Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Oficiul National al Registrului Comertului transmite, printr-un comunicat de presa, cateva informatii cu privire la modul in care procedeaza in cazul in care avizul privind schimbarea destinatiei imobilelor colective cu regim de locuinta nu este necesar.
Pe aceasta perioada, se mentin urmatoarele masuri:
-activitatea de lucru cu publicul la ghiseele institutiei se deruleaza, in continuare, pe parcursul unui program de lucru de 4 ore, fractionat in doua intervale orare, iar in perioada cuprinsa intre acestea se dezinfecteaza spatiile afectate lucrului cu publicul;
-declaratiile pe proprie raspundere care se anexeaza la cererea de inregistrare/alte cereri pot avea forma de inscris sub semnatura privata ori forma electronica si pot fi transmise la oficiul registrului comertului fara nicio alta formalitate, prin mijloace electronice, cu semnatura electronica sau prin servicii de posta si curier. Declaraţiile pe proprie raspundere pot fi si in forma autentica, certificata de avocat sau date la oficiul registrului comertului;
Examenul de ACCES la STAGIUL CECCAR 2024
Examen Consultant Fiscal 2024
Manualul Contabilului Incepator - stick USB
-specimenul de semnatura, acolo unde legea prevede, se transmite la oficiul registrul comertului legalizat de notarul public sau certificat de avocat ori sub forma unui inscris sub semnatura privata, fara nicio alta formalitate sau se poate da la oficiul registrului comertului.
Potrivit art. 2 din actul normativ mentionat, prin exceptie de la prevederile art. 17 alin. (6) din Legea societatilor nr. 31/1990, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, in situatia in care avizul privind schimbarea destinatiei imobilelor colective cu regim de locuinta, prevazut de Legea nr. 196/2018 privind infiintarea, organizarea si functionarea asociaţiilor de proprietari si administrarea condominiilor, cu modificarile ulterioare, nu este necesar, atunci cand administratorul sau, dupa caz, administratorii declara pe propria raspundere faptul ca la sediul social nu se desfasoara activitate, se va proceda astfel:
-daca societatea desfasoara activitate in afara sediului social si a sediilor secundare, declaratia–tip pe propria raspundere prevazuta de art.15 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 359/2004 privind simplificarea formalitatilor la inregistrarea in registrul comertului a persoanelor fizice, asociatiilor familiale si persoanelor juridice, inregistrarea fiscala a acestora, precum si la autorizarea functionarii persoanelor juridice, cu modificarile si completarile ulterioare, semnata de asociati sau de administratori include declaratia prevazuta de art. 17 alin. (6) din Legea societatilor nr. 31/1990, nemaifiind necesara o alta declaratie.
Sursa: ONRC
Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Rating:
Nota: 5 din 5 din 1 voturi
Articole similare
Suspendare activitate si declarat inactiv. Ce obligatii declarative apar?Firmele trebuie sa aiba cel putin un angajat la 31.12.2022 sau in 30 de zile de la infiintare ca sa ramana microintreprinderi?Anulare cod TVA. Cand poate societatea sa emita facturi fara TVA?Proiect MFP. Partea 2. Formularul 070Societate aflata in insolventa. Cum tratam impozitul pe venit microintreprinderi si impozitul pe profit?Ultimele articole
Firme care NU mai sunt microintreprinderi in 2024. Cand pot reveni la acest regim fiscal?Proiect: PFA-urile, II-urile, IF-urile ar putea deveni SRL-uri. Ce documente sunt necesareCase de marcat electronice dotate cu POS. ONG-urile au aceasta obligatie?Depunere declaratii online. Cum se poate achizitiona semnatura electronicaCare este structura raportarilor contabile la 30 iunie 2024Articole similare
OUG 220/2020 care prevede aplicarea masurilor de protectie sociala pentru angajati si angajatori dupa 1 ianuarie 2021 a fost publicata in MonitorONRC mai pastreaza inca un an de zile anumite masuri instituite in timpul starii de alertaGuvernul prelungeste mai multe masuri pana la 30 iunie 2021. Printre acestea amintim 50% din salariul angajatului, dar nu mai mult de 2.500 leiMasura anularii obligatiilor accesorii poate continua pana la data de 31 ianuarie 2022Anunt CNAS: Masurile din asistenta medicala instituite in contextul pandemiei Sars-Cov-2 se mentin pana la 31 martieAtentie contabili!
Modificari importante privind cotele de TVA!Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal"