keyboard_double_arrow_right

Atentie, contabili!

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit
"PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal"!

Adauga adresa de email si DESCARCA GRATUIT raportul realizat de specialisti

PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal
keyboard_double_arrow_left

Raspuns oficial ANAF: Specificatii privind inregistrarea unei persoane juridice in SPV

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
de Alina Georgiana Costache la 08 Nov. 2018
Tags: anaf, seiune de asistenta online, spv, inregistrare in spv

In cadrul sesiunii de asistenta online organizate miercuri, 7 noiembrie, de Agentia Nationala de Administrare Fiscala, pe tema "Inregistrarea persoanelor fizice si juridice in Spatiul Privat Virtual", specialistii ANAF au explicat care sunt pasii care trebuie urmati pentru inregistrarea in SPV a persoanelor juridice.

Unul dintre contribuabilii care au luat parte ieri la sesiunea de asistenta online organizata de ANAF a intrebat: “Buna ziua, in baza caror documente se poate inscrie o societate in Spatiul Privat Virtual? De exemplu o societate are deja depusa declaratia 150 pentru depunere declaratii online insa nu are acces la SPV. Ce documente se prezinta la Ghiseu pentru inrolare in SPV? Multumesc!”.

Raspunsul specialistilor ANAF

“Inregistrarea ca utilizator SPV a unei persoane juridice se poate face printr-o persoana fizica ce detine un certificat digital calificat si care are calitatea de reprezentant legal, reprezentant desemnat sau imputernicit al respectivei persoane juridice. Cererea de inregistrare ca utilizator SPV pentru persoanele care au calitatea de reprezentant legal, reprezentant desemnat sau imputernicit se face prin intermediul aplicatiilor informatice dedicate, pe site-ul web al Agentiei Nationale de Administrare Fiscala (https://www.anaf.ro/InregPersFiziceP.../formularjuridice.jsp).

Documentele care trebuie atasate la cererea de inregistrare sunt:
- actul de identitate al reprezentantului legal/reprezentantului desemnat/imputernicitului;
- documentele din care sa rezulte calitatea de reprezentant legal/reprezentant desemnat/imputernicit al respectivei persoane;
- documentul de confirmare pentru certificatul digital calificat detinut.”
 
Specialistii ANAF au preluat intrebarile lasate de contribuabili pe pagina de Facebook a institutiei si au raspuns, oferind asistenta in ceea ce priveste tema “Inregistrarea persoanelor fizice si juridice in Spatiul Privat Virtual”. Asadar, vorbind despre problemele intampinate de agentii economici, acestia au lamurit si faptul ca accesul in SPV se poate face si pe baza unei procuri simple, semnate doar de administrator, fara a mai fi necesara inregistrarea la notar. Vezi pe Fiscalitatea.ro articolul integral. 
 
Alina Georgiana Costache de Alina Georgiana Costache
Redactor Fiscalitatea.ro si InfoTVA.manager.ro

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri




Urmareste-ne pe Google News

PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal

Atentie contabili!

Modificari importante privind cotele de TVA!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!

Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal" 
Rentrop ∧ Straton
Club Contabilitate

[x]

Informatii vitale despre TVA: deducerea si rambursarea TVA, baza de impozitare, scutiri si operatiuni scutite de TVA.

Atentie contabili!

PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal Modificari importante privind planul de conturi!

Descarca GRATUIT Raportul Special!

"PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016