Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Atentie contabili!
TVA redus in 2019 - ce capcane ascunde O.U.G. nr. 89/2018?

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti.

Cum se taie cheltuielile firmelor fara concedieri: se reduce distanta de mers dintre birouri

de Infotva.ro la 02 Aug. 2010
Tags: concedieri

Cum se taie cheltuielile firmelor fara concedieri: se reduce distanta de mers dintre birouri Eficienta unei firme poate fi crescuta nu numai prin scaderi de salarii sau prin cresterea volumului de ...


Cum se taie cheltuielile firmelor fara concedieri: se reduce distanta de mers dintre birouri

Eficienta unei firme poate fi crescuta nu numai prin scaderi de salarii sau prin cresterea volumului de munca al angajatilor. Expertii in resurse umane sustin ca se pot obtine rezultate foarte bune in ceea ce priveste eficientizarea unei afaceri pornind si de la aspecte considerate de unii patroni ca fiind marunte, dar care reprezinta de fapt surse bune de eficienta.

Printre aceste aspecte se numara si distanta, fizica, pe care un angajat trebuie sa o parcurga zilnic in interiorul firmei pentru a-si face treaba sau numarul de documente interne pe care trebuie sa il completeze.

Maraton prin birouri si departamente

"La o cunoscuta banca (peste o mie de angajati), un angajat din vanzari, pentru a obtine aprobarile necesare pe un tip de aplicatie depus de clientii bancii, facea anual 530.000 de pasi intre diverse entitati si departamente. Dincolo de aspectul benefic pentru forma fizica a respectivului angajat, banca se confrunta cu o serioasa problema de productivitate", a declarat pentru Gandul Constantin Stan, consultant Ascendis.

Noi reguli privind SPONSORIZAREA
Noi reguli privind SPONSORIZAREA

Vezi detalii

Modele editabile pentru Calculatia Costurilor
Modele editabile pentru Calculatia Costurilor

Vezi detalii

Planul de Conturi General. Functiunea si corespondenta conturilor 2019
Planul de Conturi General. Functiunea si corespondenta conturilor 2019

Vezi detalii

Sursa Mediafax 02/08/2010

Autor:

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Votati articolul "Cum se taie cheltuielile firmelor fara concedieri: se reduce distanta de mers dintre birouri":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi





Atentie contabili!
TVA redus in 2019 - ce capcane ascunde O.U.G. nr. 89/2018?

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

Abonati-va la Newsletter-ul InfoTva.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special "Cote reduse de TVA in 2019"
Club Contabilitate

VIDEO

X
Atentie contabili!
TVA redus in 2019 - ce capcane ascunde O.U.G. nr. 89/2018?

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti.
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTva.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special.

"Cote reduse de TVA in 2019"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016