Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!


Administratia Judeteana a Finantelor Publice Vrancea recomanda contribuabililor utilizarea metodelor de comunicare la distanta unde cu un simplu click pot fi depuse declaratii, solicita eliberarea de documente fiscale sau pot fi facute plati fara interactiunea cu organul fiscal.
Mediul electronic reprezinta o oportunitate pentru contribuabili de a aloca si de a gestiona in mod eficient resursele materiale, financiare si timpul.
Metodele de comunicare la distanta disponibile pentru contribuabili sunt:
Pentru depunerea declaratiilor fiscale:
-Spatiul Privat Virtual (SPV)
-portalului www.e-guvernare.ro, cu utilizarea de certificate digitale calificate.
Pentru efectuarea platilor pot fi utilizate servicii oferite de terti, respectiv Internet banking; www.ghiseul.ro.
Prin intermediul Spatiului Privat Virtual pot fi eliberate documente ca: certificat de atestare fiscala, adeverinta de venit, fis?a de evidenta fiscala, certificat de cazier fiscal, inregistrare on line acces Registru Fiducii, acces la Registrul Fiducii, eliberare certificat (dovada ) fiducie.
De asemenea pot fi obtinute informatii privitoare la: cererile de inregistrare a contractelor de locatiune, contributiile sociale din declaratia D112, duplicate recipisa sau declaratie Unica, obligatiile fiscale de plata, etc.
Informatii de interes fiscal pentru contribuabili pot fi obtinute in scris astfel:
a) contribuabilii inrolati in Spatiul Privat Virtual:
- prin intermediul Formularului de contact disponibil in acest serviciu – pot obtine informatii generale in domeniul fiscal si IT precum si informatii privind situatia fiscala proprie;
b) contribuabilii care nu sunt inrolati in Spatiul Privat Virtual: - prin intermediul Formularului de contact de pe site-ul Agentiei - pot obtine informatii generale in domeniul fiscal si IT.

Manualul Contabilului Incepator - stick USB

PFA II IF Taxe Impozite Deduceri Contributii 2025

Cartea verde a Contabilitatii varianta online
Toate documentele care nu sunt inca digitalizate/disponibile in format electronic se pot transmite prin intermediul Formularului de contact accesibil in serviciul Spatiul Privat Virtual prin selectarea categoriei ”Asistenta si indrumare de specialitate in domeniul fiscal”.
Sursa: ANAF

Ion Mihai este profesionist in domeniul fiscal. Si-a inceput activitatea in presa in anul 2010 si a acoperit de-a lungul anilor subiecte precum contabilitate, legislatia muncii si sport. In prezent, scrie despre tot ceea ce inseamna pregatirea si depunerea declaratiilor fiscale, obligatiile fiscale care le revin angajatorilor si salariatilor, plata impozitelor si alte noutati legislative.
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Articole similare
3 documente importante pot fi obtinute de contribuabili prin SPVDocumente ce se pot obtine prin intermediul SPVSolicitarea eliberarii documentului portabil A1 pentru lucratorii detasati in spatiul comunitar. Precizari CNPPCazierul fiscal poate fi solicitat de contribuabili si in mod electronic, prin SPVIn atentia solicitantilor de documente portabile A1! Eliberarea rapida poate fi realizata numai in situatia in care dosarul este completUltimele articole
Adeverinta de venit, cazierul fiscal si certificatul de atestare fiscala pot fi obtinute fara deplasare la ANAFANAF reaminteste contribuabililor ce documente ce se pot obtine prin intermediul SPVArticole similare
Din 1 iunie serviciul Spatiul Privat Virtual este disponibil si pentru persoanele juridiceCe documente noi puteti transmite electronic in 2017?Cardul de sanatate redevine OBLIGATORIU! Incepand cu data de 1 iulie, serviciile medicale vor fi validate in baza documentului electronicNoi masuri fiscale reglementate printr-un proiect MFP: o mai buna comunicare cu ANAFDeclaratia unica se completeaza si se depune pana la data de 25 mai 2022. Precizari ANAFUltimele articole
Proiect: Finantele introduc numarul de identificare digitala, alternativ CNP-ului clasicPrin Ordinul 1090/2022 a fost aprobata o noua Procedura de comunicare prin mijloace electronice intre ANAF si contribuabiliPrincipalele noutatile legislative aparute in luna ianuarie 2022Codul fiscal INAINTE si DUPA modificarile aduse de OUG 11/2022Din 1 martie 2022 va fi obligatoriu sa trimiteti fiscului documente, acte si inscrisuri prin mijloace electronice
Atentie, contabili!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"Decontul precompletat de TVA. Noutati 2025 + studii de caz"