Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
De cand a intrat in vigoare legea privind utilizarea noilor case de marcat cu jurnal electronic, contribuabilii se confrunta cu tot felul de probleme si intrebari la care, de cele mai multe ori, au raspuns specialistii nostri.
Compania a incercat sa emita declaratia A4200 pentru luna august, dar primeste eroare, cel mai probabil pentru ca nu au fost utilizate drept case de marcat – crede contribuabilul. Daca facem abstractie de erori, societatea are obligatia depunerii acestei declaratii? Aceasta este intrebarea la care vor raspunde specialistii nostri.
Raspunsul specialistului
Conform art. III alin. 1 si art. IV din HG 804/2017 aceste noi reguli de transmitere a datelor se vor aplica incepand cu data de 1 august 2018 pana la data implementarii Sistemului informatic national de supraveghere si monitorizare a datelor fiscale al Agentiei Nationale de Administrare Fiscala (cu alte cuvinte, primele fisiere vor trebui depuse pentru luna august 2018, cu termen de depunere 20 septembrie 2018).
Daca aplicatiile informatice A4200 si/sau A4203 dau erori, va sugeram sa va adresati Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, apeland la Serviciul central de asistenta telefonica a contribuabililor – Call-center, la numarul de telefon 031.403.91.60 sau prin intermediul formularului de contact ce poate fi accesat la urmatorul link: https://www.anaf.ro/asistpublic/, avand in vedere ca aceste aplicatii de-abia au aparut si nu exista precizari cu privire la inexistenta transmiterii fisierelor XML in situatia in care nu s-a desfasurat deloc activitate in perioada de raportare (luna august in acest caz).
Examen Consultant Fiscal 2024
Ghidul practic al contabilului din domeniul constructiilor
Operare SAGA Exemple practice si recomandari
Ce NU vrea ANAF sa stii Piruete LEGALE in aspecte fiscale
Raspuns oferit de specialistii Portal Contabilitate, un proiect de consultanta specializata marca Rentrop&Straton.
Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Articole similare
Emiterea anticipata a facturii: Declararea in decontul de TVA si in Formularul 394Ministrul Finantelor: Romania poate deveni competitiva, daca investeste in oameniBuletin informativ: Noutati legislative cu incidenta in materia fiscalaNoile termene din 2017 pentru achizitia de CASE DE MARCAT CU JURNAL ELECTRONICFirmele trec la casele de marcat cu jurnal electronic din 2016Ultimele articole
ANAF anunta o ampla campanie de controale pentru evitarea evaziunii fiscale si cresterea conformarii la plataVechea casa de marcat: Conditii de pastrare a memoriei fiscale. Legea prevenirii in cazul neutilizarii noilor AMEFConsultanta oferita de ANAF cu privire la casele de marcat cu jurnal electronicModificari aduse de HG 804/2017 privind casele de marcat electronicePana la ce termen vor fi inlocuite casele de marcat cu cele cu jurnal electronic?Articole similare
Vechea casa de marcat: Conditii de pastrare a memoriei fiscale. Legea prevenirii in cazul neutilizarii noilor AMEFNOILE CASE DE MARCAT, loteria bonurilor fiscale si alte masuri fiscale in noul proiectProgramarea cotelor de TVA la NOILE CASE DE MARCAT. Exceptii (raspuns oficial ANAF)Emiterea anticipata a facturii: Declararea in decontul de TVA si in Formularul 394Pana la ce termen vor fi inlocuite casele de marcat cu cele cu jurnal electronic?Ultimele articole
Legislatia privind casele de marcat electronice fiscale, modificata! Ghid practic pentru contabiliAMEF: Se apropie data limita pana la care firmele mici trebuie sa schimbe casele de marcat vechiEste in Monitorul Oficial! Termenul pentru introducerea caselor de marcat electronice a fost prelungitMFP anunta noul termen unic de dotare cu NOILE CASE DE MARCAT: 1 mai 2018Anuntul facut de MFP cu privire la obligatia de a folosi NOILE CASE DE MARCATAtentie contabili!
Modificari importante privind cotele de TVA!Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal"