Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Atentie contabili!
Totul despre CREANTE: putem sa le recuperam de la o firma in insolventa sau faliment?

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti.

Cum functioneaza noua platforma pentru reducerea birocratiei. Trimiteti propunerea dvs. pentru costuri reduse si alte modificari

de Ioana Andreea Pavel la 25 Feb. 2016 Exclusiv
Tags: guvern 2016, fisa 392, reducerea birocratiei, comisia de taiat hartii

Guvernul a lansat recent noua platforma destinata reducerii birocratiei si costurilor administrative din mediul fiscal autohton. In concret, costurile administrative, de la taxe pana la diferitele proceduri din mediul de afaceri in relatia cu autoritatile, au insumat in 2013 nu mai putin de 3 miliarde de euro. La jumatatea acestei saptamani a fost lansata platforma Mai Simplu.gov.ro unde oricine poate lansa o propunere de reducere a birocratiei, a costurilor, de eliminare a unor proceduri etc.


La 10 martie e anuntata prima data pentru evaluarea pregatita de Guvern pentru reclamatiile si propunerile trimise de cetateni pentru reducerea birocratiei.

"Comisia pentru taiat hartii" este responsabila cu analizarea acestor cereri si informatii colectate prin intermediul platformei lansate recent.

Puteti trimite propunerile dumneavoastra AICI.

Am selectat mai jos unele dintre aceste propuneri trimise de cetateni in vederea simplificarii unor proceduri administrative in relatia cu autoritatile fiscale:


Propunere: Fisa 392 (si nu numai) depusa si pe hartie si in format electronic.
Corespondenta detaliata a conturilor
Corespondenta detaliata a conturilor

Vezi detalii

Impozitarea dividendelor in 2018
Impozitarea dividendelor in 2018

Vezi detalii

Manualul Contabilului Incepator
Manualul Contabilului Incepator

Vezi detalii



    Va rugam sa ne spuneti care este autoritatea statului responsabila : ANAF
    Va rugam estimati durata medie necesara furnizarii datelor/indeplinirii procedurii : 3 ore
    Care este natura functiei persoanei care depune documentului/indeplineste procedura (ex: jurist, contabil)? : contabil
    Aceasta sarcina necesita externalizare : Da
    Alte costuri suplimentare : 10lei si timp pierdut
    Simplificarea procedurii : raportare in format electronic


Propunere: Transmitere declaratii fiscale fara semnatura electronica


Pentru reducerea cheltuielilor legate de reinnoirea semnaturii electronice propun transmiterea tuturor declaratiilor fiscale dupa procedura care se aplica de catre Inspectia muncii in cazul registrului salariatilor, adica atribuirea unei parole fiecarei firme(in special micro si mici entitati) si care prin persoana responsabila sa faca aceasta operatiune.
Va multumim si multa stima

    Va rugam sa ne spuneti care este autoritatea statului responsabila : ANAF
    Va rugam estimati durata medie necesara furnizarii datelor/indeplinirii procedurii : cca 10 minute
    Care este natura functiei persoanei care depune documentului/indeplineste procedura (ex: jurist, contabil)? : economist
    Aceasta sarcina necesita externalizare : Nu
    Simplificarea procedurii : raportare in format electronic


Cititi continuarea aici.




Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Votati articolul "Cum functioneaza noua platforma pentru reducerea birocratiei. Trimiteti propunerea dvs. pentru costuri reduse si alte modificari":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi





Atentie contabili!
Totul despre CREANTE: putem sa le recuperam de la o firma in insolventa sau faliment?

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

Abonati-va la Newsletter-ul InfoTva.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special CREANTE de recuperat - cum recuperam creantele de la o firma in faliment sau insolventa?
Club Contabilitate

VIDEO

Atentie contabili!
Totul despre CREANTE: putem sa le recuperam de la o firma in insolventa sau faliment?

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti.
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTva.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special.

CREANTE de recuperat - cum recuperam creantele de la o firma in faliment sau insolventa?
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016