Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Va prezentam mai jos ce etape sunt de parcurs pentru reinnoirea certificatului digital, printr-un material elaborat si facut public de autoritatile de drept.
ETAPE DE PARCURSCompletati un nou document de confirmare, aplicati semnatura dvs. digitala si trimiteti-l prin e-mail la firma care v-a eliberat certificatul. Aceasta va inapoia pe adresa dvs. de e-mail documentul confirmat.
- accesati portalul ANAF, pagina Declaratii electronice, meniul Reinnoire certificate calificate si transmiteti documentul de confirmare primit;
- veti primi un e-mail in maxim 4 zile lucratoare anuntandu-va ca noul numar al certificatului a fost introdus in baza de date a ANAF si ca puteti folosi serviciul de depunere on-line. in cazul in care nu ati primit acest e-mail, puteti incerca sa utilizati serviciul de depunere prin internet. Recipisa primita in urma depunerii este o confirmare a posibilitatii tehnice de utilizare a serviciului "Depunere documente electronice".
ATENTIE! nu mai este necesara depunerea de acte suplimentare.
Procedura de reinnoire a certificatului digital este prezentata in GHIDUL PENTRU REINNOIREA CERITIFICATELOR PE PORTALUL ANAF(declaratii electronice/ informatii depunere declaratii/instructiuni de utilizare a serviciului de depunere a declaratiilor/ghid de reinnoire certificate digitale).
Daca certificatul digital a expirat si se doreste imputernicirea unei alte persoane pentru depunerea electronica a declaratiilor, se va inregistra noul certificat digital obtinut de la firma autorizata pe portalul ANAF conform instructiunilor pentru inregistrarea certificatelor digitale calificate (www.anaf.ro/Declaratii electronice/ Informatii depunere declaratii - Instructiuni de utilizare a serviciului de depunere declaratii.), cu prezentarea formularului 150, imputernicirii si actului de identitate la organul fiscal.
Daca certificatul digital NU a expirat dar se doreste imputernicirea unei alte persoane (ex.: persoana imputernicita initial nu mai lucreaza pentru firma), pentru depunerea electronica a declaratiilor, se va anula certificatul digital initial cu ajutorul formularului 151 - Cerere pentru revocarea dreptului de utilizare a serviciului Depunere declaratii on-line, conform instructiunilor privind REVOCAREA ACCESULUI LA SERVICIUL DE DEPUNERE ON-LINE, (www.anaf.ro/declaratii electronice/informatii depunere declaratii/instructiuni de utilizare a serviciului de depunere a declaratiilor/ Revocarea accesului la serviciul de depunere on-line.), dupa care se va inregistra noul certificat digital obtinut de la firma autorizata pe portalul ANAF cu prezentarea formularului 150, imputernicirii si actului de identitate la organul fiscal.
Autor: InfoTva.ro
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Votati articolul "Ce pasi urmam pentru reinnoirea certificatului digital":
Rating:
Nota: 2.75 din 5 din 2 voturi
Rating:
Nota: 2.75 din 5 din 2 voturi
Articole similare
Declaratia 150Documentatia necesara pentru inregistrarea formularului 150
Mai multe articole despre reinnoirea certificatului
Articole similare
Zoom fiscal: Principalele modificari aduse formularului 088Se schimba regulile pentru dovada platii impozitelorPana cand mai poti redirectiona 2 la suta din impozitul pe venitPentru sediile secundare: Declaratii fiscale prin transmitere la distantaDGRFP: Eliberarea de extrase de cont in format electronic de la Trezorerie, fara perceperea de comisioaneUltimele articole
Serie de intrebari si raspunsuri MEEMA privind acordarea de granturi. Codul CAEN 6920 pentru PFA este eligibil?ANAF: Documente necesare pentru autentificarea in mediul electronic, la inregistrarea in SPVMFP: Principalele aspecte privind intocmirea si depunerea situatiilor financiare anuale (Ordin nr. 3781/2019)Informare ANAF privind depunerea situatiilor financiare la 31 decembrie 2019Prestator neplatitor de TVA. Dezavantaje
Mai multe articole despre certificat digital
Articole similare
Dezbatere MMPS: Digitalizarea si simplificarea relatiilor de munca. Au fost propuse 7 modificari ale Legii 53/2003DGRFP: Eliberarea de extrase de cont in format electronic de la Trezorerie, fara perceperea de comisioaneANAF: Declaratia 390 VIES trebuie depusa. Sanctiunile se vor aplicaObligatii fiscale privind retinerea la sursa a impozitului. Declaratia 1124 intrebari si raspunsuri esentiale privind recuperarea TVA achitata in alt stat membru al Uniunii EuropeneUltimele articole
Serie de intrebari si raspunsuri MEEMA privind acordarea de granturi. Codul CAEN 6920 pentru PFA este eligibil?A fost aprobata procedura de acordare a 50% din salariu, dar nu mai mult de 2500 lei. Documente necesare (Ordinul 2/2021)OUG 195/2020. Cum se procedeaza atunci cand avizul pentru schimbarea destinatiei imobilelor colective cu regim de locuinta nu este necesarExtrasul REVISAL necesar masurii -Granturi pentru capital de lucru- trebuie emis cu MAXIM 24 ore inainte de inscriere (Clarificare MEEMA)Intrebari si raspunsuri MEEMA cu privire la utilizarea platformei granturi.imm.gov.ro
Mai multe articole despre semnatura electronica
Articole similare
Declaratia 208 a ajuns la versiunea 2.0.0Completare si depunere Declaratia 205!Mai putine declaratii depuse in primavara aceastaNu uitati sa depuneti Declaratia 112 pe Internet pana la 26 septembrie, inclusivCare e procedura pentru revocarea accesului la serviciul de depunere online?Ultimele articole
Raspuns oficial ANAF: Specificatii privind inregistrarea unei persoane juridice in SPVAtentie! 25 mai 2016 e termenul-limita pentru depunerea mai multor declaratii de catre persoanele fiziceFormularul 200 se depune pana la 25 mai 2015. Ce procedura trebuie sa urmati?Declaratia 200 se depune pana la 25 mai 2015. Documentar fiscal completCum facem revocarea accesului la serviciul de depunere online?
Mai multe articole despre depunere declaratii online

Atentie contabili!
Modificari importante privind TVA!Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti.
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTva.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special
"MODIFICARI Majore privind TVA. 5 studii de caz + explicatii detaliate"