Tags: loteria bonurilor fiscale, bonuri fiscale castigatoare, loteria romana
Extragerea bonurilor fiscale castigatoare emise intre 1 si 31 august 2017 este programata duminica, 17 septembrie 2017. Fondul de premiere este de 1 milion de lei, suma din care vor fi acordate cel mult 100 de premii.
Selectia castigatorilor va fi realizata in doua etape. Duminica, 17 septembrie 2017, va fi organizata prima etapa, care va consta din extragerea bilelor care vor determina ziua emiterii si valoarea bonurilor castigatoare. Daca numarul cererilor de revendicare este mai mare de 100, va fi organizata cea de-a doua extragere, pentru determinarea celor maxim 100 de bonuri castigatoare.
Extragerea din prima etapa de selectie a castigatorilor Loteriei bonurilor fiscale din 17 septembrie a.c. va fi organizata in studioul TV al Loteriei Romane, incepand cu ora 1950. Extragerea este publica si va putea fi transmisa, in direct, de toate televiziunile interesate, prin preluarea semnalului audio-video de la studioul Loteriei Romane.
Extragerea va avea doua etape:
- etapa I: va fi extrasa bila pentru determinarea zilei emiterii bonurilor castigatoare, cu numere de la 1 la 31;
- etapa II: vor fi extrase 3 bile pentru determinarea valorii bonurilor castigatoare.
Rezultatele extragerii vor fi publicate pe site-ul Ministerului Finantelor Publice (MFP), al Agentiei Nationale de Administrare Fiscala (ANAF) si al C.N. "Loteria Romana" (CNLR) pentru o perioada de minim 30 de zile.
Extragerea va fi realizata cu urnele si bilele pe care Loteria Romana le utilizeaza pentru tragerile loto. Comisia de supraveghere va fi formata din cate un reprezentant al MFP, al ANAF si al CNLR. Bilele si urnele vor fi verificate in prezenta comisiei inainte de tragere.
Cererile de revendicare pot fi depuse incepand cu prima zi dupa efectuarea extragerii, timp de 30 de zile. Posesorii bonurilor castigatoare trebuie sa depuna bonurile fiscale (in original), copia actului de identitate si o cerere, la orice administratie fiscala din structura ANAF.
Un bon fiscal este considerat castigator doar daca indeplineste cumulativ conditiile prevazute de lege, avand inscrise elementele obligatorii care arata ca a fost emis cu un aparat de marcat fiscalizat (de exemplu: logotipul si seria fiscala ale aparatului de marcat electronic fiscal, data si ora emiterii precum si numarul de ordine). Fiecare unitate teritoriala ANAF, la care se depun bonurile fiscale castigatoare in prima etapa de selectie, va elibera o copie a acestora cu mentiunea „conform cu originalul", pe care va fi scris numarul unic de inregistrare. Pentru asigurarea transparentei, lista cu numerele unice de inregistrare ale cererilor de revendicare va fi publicata pe site-urile MFP si ANAF. in situatia in care, dupa finalizarea perioadei de depunere a cererilor de revendicare, lista cuprinde cel mult 100 de cereri, premiul de 1 milion de lei este impartit persoanelor care le-au depus, dupa verificarea autenticitatii bonurilor castigatoare. Daca in urma centralizarii se constata depasirea numarului maxim de 100 de cereri de revendicare, va fi organizata a doua extragere in vederea determinarii a 100 de castigatori.
Detalii despre a doua etapa de selectie a castigatorilor Loteriei bonurilor fiscale:
in cazul realizarii celei de-a doua etape de selectie, va fi extras un numar din lista numerelor unice de inregistrare acordate bonurilor pentru care au fost revendicate premii. si aceasta extragere va fi realizata cu urnele CNLR si va fi televizata, data organizarii acesteia urmand sa fie anuntata ulterior.
Numarul extras in cadrul acestei trageri va fi primul castigator. Pentru desemnarea celui de-al doilea, se aplica crescator la primul numar extras un pas care are valoarea egala cu ziua emiterii bonului fiscal castigator. Pentru aflarea celorlalti castigatori, pasul se aduna succesiv la numarul desemnat anterior ca fiind castigator.
Daca se depaseste numarul unic maxim atribuit bonurilor fiscale din lista, urmatorul numar castigator este dat de diferenta dintre suma determinata prin aplicarea pasului la baza de referinta si numarul unic maxim atribuit. Se continua aplicarea pasului pana la stabilirea numarului maxim de premii prevazut de lege, respectiv 100. In procesul de aplicare a pasului, numerele castigatoare sunt eliminate din lista.
Dupa stabilirea celor 100 de bonuri fiscale castigatoare, acestea vor fi centralizate si transmise in termen de doua zile catre ANAF in vederea incarcarii rezultatelor in "Baza de date privind Loteria bonurilor fiscale", respectiv pentru verificarea autenticitatii bonurilor fiscale castigatoare de catre Directia Generala Antifrauda Fiscala.
NOTA:
Mai multe informatii referitoare la Loteria bonurilor fiscale
Reprezentantii posturilor TV interesate sa transmita in direct extragerea sunt rugati sa contacteze Biroul Comunicare si Protocol al Loteriei Romane, la numerele: 0372.137.351, e-mail: pr@loto.ro. Accesul in studioul TV al Loteriei Romane din str. Reinvierii nr. 2b, sector 2, Bucuresti, se va face pe baza legitimatiei de presa, incepand cu ora 1935.
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Tratamentul investitiei executate de tert pe terenul persoanei impozabile
Intrebare:
Suntem un SRL. Exista un Contract de Comodat pentru un teren intre doua parti (A FIRMA SRL SI B TERTUL). Firma B a luat spre folosinta acest teren pe o perioada de 5 ani. In aceasta perioada s-au efectuat amenajari pe teren pentru a se putea depozita materiale. Cheltuielile sunt suportate de firma B dupa cum este stiplulat si in contract, ca orice imbunatatire a terenului o va suporta firma B fara posibilitatea recuperarii cheltuielilor (acestea fiind executate de comun acord intre...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<Contract de imprumut
Intrebare:
Care este diferenta dintre contractul de imprumut si cel de creditare?
De exemplu, daca o societate imprumuta o alta societate, care contract trebuie folosit, cel de imprumut ori cel de creditare?
In opinia mea, un asociat crediteaza societatea, iar intre societati este de imprumut, e corect ceea ce zic eu?
Multumesc.
vezi AICI raspunsul specialistilor <<Organizarea si efectuarea inventarierii
Intrebare:
O microinteprindere are doar 2 angajati dintre care unul este administrator si raspunde de departamentul financiar-contabil.
In vederea efectuarii inventarierii anuale conform legislatiei in vigoare nu putem indeplini criteriile privind constituirea comisiei de inventariere din cel putin 2 persoane presedinte.
Exista un temei legal sau exceptii legale care sa permita efectuarea inventarierii cu o singura persoana sau asociatul/asociatii pot face parte din...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<