Tags: proiect fonduri europene, cereri finantare, call center, mysmis
La 28 martie, Ministerul Fondurilor Europene (MFE) va lansa public modulul pentru cererea de finantare in cadrul aplicatiei pentru depunerea online a proiectelor europene: Depunere Cerere de finantare in MySMIS.
"'Versiunea 1.0 Beta a MySMIS functioneaza din 1 martie 2016. Aceasta versiune a fost in testare interna si testare publica. In perioada actuala se retin cerintele justificate si se remediaza bug-urile (nefunctionalitatile). Avem intentia ca in 28 martie sa putem anunta ca fiind lansat public modulul de depunere a cererii de finantare. In acest sens, sunt functionale doua module: un modul back-office — Definire apel, respectiv un modul front-office — 'Depunere Cerere de finantare", au declarat pentru Agerpres reprezentanti ai Ministerului.
Pana la acest moment, in intervalul 8-18 martie, conform aceleiasi surse, aplicatia pentru depunerea online a proiectelor europene a fost testata de peste 1.000 de utilizatori. Aplicatia elaborata de MFE, impreuna cu Serviciul de Telecomunicatii Speciale (STS), are rolul de a facilita schimbul electronic de informatii intre beneficiari si autoritatile cu atributii in gestionarea fondurilor europene structurale si de investitii.
Un comunicat de presa emis de MFE in aceasta privinta transmite ca "prin implementarea aplicatiei MySMIS 2014, Ministerul Fondurilor Europene raspunde prevederilor regulamentelor europene aplicabile perioadei de programare 2014 — 2020".
Ministrul Fondurilor Europene, Aura Raducu, a mai declarat pentru sursa de mai sus ca proiectul include si cate un one-stop-shop in fiecare judet:
"In perioada 8-18 martie, potentialii beneficiari pot intra in aplicatie. Intre timp am facut o retea foarte moderna de Help Desk, asa cum este si la Comisia Europeana, un fel de call center prin care, prin telefon sau email, sa i se dea omului toate informatiile de care are nevoie si clarificarile. La nivel regional si in fiecare judet facem un one-stop-shop si avem o echipa de 2-4 oameni care stau si asista beneficiarii pentru ca in marile proiecte pe care le-am avut in perioada anterioara beneficiarii nu au fost sprijiniti si informatiile pe care le-au primit uneori au fost distorsionate si nu din rea-vointa. Vrem sa evitam aceste nereguli. Sistemul informatic va fi functional dupa 18 martie, dupa aceasta testare".
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Vanzare produse pentru promovare online. Persoana fizica
Intrebare:
Am incheiat cu o persoana fizica, neautorizata in vreun fel, un contract de barter prin care firma noastra ii vinde un produs cu un discount de 70%, in schimbul promovarii acelui produs de catre persoana fizica respectiva, pe diverse canale mass media. Practic, barterul e la nivelul acelui discount acordat. Noi am emis factura de vanzare cu discountul inclus. Adica pretul de vanzare intreg 10000 ron (inclus TVA) MINUS 7000 (discount 70%) = 3000 rest de plata. E corect asa? Prin acel...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<Achizitie garantie suplimentara
Intrebare:
Societatea "X" a achizitionat echipamente din SUA prin import definitiv in valoare de 5.000 usd necesare activitatii firmei. Aceste echipamamente au o garantie initiala de 1 an de zile. Conducerea societatii "X" doreste prelungirea garantiei echipamentelor importate cu inca 2 ani, pentru care primeste un invoice din SUA in suma de 1.000 usd pe care societatea "X" o va achita. Intrebare: Cum interpretati extinderea garantiei cu...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<Fuziune societati
Intrebare:
In cazul fuziunii prin absorbtie, societatea A (absorbanta) si societatea B (absorbita) au aprobat proiectul de fuziune, care a fost ulterior publicat in Monitorul Oficial la data de 13.06.2025. Proiectul de fuziune a fost intocmit in baza datelor cuprinse in situatiile financiare de fuziune intocmite cu ocazia fuziunii, de cele doua societati, aferente datei de 31.03.2025. AGA societatii absorbante de aprobarea finalizarii procedurii de fuziune prin absorbtie va avea loc in...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<Decontarea ochelarilor de vedere pentru salariati. Tratament fiscal
Intrebare:
Compania imi ofera asigurare de sanatate prin care imi pot deconta pretul ochelariilor de vedere numai o data. Deoarece jobul este cel in contabilitate unde este necesar a sta in fata calculatorului cel putin 8 ore pe zi, sunt in situatia in care trebuie sa imi schimb dioptriile ochelarilor de vedere.
De la departamentul HR mi s-a comunicat ca, compania deconteaza ochelari de vedere in suma maxima de 1000 lei insa trebuie trebuie urmata urmatoarea procedura:
vezi AICI raspunsul specialistilor <<