Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
de Infotva.ro
de Infotva.ro la 20 Sep. 2020In urma obtinerii formularului 150 - Cerere pentru utilizarea unui certificat digital calificat, contribuabilii vor depune la orice unitate fiscala teritoriala din subordinea ANAF:
Declaratia 150 si procedura de inregistrare certificate calificate persoane juridice.
Declaratia 150 reprezinta cererea pentru utilizarea unui certificat digital calificat (OMFP 847/2009) Formular 150. Se utilizeaza pentru obtinerea dreptului de acces la serviciul de depunere on line a declaratiilor fiscale. Cererea pentru utilizarea unui certificat digital calificat se completeaza, se transmite electronic si se listeaza prin functionalitatile puse la dispozitie de serviciul "Depunere declaratii on-line".
ATENTIE! Acest formular este inclus in aceasta pagina doar pentru informare, si nu pentru utilizare, deoarece el se obtine in urma procedurii explicate in instructiunile aferente depunerii on-line
Formular 150 pentru inregistrare certificate calificate persoane juridice
Aceasta cerere va fi insotita de: documentul de identitate al titularului certificatului calificat, in original si in copie; documentul, in original si in copie, care atesta calitatea titularului certificatului calificat de reprezentant legal al contribuabilului; documentul de imputernicire, autentificat de notarul public, din care rezulta dreptul titularului certificatului calificat de a semna declaratiile fiscale pentru contribuabil; (acest document se depune in situatia in care titularul certificatului calificat nu are calitatea de reprezentant legal al contribuabilului reprezentat). Documentele se depun de titularul certificatului calificat, pentru fiecare contribuabil reprezentat, la oricare unitate fiscala.
ATENTIE!
Reinnoirea certificatului NU se face din sectiunea https://www.anaf.ro/inregcalificat/
Procedura de fata NU se aplica in urmatoarele situatii:
- cand ati reinnoit certificatul (dupa expirarea valabilitatii initiale);
- cand ati schimbat furnizorul de certificate calificate, dar datele de inregistrare ale persoanei (adresa de e-mail, nume, prenume, .....) sunt aceleasi;
- cand ati primit un token nou (in caz de pierdere, reinnoire, deteriorare).
Pentru mai multe informatii privind reinnoirea certificatului, click AICI!
Reinnoirea certificatului digital calificat
In cazul in care certificatul digital a fost reinnoit, nu mai este necesara depunerea de acte suplimentare.
Descarcati documentul de confirmare la adresa: http://static.anaf.ro/static/10/Anaf/formulare/confirmare.pdf.
Completati documentul de confirmare, aplicati semnatura dvs. digitala si trimiteti acest fisier prin e-mail la firma care v-a eliberat certificatul. Aceasta va aplica semnatura electronica in casuta Semnatura autoritate de certificare, dupa care va inapoia pe adresa dvs. de e-mail documentul confirmat.
Accesati portalul ANAF, pagina Declaratii electronice, meniul Reinnoire certificate calificate si transmiteti documentul de confirmare. Veti primi un e-mail din partea noastra anuntandu-va ca noul numar al certificatului a fost introdus in baza de date a ANAF.
Procedura de fata se aplica in urmatoarele situatii:
- cand ati reinnoit certificatul (dupa expirarea valabilitatii initiale);
- cand ati schimbat furnizorul de certificate calificate, dar datele de inregistrare ale persoanei (adresa de e-mail, nume, prenume, ...) sunt aceleasi;
- cand ati primit un token nou (in caz de pierdere, reinnoire, deteriorare).
Click aici pentru Ghid Reinnoire Certificate Calificate!
Click aici pentru Ghid Reinnoire Certificate Calificate!
Citeste si Declaratia 394-ANAF a actualizat PDF-ul inteligent. Ce e bine sa stim despre acest formular
Citeste si Ce trebuie sa stii despre Declaratia 112
Autor: Infotva.ro
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Votati articolul "Documentatia necesara pentru inregistrarea formularului 150":
Rating:
Nota: 4.26 din 5 din 47 voturi
Rating:
Nota: 4.26 din 5 din 47 voturi
Articole similare
De la 25 iulie, depunem formularul 112 exclusiv onlineNu uitati sa depuneti Declaratia 112 pe Internet pana la 26 septembrie, inclusivNorme actuale: Obtinerea certificatului digital calificat pentru semnatura electronicaDeclaratia 112 trebuie depusa numai onlineObligatoriu online: Depunerea formularului 112Ultimele articole
Cum obtineti certificatul digital in 2014?Pentru sediile secundare: Declaratii fiscale prin transmitere la distantaANAF: Ghid depunere declaratii electroniceAtentie: cele 9 obligatii declarative ale lunii octombrie pe care trebuie sa le depuneti electronic!
Mai multe articole despre formularul 150
Articole similare
Atentionare ANAF: Sistemul informatic din vami, indisponibil pana luni – 17.02.2020Declaratii fiscale cu limita de depunere in perioada 8-10 decembrieDeclaratia 204 se depune pana la 15 martie 2012Monitorul Oficial: Lista conturilor in care se plateste TVA de catre cei care aplica Split TVAVanzare cladire. FacturareUltimele articole
TOT ce trebuie sa stii despre PFA/II/IF in 2021. Taxe, impozite, deduceriConditii de indeplinit pentru anularea obligatiilor de plata accesorii restante la 31 martie 2020 (Reminder ANAF)OPANAF 51/2021. Formularul 100 a fost modificat. Contribuabilii pot declara deducerile pentru casele de marcatContractele de asigurare sociala in contextul majorarii salariului minim la 2.300 lei (Informare CNPP)Masura reducerii timpului de lucru. Cum se inregistreaza modificarile privind salariul minim in Revisal?
Mai multe articole despre ANAF
Articole similare
DGRFP: Eliberarea de extrase de cont in format electronic de la Trezorerie, fara perceperea de comisioaneDECLARATIA 150Declaratii fiscale 2011Raspuns oficial ANAF: Specificatii privind inregistrarea unei persoane juridice in SPV
Mai multe articole despre declaratia 150
Articole similare
Noua versiune pentru Declaratia 112. Versiunea 3.0.1.A fost aprobata procedura de acordare a 50% din salariu, dar nu mai mult de 2500 lei. Documente necesare (Ordinul 2/2021)Cum accesam informatiile cuprinse in dosarul fiscal online?Ce prevederi noi aduce ANAF la dosarul fiscal?Split TVA: Cine depune Formularul 310 si ce documente justificative sunt obligatoriiUltimele articole
MFP stabileste mijloacele electronice de transmitere la distanta a actelor de executareSustinerea entitatilor non profit, a unitatilor de cult si acordarea de burse private de catre persoanele fizice care realizeaza venituri impozabile (informare ANAF)Analiza zilei cu Irina Dumitrescu: Declaratia unica poate fi depusa25 MAI 2017 este ultima zi pentru depunerea formularelor 200 si 201 pentru anul 2016Mai multa eficienta in relatia cu ANAF. 9 metode in vigoare
Mai multe articole despre certificat calificat

Atentie contabili!
Modificari importante privind TVA!Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti.
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTva.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special
"MODIFICARI Majore privind TVA. 5 studii de caz + explicatii detaliate"
VASI EUGENIA 2018-04-05 10:49:57
Articolul este bun si de ajutor pentru cei care urmeaza sa-si obtina semnatura electronica.Va multumim pentru ajutor .Merlusca Virgiliu 2016-02-01 10:19:20
Pana acum e bine !