Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Pentru protectia contribuabililor si a angajatilor, cat si pentru asigurarea fara intreruperi a functionarii institutiei ANAF, avand in vedere situatia epidemiologica actuala privind infectarea cu virusul SARS-COV-2, conducerea Administratiei Judetene a Finantelor Publice Sibiu recomanda contribuabililor sa evite deplasarile care nu sunt importante si obligatorii.
1. Serviciul Spatiul Privat Virtual este usor de accesat, gratuit si disponibil 24 de ore din 24, atat persoanelor fizice, cat si persoanelor juridice sau entitatilor fara personalitate juridica.
Acest serviciu online permite obtinerea informatiilor fiscale privind situatia fiscala, depunerea electronica a declaratiilor fiscale si primirea electronica a documentelor si a actelor administrativ fiscale. Documentele comunicate prin Spatiul Privat Virtual au aceeasi putere juridica ca a celor comunicate prin posta sau la ghiseu.
Instructiunile privind inrolarea in SPV sunt disponibile pe site-ul www.anaf.ro, la urmatorul link
2. Depunerea declaratiilor fiscale on-line prin intermediul portalului www.eguvernare.ro, utilizand certificatele digitale calificate sau prin intermediul aplicatiei Spatiu Privat Virtual, disponibila pe site-ul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala;
Formularele/declaratiile fiscale, care momentan nu pot fi transmise prin cele doua modalitati mentionate anterior, pot fi transmise Administratiei judetene a Finantelor Publice Sibiu prin fax, servicii de curierat sau posta.

SAF-T Ghid de raportare corecta

Agricultura Noutati fiscal-contabile Monografii contabile specifice

Marea Carte Verde a Monografiilor Contabile 2023 varianta tiparita
3. Efectuarea platilor catre bugetul de stat se poate face utilizand serviciile de internet banking si www.ghiseul.ro.
4. Utilizarea Formularului de contact prin accesarea www.anaf.ro pentru asistenta si indrumare de specialitate in domeniul fiscal, respectiv asistenta tehnica servicii informatice, pentru cereri, sesizari sau propuneri etc.
5. Totodata, contribuabilii pot beneficia de indrumare si asistenta cu privire la aplicarea legislatiei fiscale, prin intermediul Call Center-ul A.N.A.F.- 031.403.91.60.
6. Utilizarea serviciul de programari on-line disponibil pe site-ul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala pentru declaratiile fiscale, serviciul de executari silite, evidenta,serviciul de asistenta contribuabili, evidenta platitori, identificare vizuala on – line (sistem video) etc.
M.F.P si A.N.A.F au apreciat ca primordiala sanatatea populatiei si a mediului de afaceri, sens in care au creat un mecanism de sprijinire a contribuabililor de buna credinta oferind un pachet de masuri fiscale, inclusiv amanarea platii obligatiilor bugetare, pentru ca acestia sa nu resimta puternic efectele negative ale pandemiei.
In plus, Ministerul Finantelor Publice si ANAF au infiintat veritabile nuclee de specialisti, care au fost in stransa legatura cu reprezentanti ai mediului de afaceri si care au muncit intens pentru dezvoltarea si imbunatatirea serviciilor online pentru a fi accesibile si intuitive, astfel incat contribuabilii sa treaca cu bine peste aceasta perioada dificila, sa ramana sanatosi atat ei, cat si familiile si afacerile lor.
Sursa: ANAF

Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Rating:
Nota: 5 din 5 din 3 voturi
Articole similare
Ce documente noi puteti transmite electronic in 2017?Finantele OBLIGA persoanele juridice, asocierile si PFA-urile care desfasoara profesii liberale sa se inroleze in SVPANOFM, CNPP si ANPIS, pregatite pentru a primi si procesa in format electronic cererile si documentele cetatenilorCodul fiscal INAINTE si DUPA modificarile aduse de OUG 11/2022Platim taxele mai usor. ANAF modifica unele formulareUltimele articole
Ce metode au la dispozitie contribuabilii pentru a depune, solicita sau elibera documente fiscale onlinePrin Ordinul 1090/2022 a fost aprobata o noua Procedura de comunicare prin mijloace electronice intre ANAF si contribuabiliPrincipalele noutatile legislative aparute in luna ianuarie 2022Declaratia unica se completeaza si se depune pana la data de 25 mai 2022. Precizari ANAFDin 1 martie 2022 va fi obligatoriu sa trimiteti fiscului documente, acte si inscrisuri prin mijloace electroniceArticole similare
REMINDER ANAF! Pana la finalul lunii martie trebuie depusa Declaratia 394REMINDER ANAF! Miercuri, 8 decembrie, este termenul limita pentru depunerea D092REMINDER ANAF! Tipuri de facilitati fiscale ce pot fi accesate pentru conformare la plata obligatiilor fiscaleREMINDER ANAF! A fost prelungit termenul limita pentru declararea si plata impozitului specific aferent semestrului I 2020REMINDER ANAF! Luni, 25 iulie 2022, este termenul limita de depunere a unor declaratii fiscaleUltimele articole
REMINDER ANAF! Pana pe 2 mai 2023 trebuie depuse la ANAF mai multe declaratii fiscaleREMINDER ANAF: Duminica, 30 aprilie 202, termen limita pentru depunerea formularului 398 -Declaratie speciala de TVAREMINDER ANAF: Contribuabilii trebuie sa depuna mai multe declaratii fiscale pana pe 10 aprilie 2023REMINDER ANAF! 31 martie 2023, termen limita de depunere a formularelor 700 si 010REMINDER ANAF! 31 ianuarie 2023 este termenul limita pentru depunerea formularului 395
Atentie contabili!
Modificari importante privind cotele de TVA!Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"Aplicarea corecta a cotelor de TVA. 5 studii de caz"