Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!


Declaratia 150 se utilizeaza pentru obtinerea dreptului de acces la serviciul de depunere online a declaratiilor fiscale.
Declaratia 150 in 2023
Reamintim ca incepand cu 1 martie 2022, au intrat in vigoare anumite prevederi ale Codului de procedura fiscala, asa cum au fost completate acestea de O.G. nr. 11/2021 pentru modificarea si completarea Legii nr. 207/2015 privind Codul de procedura fiscala si reglementarea unor masuri fiscale.
Depunere online declaratia 150
In situatia in care contribuabilii nu isi indeplinesc obligatia comunicarii prin intermediul SPV a diverselor cereri, iar acestea sunt depuse in format letric (pe suport de hartie), nu vor fi luate in considerare, urmand ca ANAF sa notifice contribuabilii cu privire la obligativitatea comunicarii prin intermediul SPV.
Declaratia 150 si procedura de inregistrare certificate calificate persoane juridice

Portal Codul fiscal - acces 12 luni consultanta in scris si telefonica 30 intrebari

Portal Persoane Fizice - acces 12 luni consultanta in scris si telefonica 30 intrebari

Venituri impozabile si neimpozabile la calculul impozitului pe profit
Se utilizeaza pentru obtinerea dreptului de acces la serviciul de depunere on line a declaratiilor fiscale. Cererea pentru utilizarea unui certificat digital calificat se completeaza, se transmite electronic si se listeaza prin functionalitatile puse la dispozitie de serviciul "Depunere declaratii on-line".
Formular 150 pentru inregistrare certificate calificate persoane juridice
- documentul de identitate a solicitantului, in original si in copie,
- documentul eliberat de contribuabil, din care rezulta dreptul solicitantului de a semna declaratiile fiscale pentru contribuabil
Documentele se depun de titularul certificatului calificat, pentru fiecare contribuabil reprezentat, la oricare unitate fiscala.
- cand ati reinnoit certificatul (dupa expirarea valabilitatii initiale);
- cand ati schimbat furnizorul de certificate calificate, dar datele de inregistrare ale persoanei (adresa de e-mail, nume, prenume, .....) sunt aceleasi;
- cand ati primit un token nou (in caz de pierdere, reinnoire, deteriorare).
Reinnoirea certificatului digital calificat
- cand ati reinnoit certificatul (dupa expirarea valabilitatii initiale);
- cand ati schimbat furnizorul de certificate calificate, dar datele de inregistrare ale persoanei (adresa de e-mail, nume, prenume, ...) sunt aceleasi;
- cand ati primit un token nou (in caz de pierdere, reinnoire, deteriorare).

Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Articole similare
Obligatoriu online: Depunerea formularului 112Cum obtineti certificatul digital in 2014?Depunere declaratii ANAF: procedura de transmitere si ce formulare poti depune onlineANAF: Ghid depunere declaratii electroniceDeclaratia 112 trebuie depusa numai onlineUltimele articole
Depunere declaratii online. Cum se poate achizitiona semnatura electronicaPentru a transmite declaratii on-line, persoanele autorizate trebuie sa se inregistreze in sistem si sa depuna D150Ministerul Economiei propune 27 de masuri noi pentru debirocratizarea firmelor. Vor fi eliminate mai multe obligatiiNorme actuale: Obtinerea certificatului digital calificat pentru semnatura electronicaPentru sediile secundare: Declaratii fiscale prin transmitere la distantaArticole similare
Informare ANAF. Declararea, retinerea si plata impozitului pe dividendeMFP propune scutirea la plata impozitului specific unor activitati in domeniul HoReCa, dar si alte masuri fiscale pentru contribuabiliUltima versiune pentru declaratia 710 e disponibila pentru downloadAnaliza consultant. Formularul 311 a fost modificat de ANAFFormulare ANAF septembrie 2013. Ce declaratii depunem si la ce termen?Ultimele articole
E-TVA ANAF. MODEL de raspuns in cazul in care exista diferente de TVASAF-T: Firmele cu cod TVA intracomunitar depun D406?SAF-T 2025: Cum incadrezi entitatile neplatitoare de TVA in D406Cod UIT ANAF: 3 lucruri esentiale de stiut la achizitii de bunuriTVA la cafea si ceai in HoReCa. Justitia RESPINGE interpretarea ANAFArticole similare
Declaratii fiscale 2011Raspuns oficial ANAF: Specificatii privind inregistrarea unei persoane juridice in SPVDGRFP: Eliberarea de extrase de cont in format electronic de la Trezorerie, fara perceperea de comisioaneDECLARATIA 150Depunere declaratii ANAF: procedura de transmitere si ce formulare poti depune onlineArticole similare
Declaratia 112 a fost actualizata. Descarcati ultima versiuneCum a prezentat MFP informatii noi despre Declaratia 201Material ANAF: Cum se face inregistrarea in SPV a persoanelor fizice si ce servicii au la dispozitie contribuabiliiDepunere declaratii ANAF: procedura de transmitere si ce formulare poti depune onlineDocumentar fiscal: Declaratia 394 privind livrarile sau prestarile si achizitiile efectuate pe teritoriul nationalUltimele articole
Proiect: Finantele introduc numarul de identificare digitala, alternativ CNP-ului clasicReminder ANAF! 31 ianuarie 2023 este termenul limita pentru depunerea formularului 395In atentia contribuabililor! Aplicarea stampilei pe inscrisuri este voluntara, NU obligatoriePentru depunerea formularului 395 platitorul trebuie sa detina un CERTIFICAT CALIFICAT, eliberat in conditiile Legii nr. 455/2001Furnizorii de servicii postale vor declara serviciile de trimitere contra ramburs prin F395. Instructiuni de completare
Atentie, contabili!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"TVA exigibil si neexigibil. Corelatii intre decontul de TVA si balanta. Cum procedam"