Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!


Directia Generala Regionala a Finantelor Publice Brasov, reaminteste contribuabililor avantajele utilizarii serviciului electronic Spatiu Privat Virtual, astfel:
Serviciul on-line „Spatiul Privat Virtual” este canalul de comunicare securizat in relatia cu ANAF. Este un serviciu facil, oferit gratuit, disponibil 24 h/24 h, 7 zile/7 zile, care pune la dispozitia contribuabililor acte administrative, precum si alte documente, emise automat sau la cerere. Documentele comunicate prin Spatiul Privat Virtual au aceeasi putere juridica cu cele comunicate prin posta, prin remitere la domiciliul fiscal al contribuabilului sau prin remitere la sediul organului fiscal.
La randul lor contribuabilii pot transmite organului fiscal, prin intermediul SPV, declaratii fiscale, precum si diverse cereri sau sesizari.
Cum se face inregistrarea in SPV?
Inregistrarea in „Spatiul Privat Virtual” se efectueaza direct prin accesarea https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/servicii_online/inreg_inrol_pf_pj_spv sau prin intermediul site-ului www.anaf.ro Sectiunea ”Spatiul Privat Virtual”, Rubrica „inregistrare Utilizatori Persoane Fizice si Juridice” cu ajutorul:
- unui user si a unei parole pentru persoanele fizice,
- cu certificate digitale calificate pentru persoanele juridice si alte entitati fara personalitate juridica,
In situatia in care contribuabilii detin un certificat digital calificat inregistrat pe site- ul ANAF, autentificarea in Spatiul Privat Virtual se face cu ajutorul acestuia.
Institutia recomanda contribuabililor sa intreprinda demersurile necesare pentru inregistrarea in Spatiul Privat Virtual, modalitate care permite depunerea declaratiilor, situatiilor financiare, la orice ora si zi a saptamanii, evitarea deplasarii si aglomeratiei de la ghiseu si primirea unui feed-back rapid cu privire la validitatea depunerii si transmiterii tuturor documentelor.
Informatii suplimentare se pot obtine:
- prin Formularul Unic de Contact aferent link-ului:
https://www.anaf.ro/asistpublic/;
- telefonic , apeland Call Center-ul A.N.A.F la nr. 031.403.91.60.

Registrul de Evidenta Fiscala PFA

Manualul Contabilului Incepator - stick USB

Totul despre documentele de contabilitate primara Solutii de organizare a gestiunilor
Sursa: ANAF

Alina Stancu scrie pentru InfoTVA.ro de la inceputul anului 2018 si are experienta in domeniul fiscal de peste 10 ani! In prezent, scrie pentru dumneavoastra despre tot ceea ce inseamna monografii contabile, aplicarea corecta a TVA, declaratii fiscale si va tine la curent cu ultimele noutati legislative.
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Articole similare
Se apropie termenul limita pentru depunerea Declaratiei Unice in 2021! Tu ai aceasta obligatie?Completarea si depunerea D212 si D230 pentru persoanele fizice care doneaza pana la 3,5% din impozitul anual datoratCertificatul de atestare fiscala si deciziile obligatiilor de plata accesorii se pot transmite onlineEmitere bon fiscal catre persoane fizice. Este obligatorie si factura?Material ANAF: Cum se face inregistrarea in SPV a persoanelor fizice si ce servicii au la dispozitie contribuabiliiUltimele articole
E-TVA. Cum sa corelezi exigibilitatea TVA cu datele din Decontul precompletat e-TVAE-Factura. Cum trebuie sa procedeze contribuabilii cand facturile NU sunt vizibile in SPVNeclaritati ale contribuabililor privind sistemul e-TVA. Exemple utileE-Factura in 2025: Facturile de penalitati se transmit sau nu in sistemul E-FacturaIn ce conditii poti trece de la impozit pe profit la impozit micro in 2025Articole similare
Ministerul Economiei propune 27 de masuri noi pentru debirocratizarea firmelor. Vor fi eliminate mai multe obligatiiFiscul informeaza contribuabilii ca au fost efectuate mai multe modificari pe portalul ANAF si/sau in cadrul SPVIn atentia contribuabililor! Formularele D7 si D8 pentru acordarea esalonarii la plata se transmit prin SPVAu OBLIGATIA inregistrarii in SPV persoanele juridice, asocierile, PFA-urile, II-urile si IF-urileRaspuns oficial ANAF: Specificatii privind inregistrarea unei persoane juridice in SPVUltimele articole
Inregistrarea in Registrul RO e-Factura: Procedura ActualizataANAF a transmis contribuabililor informari cu privire la raportarea facturilor in E-FacturaAdeverinta de venit, cazierul fiscal si certificatul de atestare fiscala pot fi obtinute fara deplasare la ANAFReminder ANAF: Persoanele fizice si juridice sa acceseze serviciul electronic SPV, avand in vedere avantajele luiSPV, singura modalitate de transmitere la ANAF a cererilor, inscrisurilor, documentelor de catre persoane juridice, asocieri, PFA, II, IF
Atentie, contabili!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"Decontul precompletat de TVA. Noutati 2025 + studii de caz"