Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!

Directia Generala Regionala a Finantelor Publice Brasov, reaminteste contribuabililor avantajele utilizarii serviciului electronic Spatiu Privat Virtual, astfel:
Serviciul on-line „Spatiul Privat Virtual” este canalul de comunicare securizat in relatia cu ANAF. Este un serviciu facil, oferit gratuit, disponibil 24 h/24 h, 7 zile/7 zile, care pune la dispozitia contribuabililor acte administrative, precum si alte documente, emise automat sau la cerere. Documentele comunicate prin Spatiul Privat Virtual au aceeasi putere juridica cu cele comunicate prin posta, prin remitere la domiciliul fiscal al contribuabilului sau prin remitere la sediul organului fiscal.
La randul lor contribuabilii pot transmite organului fiscal, prin intermediul SPV, declaratii fiscale, precum si diverse cereri sau sesizari.
Cum se face inregistrarea in SPV?
Inregistrarea in „Spatiul Privat Virtual” se efectueaza direct prin accesarea https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/servicii_online/inreg_inrol_pf_pj_spv sau prin intermediul site-ului www.anaf.ro Sectiunea ”Spatiul Privat Virtual”, Rubrica „inregistrare Utilizatori Persoane Fizice si Juridice” cu ajutorul:
- unui user si a unei parole pentru persoanele fizice,
- cu certificate digitale calificate pentru persoanele juridice si alte entitati fara personalitate juridica,
In situatia in care contribuabilii detin un certificat digital calificat inregistrat pe site- ul ANAF, autentificarea in Spatiul Privat Virtual se face cu ajutorul acestuia.
Institutia recomanda contribuabililor sa intreprinda demersurile necesare pentru inregistrarea in Spatiul Privat Virtual, modalitate care permite depunerea declaratiilor, situatiilor financiare, la orice ora si zi a saptamanii, evitarea deplasarii si aglomeratiei de la ghiseu si primirea unui feed-back rapid cu privire la validitatea depunerii si transmiterii tuturor documentelor.
Informatii suplimentare se pot obtine:
- prin Formularul Unic de Contact aferent link-ului:
https://www.anaf.ro/asistpublic/;
- telefonic , apeland Call Center-ul A.N.A.F la nr. 031.403.91.60.

Ghidul practic al contabilitatii 2023 Legislatie explicata - Exemple detaliate - Monografii contabile complete

Ce NU vrea ANAF sa stii Piruete LEGALE in aspecte fiscale

Planul de conturi general Functiunea si corespondenta conturilor
Sursa: ANAF

Alina Stancu scrie pentru InfoTVA.ro de la inceputul anului 2018 si are experienta in domeniul fiscal de peste 10 ani! In prezent, scrie pentru dumneavoastra despre tot ceea ce inseamna monografii contabile, aplicarea corecta a TVA, declaratii fiscale si va tine la curent cu ultimele noutati legislative.
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Rating:
Nota: 5 din 5 din 1 voturi
Articole similare
OUG 35/2019: Declaratia Unica va putea fi depusa si pe suport hartieRectificare Declaratia Unica. Venituri estimate - venituri realizate pe 2019RO e-Transport: Ce date se declara in sistem incepand cu 1 ianuarie 2023?Raspuns oficial ANAF: Specificatii privind inregistrarea unei persoane juridice in SPVTratamentul fiscal al veniturilor din cedarea folosintei bunurilor bunurilorUltimele articole
Contract prestari servicii de contabilitate incheiat. Cum poate fi revocat accesul in SPV?Evaluare cladiri: Cand trebuie redepuse rapoartele de evaluare, la 3 sau la 5 ani?Documente ce se pot obtine prin intermediul SPVDin 1 ianuarie 2024 facturile emise catre nerezidenti se vor transmite tot prin SPV?O noua editie Tezaur: Dobanzi neimpozabile de pana la 7,10% pe an la titlurile de statArticole similare
Programarea online, serviciu electronic pus la dispozitia contribuabililor de ANAF pentru solutionarea unor problematici fiscaleReminder ANAF: Persoanele fizice si juridice sa acceseze serviciul electronic SPV, avand in vedere avantajele luiFiscul informeaza contribuabilii ca au fost efectuate mai multe modificari pe portalul ANAF si/sau in cadrul SPVIn atentia contribuabililor! Formularele D7 si D8 pentru acordarea esalonarii la plata se transmit prin SPVRaspuns oficial ANAF: Specificatii privind inregistrarea unei persoane juridice in SPVUltimele articole
SPV, singura modalitate de transmitere la ANAF a cererilor, inscrisurilor, documentelor de catre persoane juridice, asocieri, PFA, II, IFInregistrarea in SPV se poate face si fara deplasarea la sediul ANAFDin septembrie 2021 va fi implementat programul E-Factura. Emitentii trebuie sa detina un certificat digital calificatMinisterul Economiei propune 27 de masuri noi pentru debirocratizarea firmelor. Vor fi eliminate mai multe obligatiiREMINDER ANAF! Au fost puse in functiune doua noi servicii pentru contribuabili
Atentie contabili!
Modificari importante privind cotele de TVA!Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"Cote de TVA aplicabile de la 1 ianuarie 2024. Noutati fiscale si Scutiri de TVA"