Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!


Prin Ordinul 1090/2022 a fost aprobata o noua Procedura de comunicare prin mijloace electronice intre ANAF si contribuabili.
Procedura mentionata se refera la:
a) mijloacele de identificare electronica a persoanelor fizice, persoanelor juridice si altor entitati fara personalitate juridica in mediul electronic;

Marea Carte Verde a Monografiilor Contabile 2025

Registrul de Evidenta Fiscala PFA

Examenul de ACCES la STAGIUL CECCAR 2025
Pentru indrumare si asistenta puteti contacta Serviciului de asistenta telefonica a contribuabililor - Call-center, la nr. de telefon 031.403.91.60.
Sursa: ANAF

Ion Mihai este profesionist in domeniul fiscal. Si-a inceput activitatea in presa in anul 2010 si a acoperit de-a lungul anilor subiecte precum contabilitate, legislatia muncii si sport. In prezent, scrie despre tot ceea ce inseamna pregatirea si depunerea declaratiilor fiscale, obligatiile fiscale care le revin angajatorilor si salariatilor, plata impozitelor si alte noutati legislative.
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Articole similare
O comunicare mai buna cu Fiscul, impozit agricol mai mic si esalonari la plata flexibile. Toate intr-un singur proiect!Ce documente noi puteti transmite electronic in 2017?ANAF: Spatiul Privat Virtual va fi indisponibil pana marti la pranzANOFM, CNPP si ANPIS, pregatite pentru a primi si procesa in format electronic cererile si documentele cetatenilorCe metode au la dispozitie contribuabilii pentru a depune, solicita sau elibera documente fiscale onlineUltimele articole
Proiect: Finantele introduc numarul de identificare digitala, alternativ CNP-ului clasicPrincipalele noutatile legislative aparute in luna ianuarie 2022Codul fiscal INAINTE si DUPA modificarile aduse de OUG 11/2022Declaratia unica se completeaza si se depune pana la data de 25 mai 2022. Precizari ANAFDin 1 martie 2022 va fi obligatoriu sa trimiteti fiscului documente, acte si inscrisuri prin mijloace electroniceArticole similare
Cum procedam la achizitia intracomunitara de servicii de firma neinregistrata in ROI?Venituri din arenda. Cum se calculeaza CASS de la 1 iulie 2015 pentru aceste venituri?Depunere declaratii cu termen-limita la 25 si 30 septembrieTitlul V Capitolul IIAnularea inregistrarii in scopuri de TVA: cazuri in care se anuleaza codul de TVAUltimele articole
PFA in domeniul IT? Atentie la codul CAEN ales si la plafonul de TVAD700 ANAF. Etape pe care sa le urmati daca NU ati solicitatat la timp inregistrarea in scopuri de TVARO e-TVA: De ce NU este bine sa ignorati Notificarile de conformare de la 1 iulie 2025Plafon TVA, MAJORAT la 395.000 lei. 3 reguli tranzitorii importante pentru CONTRIBUABILIBilet la ordin - Ce este, cum se completeaza corect si cum se utilizeaza
Atentie, contabili!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"Decontul precompletat de TVA. Noutati 2025 + studii de caz"