Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!


In virtutea rolului activ al organului fiscal, Administratia Judeteana a Finantelor Publice Galati aduce la cunostinta contribuabililor modalitatile prin care se poate solicita certificatul de cazier fiscal, respectiv:
Solicitarea se transmite din Spatiul Privat Virtual al titularului, prin accesarea Sectiunii Solicitari / Eliberare documente / Certificat de cazier fiscal, selectarea CIF/CUI/CNP-ului si mentionarea motivului solicitarii.
Cazierul fiscal se primeste in Sectiunea Mesaje din SPV, in format PDF, semnat cu semnatura electronica a Ministerului Finantelor/ANAF.
Pentru inregistrarea in Spatiul Privat Virtual se acceseaza site-ul www.anaf.ro, sectiunea SPV- Spatiul Privat Virtual / inregistrare in Spatiul Privat Virtual si se completeaza un formular web securizat.
Institutia precizeaza ca persoanele juridice, asocierile si alte entitati fara personalitate juridica, persoanele fizice care desfasoara o profesie liberala sau exercita o activitate economica in mod independent ca persoane fizice autorizate (PFA), intreprinderi individuale (II) si intreprinderi familiale (IF) sunt obligate sa solicite certificatul de cazier fiscal prin SPATIUL PRIVAT VIRTUAL –SPV). (Temei legal: art. 79 alin. (11) si (12) din Legea 207/2015 privind Codul de Procedura Fiscala).

Agenda Fiscala a Contabilului 2025

TVA 2025 Noile cote si efectele in practica

Examenul de ACCES la STAGIUL CECCAR 2025
Informatiile privind cazierul fiscal sunt disponibile pentru institutiile publice prin utilizarea sistemului informatic PATRIMVEN.
(4) Ori de cate ori o institutie sau autoritate publica trebuie sa solutioneze o cerere a unei persoane fizice sau juridice, iar pentru solutionarea cererii legislatia specifica prevede prezentarea unui certificat de atestare fiscala, a unei adeverinte de venit sau a unui alt document cu privire la situatia fiscala a persoanei in cauza, institutia sau autoritatea publica are obligatia sa solicite certificatul de atestare fiscala, adeverinta de venit sau documentul respectiv de la organul fiscal competent. In acest caz, persoana fizica sau juridica NU mai are obligatia depunerii certificatului, adeverintei sau documentului.
Sursa: ANAF

Ion Mihai este profesionist in domeniul fiscal. Si-a inceput activitatea in presa in anul 2010 si a acoperit de-a lungul anilor subiecte precum contabilitate, legislatia muncii si sport. In prezent, scrie despre tot ceea ce inseamna pregatirea si depunerea declaratiilor fiscale, obligatiile fiscale care le revin angajatorilor si salariatilor, plata impozitelor si alte noutati legislative.
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Articole similare
Examen 2012 pentru cei care vor sa devina consultanti fiscali!ANAF a publicat un nou proiect de ordin privind cazierul fiscalCe se inscrie in cazierul fiscalCand se anuleaza inregistrarea in scopuri de TVA?Zoom fiscal: CAZIERUL FISCAL in 2015. Aspecte de interes!Ultimele articole
Serviciul Programari online ANAF. Ce recomanda institutia contribuabililorServiciul PROGRAMARI ONLINE pus la dispozitie de ANAFAdeverinta de venit, cazierul fiscal si certificatul de atestare fiscala pot fi obtinute fara deplasare la ANAFANAF ofera contribuabililor 4 tipuri de servicii electroniceCe metode au la dispozitie contribuabilii pentru a depune, solicita sau elibera documente fiscale onlineArticole similare
Ordinul ANAF 2727/2015 reglementeaza Declaratiile 402 si 403Emiterea si transmiterea electronica a facturilorFirmele care au optat pentru plata defalcata a TVA vor aplica sistemul ForexebugCum a fost modificat Ordinul 2021/2021 prin Ordinul 371/2024. Tabel comparativNoutati fiscale: Ordinul nr. 588/2016 pentru aprobarea modelului si continutului formularului 300Ultimele articole
Registrul fiscal 2023: Daca firmele schimba vectorul fiscal sunt obligate sa achizitioneze un nou document?Formularul 168 se depune la fisc pana pe 31 martie 2023 pentru contractele de locatiune incheiate din 1 ianuarieIn atentia contribuabililor! Aplicarea stampilei pe inscrisuri este voluntara, NU obligatoriePreturile de vanzare cu amanuntul NU vor mai fi declarate pe suport hartie. Va fi modificat titlul VIII din Legea 227/2015Ce pasi urmam pentru reinnoirea certificatului digitalArticole similare
SPV, singura modalitate de transmitere la ANAF a cererilor, inscrisurilor, documentelor de catre persoane juridice, asocieri, PFA, II, IFPrin Ordinul 1090/2022 a fost aprobata o noua Procedura de comunicare prin mijloace electronice intre ANAF si contribuabiliAsociat in firme platitoare de impozit micro si pe profit. Se va ajusta vectorul fiscal in acest caz?Utilizare SPV: Cum trebuie procedat atunci cand aceeasi factura a fost trimisa de doua ori in sistemAproape 100.000 de apeluri, solutionate de agentii Call Center in trimestrul I din 2023Ultimele articole
e-TVA si Notificarea de conformare. Ce faci cand ai emis facturi fara TVABon fiscal. Se mai poate deduce TVA-ul in baza unui bon fiscal in 2025?E-TVA: De ce ti se dubleaza TVA-ul si cum justifici diferenteleLista documentelor necesare inrolarii in SPV a persoanelor juridiceE-Factura: Cum sa stornezi facturile emise gresit in SPV si inregistrate ulterior in contabilitate
Atentie, contabili!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"Noutati TVA 2025. Noile cote si Exemple practice"