Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Pentru protectia contribuabililor si a angajatilor, cat si pentru asigurarea fara intreruperi a functionarii institutiei ANAF, avand in vedere situatia epidemiologica actuala privind infectarea cu virusul SARS-COV-2, conducerea Administratiei Judetene a Finantelor Publice Sibiu recomanda contribuabililor sa evite deplasarile care nu sunt importante si obligatorii.
1. Serviciul Spatiul Privat Virtual este usor de accesat, gratuit si disponibil 24 de ore din 24, atat persoanelor fizice, cat si persoanelor juridice sau entitatilor fara personalitate juridica.
Acest serviciu online permite obtinerea informatiilor fiscale privind situatia fiscala, depunerea electronica a declaratiilor fiscale si primirea electronica a documentelor si a actelor administrativ fiscale. Documentele comunicate prin Spatiul Privat Virtual au aceeasi putere juridica ca a celor comunicate prin posta sau la ghiseu.
Instructiunile privind inrolarea in SPV sunt disponibile pe site-ul www.anaf.ro, la urmatorul link
2. Depunerea declaratiilor fiscale on-line prin intermediul portalului www.eguvernare.ro, utilizand certificatele digitale calificate sau prin intermediul aplicatiei Spatiu Privat Virtual, disponibila pe site-ul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala;
Formularele/declaratiile fiscale, care momentan nu pot fi transmise prin cele doua modalitati mentionate anterior, pot fi transmise Administratiei judetene a Finantelor Publice Sibiu prin fax, servicii de curierat sau posta.
Bugete cash flow rentabilitate risc - ghid practic
Abonament PortalContabilitate ro - abonament 12 luni
Registrul de Evidenta Fiscala PFA
3. Efectuarea platilor catre bugetul de stat se poate face utilizand serviciile de internet banking si www.ghiseul.ro.
4. Utilizarea Formularului de contact prin accesarea www.anaf.ro pentru asistenta si indrumare de specialitate in domeniul fiscal, respectiv asistenta tehnica servicii informatice, pentru cereri, sesizari sau propuneri etc.
5. Totodata, contribuabilii pot beneficia de indrumare si asistenta cu privire la aplicarea legislatiei fiscale, prin intermediul Call Center-ul A.N.A.F.- 031.403.91.60.
6. Utilizarea serviciul de programari on-line disponibil pe site-ul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala pentru declaratiile fiscale, serviciul de executari silite, evidenta,serviciul de asistenta contribuabili, evidenta platitori, identificare vizuala on – line (sistem video) etc.
M.F.P si A.N.A.F au apreciat ca primordiala sanatatea populatiei si a mediului de afaceri, sens in care au creat un mecanism de sprijinire a contribuabililor de buna credinta oferind un pachet de masuri fiscale, inclusiv amanarea platii obligatiilor bugetare, pentru ca acestia sa nu resimta puternic efectele negative ale pandemiei.
In plus, Ministerul Finantelor Publice si ANAF au infiintat veritabile nuclee de specialisti, care au fost in stransa legatura cu reprezentanti ai mediului de afaceri si care au muncit intens pentru dezvoltarea si imbunatatirea serviciilor online pentru a fi accesibile si intuitive, astfel incat contribuabilii sa treaca cu bine peste aceasta perioada dificila, sa ramana sanatosi atat ei, cat si familiile si afacerile lor.
Sursa: ANAF
Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Rating:
Nota: 5 din 5 din 3 voturi
Articole similare
Codul fiscal INAINTE si DUPA modificarile aduse de OUG 11/2022Acces la situatia fiscala a persoanelor fizice. Un nou serviciu ANAFNoi masuri fiscale reglementate printr-un proiect MFP: o mai buna comunicare cu ANAFPlatim taxele mai usor. ANAF modifica unele formulareMFP modifica deciziile de impunere. Ce informatii noi contin?Ultimele articole
Proiect: Finantele introduc numarul de identificare digitala, alternativ CNP-ului clasicCe metode au la dispozitie contribuabilii pentru a depune, solicita sau elibera documente fiscale onlinePrin Ordinul 1090/2022 a fost aprobata o noua Procedura de comunicare prin mijloace electronice intre ANAF si contribuabiliPrincipalele noutatile legislative aparute in luna ianuarie 2022Declaratia unica se completeaza si se depune pana la data de 25 mai 2022. Precizari ANAFArticole similare
REMINDER ANAF: Persoanele fizice si juridice sa acceseze serviciul electronic SPV, avand in vedere avantajele luiREMINDER ANAF. Luni, 9 ianuarie 2023, contribuabilii trebuie sa depuna declaratia de mentiuni privind schimbarea perioadei fiscale REMINDER ANAF! Pana pe 3 ianuarie 2024 trebuie depuse la fisc mai multe declaratii importanteREMINDER ANAF! Tipuri de facilitati fiscale ce pot fi accesate pentru conformare la plata obligatiilor fiscaleREMINDER ANAF! Debitorii si persoanele juridice pot accesa restructurarea obligatiilor bugetare pe o perioada de 7 aniUltimele articole
REMINDER ANAF! Din 1 ianuarie 2024 sistemul E-Factura este OBLIGATORIU pentru toti operatorii economiciREMINDER ANAF! Duminica, 31 martie 2024, termen limita pentru depunerea Declaratiei Speciale de TVAREMINDER ANAF! Veniturile obtinute din activitati de infrumusetare/intretinere corporala sunt venituri impozabileREMINDER ANAF! F3000 se va depune pana pe data de 15 mai 2024REMINDER ANAF! Incepand cu declararea veniturilor aferente lunii noiembrie 2023, se utilizeaza un nou formular 112Atentie contabili!
Modificari importante privind cotele de TVA!Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal"