Atentie contabili!


Modificari importante privind TVA!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
 
 
 

De la 1 martie 2022 institutiile publice au obligatia sa se inroleze in sistemul informatic PatrimVen

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
de Ion Mihai la 28 Sep. 2021 Exclusiv
Tags: patrimven, inrolare in patrimven, termen limita

Conform OG 11/2021, incepand cu 1 martie 2022 autoritatile publice, institutiile publice sau de interes public sunt obligate sa se inroleze in sistemul informatic PatrimVen.

PatrimVen este un depozit de date in care sunt colectate si agregate date obtinute de Ministerul Finantelor Publice/A.N.A.F, in conditiile legii, de la autoritatile/institutiile publice si de interes public, din administratia publica centrala si locala ori de la contribuabili/platitori si care sunt puse la dispozitia autoritatilor publice, institutiilor publice si de interes public din administratia publica centrala si locala, precum si altor persoane juridice de drept privat, in beneficiul cetatenilor si in scopul realizarii atributiilor stabilite de normele juridice care reglementeaza activitatea institutiilor, autoritatilor ori persoanelor juridice de drept privat care primesc respectivele informatii si/sau documente.

ANAF reaminteste ca utilizarea sistemului informatic PatrimVen de catre autoritati si institutii publice conduce la eficientizarea activitatilor institutionale precum si la imbunatatirea activitatilor de administrare si vine in sprijinul cetatenilor care nu mai sunt nevoiti sa se deplaseze la sediul organului fiscal pentru obtinerea documentelor/adeverintelor de venit necesare si depunerea lor la Primaria de domiciliu/ unitati scolare, dupa caz.

Accesul la sistemului informatic PatrimVen se face numai dupa depunerea formularului protocolului de aderare (PASS) reglementat de Anexa nr. 1 la Ordinul nr. 2.632/2016 pentru dezvoltarea serviciilor Ministerului Finantelor Publice puse la dispozitia autoritatilor si institutiilor publice prin sistemul informatic propriu si aprobarea accesului la serviciile disponibile in cadrul sistemului informatic PatrimVen.

Pentru inrolarea administratorilor de interoperativitate este necesara prezenta acestora, o singura data, la un ghiseu teritorial al ANAF pentru inregistrarea cu un minim de documente, respectiv cartea de identitatea persoanei in original, fisierul de export al certificatului digital calificat detinut de persoana pe suport electronic, cererea de numire sau revocare administrator de interoperabilitate, pentru Documentul care contine date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 gestionarea drepturilor de acces ale utilizatorilor din partea autoritatii/institutiei publice semnata si stampilata de reprezentantul legal al acesteia.

Baza legala: 
 
Contabilitatea HORECA. Monografii contabile si cazuri practice

Contabilitatea HORECA. Monografii contabile si cazuri practice

Vezi detalii

Autoturisme SECOND HAND. Tratament fiscal-contabil

Autoturisme SECOND HAND. Tratament fiscal-contabil

Vezi detalii

Contabilitatea operatiunilor de transport si logistica

Contabilitatea operatiunilor de transport si logistica

Vezi detalii

OG nr. 11/2021 pentru modificarea si completarea Legii nr. 207/2015 privind Codul de procedura fiscala si reglementarea unor masuri fisc ale publicat in Monitorul Oficial nr. 832/31.08.2021.


Sursa: ANAF
Ion Mihai de Ion Mihai
Ion Mihai este profesionist in domeniul fiscal. Si-a inceput activitatea in presa in anul 2010 si a acoperit de-a lungul anilor subiecte precum contabilitate, legislatia muncii si sport. In prezent, scrie despre tot ceea ce inseamna pregatirea si depunerea declaratiilor fiscale, obligatiile fiscale care le revin angajatorilor si salariatilor, plata impozitelor si alte noutati legislative.

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Votati articolul "De la 1 martie 2022 institutiile publice au obligatia sa se inroleze in sistemul informatic PatrimVen":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 2 voturi





MODIFICARI Majore privind TVA. 5 studii de caz + explicatii detaliate

Atentie contabili!

Modificari importante privind TVA!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti.

Abonati-va la Newsletter-ul InfoTva.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special
"MODIFICARI Majore privind TVA. 5 studii de caz + explicatii detaliate" 
Rentrop ∧ Straton
Club Contabilitate

VIDEO

[x]

Atentie contabili!

MODIFICARI Majore privind TVA. 5 studii de caz + explicatii detaliate Modificari importante privind TVA!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti.!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTva.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!

"MODIFICARI Majore privind TVA. 5 studii de caz + explicatii detaliate"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016