Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!


Declaratia 150 se utilizeaza pentru obtinerea dreptului de acces la serviciul de depunere online a declaratiilor fiscale.
Declaratia 150 in 2023
Reamintim ca incepand cu 1 martie 2022, au intrat in vigoare anumite prevederi ale Codului de procedura fiscala, asa cum au fost completate acestea de O.G. nr. 11/2021 pentru modificarea si completarea Legii nr. 207/2015 privind Codul de procedura fiscala si reglementarea unor masuri fiscale.
Depunere online declaratia 150
In situatia in care contribuabilii nu isi indeplinesc obligatia comunicarii prin intermediul SPV a diverselor cereri, iar acestea sunt depuse in format letric (pe suport de hartie), nu vor fi luate in considerare, urmand ca ANAF sa notifice contribuabilii cu privire la obligativitatea comunicarii prin intermediul SPV.
Declaratia 150 si procedura de inregistrare certificate calificate persoane juridice

Cartea verde a Contabilitatii varianta online

Examenul de ACCES la STAGIUL CECCAR 2025

Ghidul Practic al Monografiilor Contabile
Se utilizeaza pentru obtinerea dreptului de acces la serviciul de depunere on line a declaratiilor fiscale. Cererea pentru utilizarea unui certificat digital calificat se completeaza, se transmite electronic si se listeaza prin functionalitatile puse la dispozitie de serviciul "Depunere declaratii on-line".
Formular 150 pentru inregistrare certificate calificate persoane juridice
- documentul de identitate a solicitantului, in original si in copie,
- documentul eliberat de contribuabil, din care rezulta dreptul solicitantului de a semna declaratiile fiscale pentru contribuabil
Documentele se depun de titularul certificatului calificat, pentru fiecare contribuabil reprezentat, la oricare unitate fiscala.
- cand ati reinnoit certificatul (dupa expirarea valabilitatii initiale);
- cand ati schimbat furnizorul de certificate calificate, dar datele de inregistrare ale persoanei (adresa de e-mail, nume, prenume, .....) sunt aceleasi;
- cand ati primit un token nou (in caz de pierdere, reinnoire, deteriorare).
Reinnoirea certificatului digital calificat
- cand ati reinnoit certificatul (dupa expirarea valabilitatii initiale);
- cand ati schimbat furnizorul de certificate calificate, dar datele de inregistrare ale persoanei (adresa de e-mail, nume, prenume, ...) sunt aceleasi;
- cand ati primit un token nou (in caz de pierdere, reinnoire, deteriorare).

Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Articole similare
Nu uitati sa depuneti Declaratia 112 pe Internet pana la 26 septembrie, inclusivPentru sediile secundare: Declaratii fiscale prin transmitere la distantaDeclaratia 112 trebuie depusa numai onlineNorme actuale: Obtinerea certificatului digital calificat pentru semnatura electronicaANAF: Ghid depunere declaratii electroniceUltimele articole
Depunere declaratii online. Cum se poate achizitiona semnatura electronicaPentru a transmite declaratii on-line, persoanele autorizate trebuie sa se inregistreze in sistem si sa depuna D150Depunere declaratii ANAF: procedura de transmitere si ce formulare poti depune onlineMinisterul Economiei propune 27 de masuri noi pentru debirocratizarea firmelor. Vor fi eliminate mai multe obligatiiCum obtineti certificatul digital in 2014?Articole similare
Precizari privind: Declaratia 225 si Declaratia 102Documentar fiscal: Solutionarea contestatiilor formulate impotriva actelor administrative fiscaleE-Transport: Contraventiile si sanctiunile intra in vigoare la data de 1 ianuarie 2023Atentie! TVA colectata in perioada in care codul de TVA este ANULAT se declara prin formularul 311Eliminarea formularului 088 de la 1 februarie 2017. Anuntul facut de ANAFUltimele articole
Firma in Romania. 2 optiuni prin care va puteti inregistra in scop de TVA + completarea D700e-Factura. Pentru platile facute INAINTE de livrarea bunului, trebuie depusa Notificarea 800?TVA la incasare ANAF. Cine si in ce conditii poate aplica sistemulSemnatura electronica. NU mai trebuie sa mergeti la sediul ANAF pentru a o obtine, ea poate fi solicitata onlineSesizari catre ANAF privind evaziunea fiscala: metode, pasi si recomandariArticole similare
DECLARATIA 150Depunere declaratii ANAF: procedura de transmitere si ce formulare poti depune onlineRaspuns oficial ANAF: Specificatii privind inregistrarea unei persoane juridice in SPVDGRFP: Eliberarea de extrase de cont in format electronic de la Trezorerie, fara perceperea de comisioaneDeclaratii fiscale 2011Articole similare
Termen-limita 20 septembrie pentru Declaratia 401. Cine depune formularul?Ce prevederi noi aduce ANAF la dosarul fiscal?25 MAI 2017 este ultima zi pentru depunerea formularelor 200 si 201 pentru anul 2016Verificare stare d112: Ce trebuie sa stii in ceea ce priveste verificarea depunerii Declaratiei 112Cum accesati dosarul fiscal? Prevederi ANAFUltimele articole
Proiect: Finantele introduc numarul de identificare digitala, alternativ CNP-ului clasicReminder ANAF! 31 ianuarie 2023 este termenul limita pentru depunerea formularului 395In atentia contribuabililor! Aplicarea stampilei pe inscrisuri este voluntara, NU obligatoriePentru depunerea formularului 395 platitorul trebuie sa detina un CERTIFICAT CALIFICAT, eliberat in conditiile Legii nr. 455/2001Furnizorii de servicii postale vor declara serviciile de trimitere contra ramburs prin F395. Instructiuni de completare
Atentie, contabili!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"Noutati TVA 2025. Noile cote si Exemple practice"