Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!

Va prezentam mai jos ce etape sunt de parcurs pentru reinnoirea certificatului digital, printr-un material elaborat si facut public de autoritatile de drept.
ETAPE DE PARCURSCompletati un nou document de confirmare, aplicati semnatura dvs. digitala si trimiteti-l prin e-mail la firma care v-a eliberat certificatul. Aceasta va inapoia pe adresa dvs. de e-mail documentul confirmat.
- accesati portalul ANAF, pagina Declaratii electronice, meniul Reinnoire certificate calificate si transmiteti documentul de confirmare primit;
- veti primi un e-mail in maxim 4 zile lucratoare anuntandu-va ca noul numar al certificatului a fost introdus in baza de date a ANAF si ca puteti folosi serviciul de depunere on-line. in cazul in care nu ati primit acest e-mail, puteti incerca sa utilizati serviciul de depunere prin internet. Recipisa primita in urma depunerii este o confirmare a posibilitatii tehnice de utilizare a serviciului "Depunere documente electronice".
ATENTIE! nu mai este necesara depunerea de acte suplimentare.
Procedura de reinnoire a certificatului digital este prezentata in GHIDUL PENTRU REINNOIREA CERITIFICATELOR PE PORTALUL ANAF(declaratii electronice/ informatii depunere declaratii/instructiuni de utilizare a serviciului de depunere a declaratiilor/ghid de reinnoire certificate digitale).
Daca certificatul digital a expirat si se doreste imputernicirea unei alte persoane pentru depunerea electronica a declaratiilor, se va inregistra noul certificat digital obtinut de la firma autorizata pe portalul ANAF conform instructiunilor pentru inregistrarea certificatelor digitale calificate (www.anaf.ro/Declaratii electronice/ Informatii depunere declaratii - Instructiuni de utilizare a serviciului de depunere declaratii.), cu prezentarea formularului 150, imputernicirii si actului de identitate la organul fiscal.

Examenul de ACCES la STAGIUL CECCAR 2025

Portal Persoane Fizice - acces 12 luni consultanta in scris si telefonica 30 intrebari

Autoturisme pe firma Regim fiscal-contabil
Daca certificatul digital NU a expirat dar se doreste imputernicirea unei alte persoane (ex.: persoana imputernicita initial nu mai lucreaza pentru firma), pentru depunerea electronica a declaratiilor, se va anula certificatul digital initial cu ajutorul formularului 151 - Cerere pentru revocarea dreptului de utilizare a serviciului Depunere declaratii on-line, conform instructiunilor privind REVOCAREA ACCESULUI LA SERVICIUL DE DEPUNERE ON-LINE, (www.anaf.ro/declaratii electronice/informatii depunere declaratii/instructiuni de utilizare a serviciului de depunere a declaratiilor/ Revocarea accesului la serviciul de depunere on-line.), dupa care se va inregistra noul certificat digital obtinut de la firma autorizata pe portalul ANAF cu prezentarea formularului 150, imputernicirii si actului de identitate la organul fiscal.

Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Articole similare
Declaratia 150 in 2023: Documentatia necesara pentru inregistrarea formularuluiDin 1 iulie 2022 Declaratia de mediu nu mai poate fi transmisa in format hartie (Ordinul 1642/2022)Declaratia 150Articole similare
Eroare la transmiterea fisierelor XML pentru noile case de marcat. Perioada de raportare fara activitateFormularul 230 se depune in anumite conditii. Sunteti obligat sa depuneti declaratia?Depunere online: cum procedam cu declaratiile fiscale pentru mai multe companii?Servicii la distanta, disponibile prin ANAF. Ce optiuni aveti in calitate de contribuabili?Decontul de TVAUltimele articole
Inregistrarea in Registrul RO e-Factura: Procedura ActualizataDepunere declaratii online. Cum se poate achizitiona semnatura electronicaRaportarile contabile la 30 iunie 2024 se depun doar de entitatile cu cifra de afaceri mai mare de 1 milion de euroRaportari contabile la 30 iunie 2024: pana cand se depun si cine are aceasta obligatieDeclaratia Unica in 2024. In anumite conditii persoanele fizice NU mai trebuie sa depuna declaratiaArticole similare
Situatii financiare la 31 decembrie 2011 (versiunea 103 din 7 martie 2012), aprobate prin OMEF nr. 1969 din 2007Ce modifica Legea nr. 148 din 2012 privind inregistrarea operatiunilor comerciale prin mijloace electroniceNoutati privind registrul general de evidenta a salariatilorIntocmirea si transmiterea facturilor prin mijloace electroniceDocumente si evidente utilizate in scopul TVAUltimele articole
SEMNATURA ELECTRONICA si olografa: Ce accepta ANAF la bilanturiSEMNATURA ELECTRONICA: Care sunt furnizorii autorizati pentru SEMNATURA ELECTRONICASEMNATURA ELECTRONICA. Ce valabilitate are SEMNATURA ELECTRONICAInregistrarea in Registrul RO e-Factura: Procedura ActualizataDepunere declaratii online. Cum se poate achizitiona SEMNATURA ELECTRONICAArticole similare
Atentie la depunerea declaratiilor: Revocarea accesului la serviciul de depunere onlineDeclaratia 208 a ajuns la versiunea 2.0.0Din 1 iulie 2022 Declaratia de mediu nu mai poate fi transmisa in format hartie (Ordinul 1642/2022)Obligatoriu online: Depunerea formularului 112Depunere declaratii ANAF: procedura de transmitere si ce formulare poti depune onlineUltimele articole
DEPUNERE DECLARATII ONLINE. Cum se poate achizitiona semnatura electronicaDin 1 iulie 2022 Declaratia privind fondul de mediu ar putea fi depusa exclusiv online (Proiect)Raspuns oficial ANAF: Specificatii privind inregistrarea unei persoane juridice in SPVAtentie! 25 mai 2016 e termenul-limita pentru depunerea mai multor declaratii de catre persoanele fiziceFormularul 200 se depune pana la 25 mai 2015. Ce procedura trebuie sa urmati?
Atentie, contabili!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"TVA exigibil si neexigibil. Corelatii intre decontul de TVA si balanta. Cum procedam"