Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
de Redactia Infotva
la 22 Dec. 2020 Exclusiv
Pentru protectia contribuabililor si a angajatilor, cat si pentru asigurarea fara intreruperi a functionarii institutiei ANAF, avand in vedere situatia epidemiologica actuala privind infectarea cu virusul SARS-COV-2, conducerea Administratiei Judetene a Finantelor Publice Sibiu recomanda contribuabililor sa evite deplasarile care nu sunt importante si obligatorii.
A.N.A.F a creat pentru dvs. servicii electronice complete si moderne, pe care va recomanda sa le utilizati, astfel:
1. Serviciul Spatiul Privat Virtual este usor de accesat, gratuit si disponibil 24 de ore din 24, atat persoanelor fizice, cat si persoanelor juridice sau entitatilor fara personalitate juridica.
Acest serviciu online permite obtinerea informatiilor fiscale privind situatia fiscala, depunerea electronica a declaratiilor fiscale si primirea electronica a documentelor si a actelor administrativ fiscale. Documentele comunicate prin Spatiul Privat Virtual au aceeasi putere juridica ca a celor comunicate prin posta sau la ghiseu.
Instructiunile privind inrolarea in SPV sunt disponibile pe site-ul www.anaf.ro, la urmatorul link
https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/servicii_online/Inregistrare_persoane_fizice
2. Depunerea declaratiilor fiscale on-line prin intermediul portalului www.eguvernare.ro, utilizand certificatele digitale calificate sau prin intermediul aplicatiei Spatiu Privat Virtual, disponibila pe site-ul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala;
Formularele/declaratiile fiscale, care momentan nu pot fi transmise prin cele doua modalitati mentionate anterior, pot fi transmise Administratiei judetene a Finantelor Publice Sibiu prin fax, servicii de curierat sau posta.
Manualul Contabilului Incepator - stick USB
SGR Sistemul Garantie-Returnare Obligatii fiscal-contabile
Cheltuieli deductibile si nedeductibile
3. Efectuarea platilor catre bugetul de stat se poate face utilizand serviciile de internet banking si www.ghiseul.ro.
4. Utilizarea Formularului de contact prin accesarea www.anaf.ro pentru asistenta si indrumare de specialitate in domeniul fiscal, respectiv asistenta tehnica servicii informatice, pentru cereri, sesizari sau propuneri etc.
5. Totodata, contribuabilii pot beneficia de indrumare si asistenta cu privire la aplicarea legislatiei fiscale, prin intermediul Call Center-ul A.N.A.F.- 031.403.91.60.
6. Utilizarea serviciul de programari on-line disponibil pe site-ul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala pentru declaratiile fiscale, serviciul de executari silite, evidenta,serviciul de asistenta contribuabili, evidenta platitori, identificare vizuala on – line (sistem video) etc.
M.F.P si A.N.A.F au apreciat ca primordiala sanatatea populatiei si a mediului de afaceri, sens in care au creat un mecanism de sprijinire a contribuabililor de buna credinta oferind un pachet de masuri fiscale, inclusiv amanarea platii obligatiilor bugetare, pentru ca acestia sa nu resimta puternic efectele negative ale pandemiei.
In plus, Ministerul Finantelor Publice si ANAF au infiintat veritabile nuclee de specialisti, care au fost in stransa legatura cu reprezentanti ai mediului de afaceri si care au muncit intens pentru dezvoltarea si imbunatatirea serviciilor online pentru a fi accesibile si intuitive, astfel incat contribuabilii sa treaca cu bine peste aceasta perioada dificila, sa ramana sanatosi atat ei, cat si familiile si afacerile lor.
Sursa: ANAF
de Redactia Infotva
Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Votati articolul "Reminder ANAF! Contribuabilii au la dispozitie 6 servicii electronice moderne pe care le pot folosi in aceasta perioada":
Rating:
Nota: 5 din 5 din 3 voturi
Rating:
Nota: 5 din 5 din 3 voturi
Urmareste-ne pe Google News
Articole similare
ANAF: Spatiul Privat Virtual va fi indisponibil pana marti la pranzPlatim taxele mai usor. ANAF modifica unele formulareCardul de sanatate redevine OBLIGATORIU! Incepand cu data de 1 iulie, serviciile medicale vor fi validate in baza documentului electronicCNAS: Din 1 octombrie cardul de sanatate redevine obligatoriu, cu exceptia consultatiilor la distantaComunicarea actelor administrative fiscale. Ce se intampla in cazul in care contribuabilii refuza primirea documentelorUltimele articole
Ce metode au la dispozitie contribuabilii pentru a depune, solicita sau elibera documente fiscale onlinePrin Ordinul 1090/2022 a fost aprobata o noua Procedura de comunicare prin mijloace electronice intre ANAF si contribuabiliPrincipalele noutatile legislative aparute in luna ianuarie 2022Codul fiscal INAINTE si DUPA modificarile aduse de OUG 11/2022Declaratia unica se completeaza si se depune pana la data de 25 mai 2022. Precizari ANAF
Mai multe articole despre comunicare electronica
Articole similare
REMINDER ANAF! Declaratia unica se depune pana la 25 mai 2022, inclusivREMINDER ANAF! 10 martie - termenul limita pentru depunerea mai multor Declaratii fiscaleREMINDER ANAF: Contribuabilii trebuie sa depuna mai multe declaratii fiscale pana pe 10 aprilie 2023REMINDER ANAF! 30 noiembrie 2021 este termenul limita pentru conectarea caselor de marcat la ANAFREMINDER ANAF! Luni, 11 aprilie 2022, este termenul limita pentru depunerea a patru declaratii fiscaleUltimele articole
REMINDER ANAF! F3000 se va depune pana pe data de 15 mai 2024REMINDER ANAF! Pana pe 3 ianuarie 2024 trebuie depuse la fisc mai multe declaratii importanteREMINDER ANAF! Incepand cu declararea veniturilor aferente lunii noiembrie 2023, se utilizeaza un nou formular 112REMINDER ANAF! Joi, 30 noiembrie 2023, termenul limita pentru depunerea formularului 398 -Declaratie speciala de TVAREMINDER ANAF: Persoanele fizice si juridice sa acceseze serviciul electronic SPV, avand in vedere avantajele lui
Mai multe articole despre reminder anaf
Atentie contabili!
Modificari importante privind cotele de TVA!Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"Cote de TVA aplicabile de la 1 ianuarie 2024. Noutati fiscale si Scutiri de TVA"