Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Atentie contabili!
TVA redus in 2019 - ce capcane ascunde O.U.G. nr. 89/2018?

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti.

Nu uitati sa depuneti Declaratia 112 pe Internet pana la 26 septembrie, inclusiv

de InfoTva.ro la 20 Sep. 2011 Exclusiv
Tags: formularul 112, certificat digital, anaf, obligatii fiscale septembrie, depunere declaratii online

Formularul 112 "Declaratie privind obligatiile de plata a contributiilor sociale, impozitului pe venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate" aferent lunii august a.c., cu termen de depunere 25 septembrie 2011, se va depune numai online. Aceasta obligatie a contribuabilului va putea fi indeplinita si pe data de 26 septembrie deoarece 25 septembrie este zi nelucratoare.

Pentru depunerea declaratiei prin Internet, contribuabilii trebuie sa detina un certificat calificat, eliberat in conditiile Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica.

Pentru a transmite o declaratiei fiscala prin Internet este necesara o semnatura electronica obtinuta printr-un certificat digital. Conform Legii nr. 455/2001, certificatele calificate se obtin de la furnizorii de servicii de certificare acreditati. Registrul furnizorilor de servicii de certificare acreditati este stabilit si publicat de Ministerul Comunicatiilor si Societatii Informationale pe websiteul www.mcsi.ro.

Dupa obtinerea certificatului calificat de la un furnizor de servicii de certificare acreditat, persoana imputernicita trebuie sa se inregistreze ca utilizator al serviciului de depunere online pe websiteul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala (ANAF), www.anaf.ro, sectiunea Declaratii electronice, astfel:

- instaleaza programul Adobe Reader 8.2;

- descarca documentul de confirmare de pe portalul ANAF, il completeaza si il transmite pe e-mail la furnizorul certificatului;

- dupa primirea Documentului de confirmare, semnat de furnizorul acreditat, se transmite optiunea inregistrare certificate calificate prin portal la ANAF, modulul Declaratii electronice;
Contabilitatea HORECA. Monografii contabile si cazuri practice
Contabilitatea HORECA. Monografii contabile si cazuri practice

Vezi detalii

Noi reguli privind SPONSORIZAREA
Noi reguli privind SPONSORIZAREA

Vezi detalii

Registrul de Evidenta Fiscala PFA
Registrul de Evidenta Fiscala PFA

Vezi detalii



- listeaza, semneaza si stampileaza Cererea de utilizare a serviciului de depunere electronica - formular 150;

- in situatia in care titularul certificatului calificat nu are calitatea de reprezentant legal al contribuabilului, se prezinta documentul de imputernicire autentificat de notarul public din care rezulta dreptul titularului certificatului calificat de a semna declaratiile fiscale pentru contribuabil. Daca titularul certificatului calificat are calitatea de reprezentant legal al contribuabilului, se prezinta documentul in original si copie care atesta aceasta calitate (acest document poate fi Hotararea Adunarii Generale a Actionarilor sau Statutul societatii comerciale);

- prezinta documentele la orice unitate fiscala (actul de identitate, formularul 150 si imputernicirea/documentul care atesta calitatea de reprezentant legal);

- confirmarea dreptului de utilizare a serviciului se face prin e-mail pe adresa comunicata in formularul 150, in termen de 4-7 zile lucratoare de la depunerea documentatiei la organul fiscal. Dupa acest termen persoana poate incerca sa utilizeze serviciul de depunere declaratii chiar daca nu a primit confirmarea pe e-mail. Daca sunt intampinate probleme se trimite mesajul de eroare pe adresa de e-mail Admin.Portal@mfinante.ro.

Declaratia privind obligatiile de plata a contributiilor sociale, impozitului pe venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate se completeaza/valideaza cu ajutorul programelor de asistenta.

Programele de asistenta sunt puse la dispozitia contribuabililor gratuit, de unitatile fiscale teritoriale sau pot fi descarcate de pe websiteul ANAF, de la adresa www.anaf.ro, sectiunea Declaratii electronice, categoria Descarcare declaratii.

Autor:

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Votati articolul "Nu uitati sa depuneti Declaratia 112 pe Internet pana la 26 septembrie, inclusiv":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi





Atentie contabili!
TVA redus in 2019 - ce capcane ascunde O.U.G. nr. 89/2018?

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

Abonati-va la Newsletter-ul InfoTva.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special "Cote reduse de TVA in 2019"
Club Contabilitate

VIDEO

X
Atentie contabili!
TVA redus in 2019 - ce capcane ascunde O.U.G. nr. 89/2018?

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti.
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTva.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special.

"Cote reduse de TVA in 2019"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016