Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!

Intrebare Este necesara certificarea declaratiilor 101 de catre un consultant fiscal, incepand cu anul 2009? Dar a bilanturilor? Solutie oferita de Serviciul de Consultanta al Consilier Taxe si ...
Intrebare
Este necesara certificarea declaratiilor 101 de catre un consultant fiscal, incepand cu anul 2009? Dar a bilanturilor?
Sunt in vigoare prevederile legale (art 83 din Codul de procedura fiscala) –privind obligativitatea certificarii Declaratiei 101 de catre un consultat fiscal.
Exceptie fac doar societatile auditate. Certificarea Declaratiei 101 a intrat in vigoare incepand cu anul 2010 – pentru declaratii fiscale aferente anului 2009. De retinut ca nu exista sanctiuni pentru neindeplinirea acestei obligatii. Organele fiscale au obligatia inregistrarii tuturor Declaratiilor privind impozitul pe profit (cu sau fara certificare), urmand a trimite notificari contribuabililor care nu au respectat aceasta obligatie legala.
In ceea ce priveste situatiile financiare anuale – conform Legii contabilitatii 82/1991 cu modificarile si completarile ulterioare dar si a normelor privind intocmirea situatiilor financiare pe anul 2009, acestea trebuie intocmite si semnate de catre - directorul economic, contabilul-sef sau alta persoana imputernicita sa indeplineasca aceasta functie, potrivit legii;
Prin alta persoana imputernicita sa indeplineasca aceasta functie se intelege orice persoana angajata, potrivit legii, care indeplineste conditiile prevazute de Legea contabilitatii nr. 82/1991, republicata (persoana cu studii superioare economice – angajata a societatii);
sau

Examenul de ACCES la STAGIUL CECCAR 2025

Agenda Fiscala a Contabilului 2025

Portal Codul fiscal - acces 12 luni consultanta in scris si telefonica 30 intrebari
- persoane fizice sau juridice, autorizate potrivit legii, membre ale Corpului Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Romania;
Totodata acestea mai trebuie semnate si de catre administratorul societatii.

Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Articole similare
Studiu de caz: Anularea dreptului de deducere pentru achizitii intracomunitare de servicii. Inchiriere de personalNOU: Livrari scutite de TVA. OMFP 961/2015 privind aprobarea Deciziei Comisiei fiscale centrale nr. 3/2015Plata avans marfa pentru o achizitie intracomunitara nefinalizata. Ce obligatii declarative avem?Inregistrarea TVA si anularea codului de TVA. Cum procedam?Stornare factura pentru livrare intracomunitara de bunuri. Ce regim TVA se aplica?Ultimele articole
Grup fiscal. Cine are obligatia de a raspunde la Notificarea de conformare e-TVAE-factura, obligatorie din 2024. Tot ce trebuie sa stiiCe este o persoana fizica independenta (PFI), cum poate functiona si ce impozite platesteTVA panouri fotovoltaice. Studii de caz utileEsti specialist in domeniul fiscal-contabil? Cunosti la perfectie legislatia? Rentrop& Straton te asteapta in echipa!
Atentie, contabili!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"Noutati TVA 2025. Noile cote si Exemple practice"