Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Oficiul National al Registrului Comertului transmite, printr-un comunicat de presa, cateva informatii cu privire la modul in care procedeaza in cazul in care avizul privind schimbarea destinatiei imobilelor colective cu regim de locuinta nu este necesar.
Pe aceasta perioada, se mentin urmatoarele masuri:
-activitatea de lucru cu publicul la ghiseele institutiei se deruleaza, in continuare, pe parcursul unui program de lucru de 4 ore, fractionat in doua intervale orare, iar in perioada cuprinsa intre acestea se dezinfecteaza spatiile afectate lucrului cu publicul;
-declaratiile pe proprie raspundere care se anexeaza la cererea de inregistrare/alte cereri pot avea forma de inscris sub semnatura privata ori forma electronica si pot fi transmise la oficiul registrului comertului fara nicio alta formalitate, prin mijloace electronice, cu semnatura electronica sau prin servicii de posta si curier. Declaraţiile pe proprie raspundere pot fi si in forma autentica, certificata de avocat sau date la oficiul registrului comertului;
Examenul de ACCES la STAGIUL CECCAR 2025
Totul despre documentele de contabilitate primara Solutii de organizare a gestiunilor
Planul de conturi general Functiunea si corespondenta conturilor
-specimenul de semnatura, acolo unde legea prevede, se transmite la oficiul registrul comertului legalizat de notarul public sau certificat de avocat ori sub forma unui inscris sub semnatura privata, fara nicio alta formalitate sau se poate da la oficiul registrului comertului.
Potrivit art. 2 din actul normativ mentionat, prin exceptie de la prevederile art. 17 alin. (6) din Legea societatilor nr. 31/1990, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, in situatia in care avizul privind schimbarea destinatiei imobilelor colective cu regim de locuinta, prevazut de Legea nr. 196/2018 privind infiintarea, organizarea si functionarea asociaţiilor de proprietari si administrarea condominiilor, cu modificarile ulterioare, nu este necesar, atunci cand administratorul sau, dupa caz, administratorii declara pe propria raspundere faptul ca la sediul social nu se desfasoara activitate, se va proceda astfel:
-daca societatea desfasoara activitate in afara sediului social si a sediilor secundare, declaratia–tip pe propria raspundere prevazuta de art.15 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 359/2004 privind simplificarea formalitatilor la inregistrarea in registrul comertului a persoanelor fizice, asociatiilor familiale si persoanelor juridice, inregistrarea fiscala a acestora, precum si la autorizarea functionarii persoanelor juridice, cu modificarile si completarile ulterioare, semnata de asociati sau de administratori include declaratia prevazuta de art. 17 alin. (6) din Legea societatilor nr. 31/1990, nemaifiind necesara o alta declaratie.
Sursa: ONRC
Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Articole similare
Societate consultanta, fara venituri in anul 2014. Cum impozitam?Spatiile de joaca pentru copii, in atentia inspectorilor ANPC: Amenzi de sute de mii de lei!Deschidere punct de lucru. Procedura de urmat pentru infiintarea unui sediu secundarRegim fiscal sediu permanent. Cum declaram si cum inregistram la REGISTRUL COMERTULUI?Finantele au pus in dezbatere publica procedura de acordare a facilitatilor fiscale in sectorul agricol si in industria alimentaraUltimele articole
Trecere la impozit pe profit in 2025. Pana cand se depune D700 si cum se completeaza formularulMicrointreprindere in 2025. Ce conditii trebuie sa indeplineasca firmele la 31 decembrie 2024Firme care NU mai sunt microintreprinderi din ianuarie 2023. Pot reveni la impozit micro din 2025?Microintreprindere in 2025. Ce conditii trebuie sa indeplineasca firmele la 31 decembrie 2024Defiscalizarea casei de marcat. Cand si cum se faceArticole similare
Masura anularii obligatiilor accesorii poate continua pana la data de 31 ianuarie 2022Anunt CNAS: Masurile din asistenta medicala instituite in contextul pandemiei Sars-Cov-2 se mentin pana la 31 martieOUG 220/2020 care prevede aplicarea masurilor de protectie sociala pentru angajati si angajatori dupa 1 ianuarie 2021 a fost publicata in MonitorONRC mai pastreaza inca un an de zile anumite masuri instituite in timpul starii de alertaGuvernul prelungeste mai multe masuri pana la 30 iunie 2021. Printre acestea amintim 50% din salariul angajatului, dar nu mai mult de 2.500 leiAtentie contabili!
Modificari importante privind cotele de TVA!Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"Decontul precompletat de TVA. Noutati 2025 + studii de caz"