Atentie contabili!


Modificari importante privind planul de conturi!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
 
 
 
 

6 masuri care ne vizeaza in noul Plan concret de actiuni pentru reducerea birocratiei

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
de Ioana Andreea Pavel la 05 Apr. 2017 Exclusiv
Tags: masuri reducerea birocratiei, fonduri europene, mediul de afaceri

Planul de actiuni pentru 2017 privind reducerea sarcinilor administrative impuse mediului de afaceri, document subscris obiectivelor de debirocratizare, a fost aprobat in data de 30 martie de Guvern, printr-un Memorandum, la propunerea Secretariatului General al Guvernului si al Ministerului pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat.

   
Planul de actiuni cuprinde sase etape, cu urmatoarele termene de realizare:

    Nominalizarea si actualizarea echipelor la nivel tehnic si de coordonatori, responsabile cu realizarea si/sau comunicarea actiunilor de simplificare realizate de ministere. Astfel, fiecare minister isi va constitui o echipa multidisciplinara, formata din experti la nivel tehnic si juridic, responsabila cu monitorizarea  simplificarilor administrative. Termenul pentru realizarea acestei actiuni este 7 aprilie.

    Convocarea, la sediul Guvernului, a noilor echipe de coordonatori ai procesului de simplificare (la nivel de secretar de stat/secretar general in ministere). Termenul pentru realizarea acestei actiuni este 11 aprilie.

    Centralizarea raportarilor cu privire la simplificarea sarcinilor administrative realizate de catre ministere. Termen de realizare  trimestrial.

    Coordonarea, impreuna cu Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat a implementarii masurilor propuse de mediul de afaceri. Vor fi organizate intalniri cu reprezentantii forurilor de consultare pentru colectarea si analiza recomandarilor si propunerilor mediului de afaceri si vor fi armonizate propunerile de simplificare transmise de ministere. Termen de realizare  permanent, cu intalniri lunare cu reprezentantii Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat.

    Derularea proiectelor finantate din fonduri europene (Axa I a POCA, precum si prin POC si POAT). Definitivarea ideilor de proiecte si a documentatiilor proiectelor care vizeaza debirocratizarea si e-guvernarea si implementarea lor. Activitate continua.

    Actualizarea initiativelor de simplificare si a bazei comune de date rezultate in urma implementarii proiectelor de masurare a costurilor administrative. Activitate continua.
Ioana Andreea Pavel de Ioana Andreea Pavel
Redactor Fiscalitatea.ro si InfoTVA.ro

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri




Votati articolul "6 masuri care ne vizeaza in noul Plan concret de actiuni pentru reducerea birocratiei":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News

PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal

Atentie contabili!

Modificari importante privind cotele de TVA!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!

Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal" 
[x]

Atentie contabili!

PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal Modificari importante privind planul de conturi!

Descarca GRATUIT Raportul Special!

"PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016