Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
de Redactia Infotva
la 25 Iul. 2012 Exclusiv
Va prezentam mai jos ce etape sunt de parcurs pentru reinnoirea certificatului digital, printr-un material elaborat si facut public de autoritatile de drept.
ETAPE DE PARCURSCompletati un nou document de confirmare, aplicati semnatura dvs. digitala si trimiteti-l prin e-mail la firma care v-a eliberat certificatul. Aceasta va inapoia pe adresa dvs. de e-mail documentul confirmat.
- accesati portalul ANAF, pagina Declaratii electronice, meniul Reinnoire certificate calificate si transmiteti documentul de confirmare primit;
- veti primi un e-mail in maxim 4 zile lucratoare anuntandu-va ca noul numar al certificatului a fost introdus in baza de date a ANAF si ca puteti folosi serviciul de depunere on-line. in cazul in care nu ati primit acest e-mail, puteti incerca sa utilizati serviciul de depunere prin internet. Recipisa primita in urma depunerii este o confirmare a posibilitatii tehnice de utilizare a serviciului "Depunere documente electronice".
ATENTIE! nu mai este necesara depunerea de acte suplimentare.
Procedura de reinnoire a certificatului digital este prezentata in GHIDUL PENTRU REINNOIREA CERITIFICATELOR PE PORTALUL ANAF(declaratii electronice/ informatii depunere declaratii/instructiuni de utilizare a serviciului de depunere a declaratiilor/ghid de reinnoire certificate digitale).
Daca certificatul digital a expirat si se doreste imputernicirea unei alte persoane pentru depunerea electronica a declaratiilor, se va inregistra noul certificat digital obtinut de la firma autorizata pe portalul ANAF conform instructiunilor pentru inregistrarea certificatelor digitale calificate (www.anaf.ro/Declaratii electronice/ Informatii depunere declaratii - Instructiuni de utilizare a serviciului de depunere declaratii.), cu prezentarea formularului 150, imputernicirii si actului de identitate la organul fiscal.

Examenul de ACCES la STAGIUL CECCAR 2023

PFA II IF Taxe Impozite Deduceri Contributii

Ghidul practic al contabilului din domeniul constructiilor
Daca certificatul digital NU a expirat dar se doreste imputernicirea unei alte persoane (ex.: persoana imputernicita initial nu mai lucreaza pentru firma), pentru depunerea electronica a declaratiilor, se va anula certificatul digital initial cu ajutorul formularului 151 - Cerere pentru revocarea dreptului de utilizare a serviciului Depunere declaratii on-line, conform instructiunilor privind REVOCAREA ACCESULUI LA SERVICIUL DE DEPUNERE ON-LINE, (www.anaf.ro/declaratii electronice/informatii depunere declaratii/instructiuni de utilizare a serviciului de depunere a declaratiilor/ Revocarea accesului la serviciul de depunere on-line.), dupa care se va inregistra noul certificat digital obtinut de la firma autorizata pe portalul ANAF cu prezentarea formularului 150, imputernicirii si actului de identitate la organul fiscal.

Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News
Votati articolul "Ce pasi urmam pentru reinnoirea certificatului digital":
Rating:
Nota: 2.75 din 5 din 2 voturi
Rating:
Nota: 2.75 din 5 din 2 voturi
Articole similare
Declaratia 150Declaratia 150 in 2023: Documentatia necesara pentru inregistrarea formularuluiDin 1 iulie 2022 Declaratia de mediu nu mai poate fi transmisa in format hartie (Ordinul 1642/2022)
Mai multe articole despre reinnoirea certificatului
Articole similare
Precizari privind certificatul digital calificat pentru semnatura electronicaData de la care formularul 112 nu se mai depune decat in format electronic se amanaDepunerea formularului 200 se poate face si onlineFormularul 600 poate fi depus electronic prin Spatiul Privat VirtualAtentie! Decontul special de TVA se depune luni!Ultimele articole
Incepand cu 1 ianuarie 2023 se organizeaza Registrul achizitiilor de locuinte cu cota redusa de TVA de 5%Informare ANAF cu privire la Registrul achizitiilor de locuinte cu cota redusa de TVA de 5 %Operatorii economici cu exercitiu financiar diferit de anul calendaristic depun raportarile contabile pana pe 16 august 2022Raportarile contabile la 30 iunie 2022 urmeaza a fi depuse pana cel mai tarziu la data de 16 august 2022Cum pot accesa persoanele fizice si juridice serviciul de programari online la ANAF
Mai multe articole despre certificat digital
Articole similare
Ordinul nr. 2116/2020 modifica si completeaza mai multe ordine in domeniul contabilitatii institutiilor publiceDeclaratia Unica in 2023: ANAF recomanda ca documentul sa fie depus prin mijloace electronice de transmitere la distantaDomenii de activitate eligibile pentru obtinerea Masurii 1- microgranturi de pana la 2.000 de euroSituatii financiare la 31 decembrie 2011 (versiunea 103 din 7 martie 2012), aprobate prin OMEF nr. 1969 din 2007Declaratia privind beneficiarii reali. Ghid pentru completarea formularuluiUltimele articole
OFICIAL! Incepand cu 1 februarie 2023, certificatul de cazier judiciar poate fi obtinut online prin platformele ghiseul.ro si hub.mai.gov.roReminder ANAF! 31 ianuarie 2023 este termenul limita pentru depunerea formularului 395Pana pe 31 martie 2023 firmele trebuie sa comunice iesirea din sistemul micro si intrarea in regimul impozitului pe profitFirmele pot incepe sa depuna situatiile financiare pentru 2022. ANAF a actualizat PDF-ul inteligent in 25 ianuarieDeclaratia Unica in 2023: Prin Ordinul 2541/2022 a fost publicat noul model de formular
Mai multe articole despre semnatura electronica
Articole similare
Raspuns oficial ANAF: Specificatii privind inregistrarea unei persoane juridice in SPVCe procedura se aplica la revocarea accesului la serviciul de depunere online?Revocarea accesului la serviciul de depunere online. Cum procedam?Cum facem revocarea accesului la serviciul de depunere online?Declaratiile online se depun diferit! Afla noile reguli!Ultimele articole
Din 1 iulie 2022 Declaratia de mediu nu mai poate fi transmisa in format hartie (Ordinul 1642/2022)Din 1 iulie 2022 Declaratia privind fondul de mediu ar putea fi depusa exclusiv online (Proiect)Depunere declaratii ANAF: procedura de transmitere si ce formulare poti depune onlineAtentie! 25 mai 2016 e termenul-limita pentru depunerea mai multor declaratii de catre persoanele fiziceFormularul 200 se depune pana la 25 mai 2015. Ce procedura trebuie sa urmati?
Mai multe articole despre depunere declaratii online

Atentie contabili!
Modificari importante privind TVA in 2023!Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"Noutati TVA in 2023. Top 7 Studii de caz de actualitate"