Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Planul de actiuni pentru 2017 privind reducerea sarcinilor administrative impuse mediului de afaceri, document subscris obiectivelor de debirocratizare, a fost aprobat in data de 30 martie de Guvern, printr-un Memorandum, la propunerea Secretariatului General al Guvernului si al Ministerului pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat.
Planul de actiuni cuprinde sase etape, cu urmatoarele termene de realizare:
Nominalizarea si actualizarea echipelor la nivel tehnic si de coordonatori, responsabile cu realizarea si/sau comunicarea actiunilor de simplificare realizate de ministere. Astfel, fiecare minister isi va constitui o echipa multidisciplinara, formata din experti la nivel tehnic si juridic, responsabila cu monitorizarea simplificarilor administrative. Termenul pentru realizarea acestei actiuni este 7 aprilie.
Convocarea, la sediul Guvernului, a noilor echipe de coordonatori ai procesului de simplificare (la nivel de secretar de stat/secretar general in ministere). Termenul pentru realizarea acestei actiuni este 11 aprilie.
Centralizarea raportarilor cu privire la simplificarea sarcinilor administrative realizate de catre ministere. Termen de realizare trimestrial.
Coordonarea, impreuna cu Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat a implementarii masurilor propuse de mediul de afaceri. Vor fi organizate intalniri cu reprezentantii forurilor de consultare pentru colectarea si analiza recomandarilor si propunerilor mediului de afaceri si vor fi armonizate propunerile de simplificare transmise de ministere. Termen de realizare permanent, cu intalniri lunare cu reprezentantii Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat.
Derularea proiectelor finantate din fonduri europene (Axa I a POCA, precum si prin POC si POAT). Definitivarea ideilor de proiecte si a documentatiilor proiectelor care vizeaza debirocratizarea si e-guvernarea si implementarea lor. Activitate continua.
Cartea Verde a PFA Contabilitatea si obligatiile fiscale
Manual de politici contabile - Stick USB
Registrul de Evidenta Fiscala PFA
Actualizarea initiativelor de simplificare si a bazei comune de date rezultate in urma implementarii proiectelor de masurare a costurilor administrative. Activitate continua.
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Rating:
Nota: 5 din 5 din 1 voturi
Articole similare
MADR: FONDURI EUROPENE pentru abatoare mobile! 15 decembrie, termenul limita de depunereMinistrul Muncii a anuntat MAJORAREA salariului minim de la 1 iulie 2024!Surpriza pe care o pregateste Ministerul de Finante contribuabililorNoua Lege privind functionarea Bancii de Dezvoltare a Romaniei - EximBank S.A.Cine va suporta penalitatile de intarziere in rambursarea fondurilor europene?Ultimele articole
Controale mai aprige in vama din 2024! Birourile vor fi dotate cu 26 noi sisteme de scanare, pentru monitorizarea marfurilor care intra in taraMinistrul Finantelor, 3 directii prioritare asumate pentru noul mandat. Printre acestea, reforma sistemului fiscal si crearea de locuri de muncaMIPE anunta inceperea emiterii si distribuirii a peste 2,5 milioane de vouchere sociale la 1 iunie 2022A fost publicata schema de ajutor de stat din cadrul Programului RURAL INVESTMasura privind investitiile in activitati productive pentru IMM-uri ar putea fi activa incepand cu martie 2022Articole similare
MFP anunta scaderea birocratiei pentru comerciantii de produse energeticeANAF va finaliza dezvoltarea sistemului informatic SAF - T in luna iulie 2021Din martie Grapini nu va mai fi ministruUE dispune de noi norme pentru investitiile straineFebruarie 2011: dispare 30% din ANAFUltimele articole
Digitalizare ANAF. Ce programe vor fi implementate de institutie in 2024Nou! Ministerul Finantelor vrea sa introduca o aplicatie mobila pentru sistemul RO e-FacturaMFP despre E-Factura: Peste 5 milioane de facturi au fost inregistrate in sistem in primele zile de functionareMEAT a lansat platforma IMM Mentor pentru reducerea poverii administrative si dezvoltarea intreprinderilor inovatoareE-Transport: Coduri UTI ramase temporar nevalidate. Ce solutie a gasit ANAFAtentie contabili!
Modificari importante privind cotele de TVA!Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"Cote de TVA aplicabile de la 1 ianuarie 2024. Noutati fiscale si Scutiri de TVA"