut de art. 6 alin. (4) din ordonanta de urgenta, prin mijloace electronice, la agentiile pentru ocuparea fortei de munca judetene sau, dupa caz, a municipiului Bucuresti, care au efectuat plata sumelor prevazute la art. 6 alin. (1) din ordonanta de urgenta, urmatoarele documente justificative: 
 
a) facturile fiscale emise de catre furnizorii de bunuri si servicii tehnologice;
 
b) bonurile fiscale sau extrasele de cont care sa ateste plata facturilor prevazute la lit. a); 

c) fisele de evidenta a materialelor de natura obiectelor de inventar date in folosinta telesalariatilor, intocmite conform modelului prevazut in anexa nr. 3 la Ordinul ministrului finantelor publice nr. 2634/2015 privind documentele financiar-contabile;

d) bonurile de miscare a mijloacelor fixe date in folosinta salariatilor, intocmite conform modelului prevazut in anexa nr. 3 la Ordinul ministrului finantelor publice nr. 2634/2015

e) situatia cu serviciile tehnologice pe care angajatorul le asigura fiecarui telesalariat. 
 
Plata din bugetul asigurarilor pentru somaj a sumelor prevazute la art. 6 alin. (1) din ordonanta de urgenta se face in limita fondurilor alocate cu aceasta destinaÈ›ie, in ordinea depunerii cererilor, pâna la 31 decembrie 2020, prin virament in conturile deschise de angajatori la institutiile de credit, in termen de 10 zile de la data inregistrarii documentatiei complete prevazute la art. 3 alin. (1) din prezentul ordin. 
 
Autor: InfoTva.ro

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Votati articolul "MMPS, nou Proiect de Ordin pentru modalitatea de acordare a sprijinului financiar si a categoriilor de bunuri ce pot fi achizitionate conform OUG 132/2020":
Rating:

Nota: 4.67 din 5 din 3 voturi





MODIFICARI Majore privind TVA. 5 studii de caz + explicatii detaliate
Atentie contabili!
Modificari importante privind TVA!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti.

Abonati-va la Newsletter-ul InfoTva.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special
"MODIFICARI Majore privind TVA. 5 studii de caz + explicatii detaliate" 
Rentrop ∧ Straton
Club Contabilitate

VIDEO

[x]
Atentie contabili!
MODIFICARI Majore privind TVA. 5 studii de caz + explicatii detaliate Modificari importante privind TVA!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti.!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTva.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!

"MODIFICARI Majore privind TVA. 5 studii de caz + explicatii detaliate"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016