Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!


Conform Ordinului 2.213/937/2021, termenele de valabilitate pentru 4 documente folosite in acordarea de servicii medicale asiguratilor vor fi prelungite pana la finalul lunii in care inceteaza starea de alerta.
a) biletele de trimitere pentru specialitati clinice, inclusiv pentru specialitatea medicina fizica si de reabilitare;
b) biletele de trimitere pentru specialitati paraclinice;
c) recomandarile medicale pentru ingrijiri medicale la domiciliu, ingrijiri paliative la domiciliu, precum si pentru dispozitive medicale, tehnologii si dispozitive asistive, ce se depun/se transmit la casa de asigurari de sanatate;
d) deciziile de aprobare pentru procurarea dispozitivelor medicale, tehnologiilor si dispozitivelor asistive. in cazul deciziilor pentru dispozitivele medicale acordate prin inchiriere, pentru dispozitivele de protezare stomii si pentru dispozitivele pentru incontinenta urinara, al caror termen de valabilitate a fost prelungit, se emite o noua decizie de aprobare, cu precizarea duratei pentru care se prelungeste decizia initiala, precum si taloanele aferente perioadei pentru care a fost prelungita decizia. Atat noua decizie, cat si noile taloane se transmit persoanei beneficiare prin orice mijloace de comunicare."
Ordinul nr. 2.213/937/2021 pentru completarea anexei nr. 50 la Ordinul ministrului sanatatii si al presedintelui Casei Nationale de Asigurari de Sanatate nr. 1.068/627/2021 privind aprobarea Normelor metodologice de aplicare in anul 2021 a Hotararii Guvernului nr. 696/2021 pentru aprobarea pachetelor de servicii si a Contractului-cadru care reglementeaza conditiile acordarii asistentei medicale, a medicamentelor si a dispozitivelor medicale, tehnologiilor si dispozitivelor asistive in cadrul sistemului de asigurari sociale de sanatate pentru anii 2021-2022 a fost publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 1009 din 22 octombrie 2021.

PortalContabilitate ro - acces 12 luni consultanta in scris si telefonica 30 intrebari

Ghidul practic al contabilitatii Legislatie explicata - Exemple detaliate - Monografii contabile complete

Consilier Taxe si Impozite pentru Contabili 12 actualizari
Tinand cont de Referatul de aprobare nr. CZA 2.270 din 19.10.2021 al Ministerului Sanatatii si nr. DG 2.866 din 14.10.2021 al Casei Nationale de Asigurari de Sanatate,

Ion Mihai este profesionist in domeniul fiscal. Si-a inceput activitatea in presa in anul 2010 si a acoperit de-a lungul anilor subiecte precum contabilitate, legislatia muncii si sport. In prezent, scrie despre tot ceea ce inseamna pregatirea si depunerea declaratiilor fiscale, obligatiile fiscale care le revin angajatorilor si salariatilor, plata impozitelor si alte noutati legislative.
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Articole similare
Principiul neutralitatii fiscale in materie de TVACalitatea de asigurat in domeniul sanatatii. Drepturi si obligatii pe care trebuie sa le aveti in vedereCadouri in bani pentru angajati, cu ocazia Pastelui. Cum se completeaza D112?Asigurarile de sanatate cu acoperire pentru cancer – un beneficiu pentru angajatiOrdinul nr. 209/2014: Ce controleaza echipele de la casele de asigurari de sanatate?Ultimele articole
Piata muncii si impactul TVA asupra salariilor si beneficiilorCum a fost modificat Ordinul 3044/2024 pentru aprobarea Procedurii de restituire a TVATVA deductibil. Ce este si conditii de aplicareOperatiuni scutite de TVA, reglementate de art. 294 din Legea 227/2015Noutate! Persoanele fizice pot angaja si plati legal personal pentru activitatile casniceArticole similare
Situatii financiare 31 decembrie 2011: exercitiul financiar coincide cu anul calendaristicIn august se da startul pentru cererile de ajutoare de minimisRegistrul electronic de evidenta a zilierilor, disponibil prin aplicatia â€Inspectia Munciiâ€. Utilizarea lui este OBLIGATORIE!Ministrul Muncii: Urmeaza masuri simplificate pentru distribuirea biletelor de tratamentOUG 36/2021. Angajatii NU sunt obligati sa utilizeze semnatura electronica la incheierea CIMUltimele articole
e-Transport si achizitiile intracomunitare: Cum sa asiguri conformitate fiscala in lipsa DOCUMENTElorTVA la incasare. Cum sa procedeze firmele care au cod TVA anulat prin optiunee-TVA: Exista un formular tipizat pentru raspuns la Notificarea de conformare?Majorare cota TVA de la 1 august 2025. Cota TVA pentru transportul de persoaneBon fiscal. Se mai poate deduce TVA-ul in baza unui bon fiscal in 2025?
Atentie, contabili!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"Noutati TVA 2025. Noile cote si Exemple practice"