Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Intrebare Este necesara certificarea declaratiilor 101 de catre un consultant fiscal, incepand cu anul 2009? Dar a bilanturilor? Solutie oferita de Serviciul de Consultanta al Consilier Taxe si ...
Intrebare
Este necesara certificarea declaratiilor 101 de catre un consultant fiscal, incepand cu anul 2009? Dar a bilanturilor?
Sunt in vigoare prevederile legale (art 83 din Codul de procedura fiscala) –privind obligativitatea certificarii Declaratiei 101 de catre un consultat fiscal.
Exceptie fac doar societatile auditate. Certificarea Declaratiei 101 a intrat in vigoare incepand cu anul 2010 – pentru declaratii fiscale aferente anului 2009. De retinut ca nu exista sanctiuni pentru neindeplinirea acestei obligatii. Organele fiscale au obligatia inregistrarii tuturor Declaratiilor privind impozitul pe profit (cu sau fara certificare), urmand a trimite notificari contribuabililor care nu au respectat aceasta obligatie legala.
In ceea ce priveste situatiile financiare anuale – conform Legii contabilitatii 82/1991 cu modificarile si completarile ulterioare dar si a normelor privind intocmirea situatiilor financiare pe anul 2009, acestea trebuie intocmite si semnate de catre - directorul economic, contabilul-sef sau alta persoana imputernicita sa indeplineasca aceasta functie, potrivit legii;
Prin alta persoana imputernicita sa indeplineasca aceasta functie se intelege orice persoana angajata, potrivit legii, care indeplineste conditiile prevazute de Legea contabilitatii nr. 82/1991, republicata (persoana cu studii superioare economice – angajata a societatii);
sau

Cartea neagra a controlului fiscal

Examenul de ACCES la STAGIUL CECCAR 2022

Manualul Contabilului Incepator - stick USB
- persoane fizice sau juridice, autorizate potrivit legii, membre ale Corpului Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Romania;
Totodata acestea mai trebuie semnate si de catre administratorul societatii.

Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Rating:
Nota: 5 din 5 din 1 voturi
Articole similare
Stornare factura pentru livrare intracomunitara de bunuri. Ce regim TVA se aplica?Ecotaxa in 2016. Care sunt obligatiile de plata si declaratiile valabile pentru producatori si importatori?Repartizare dividende. Care sunt reglementarile legale?Achizitie autoturism second-hand. In ce conditii se poate deduce TVA?Split TVA. Cum se procedeaza in cazul platilor efectuate indirect?Ultimele articole
Esti specialist in domeniul fiscal-contabil? Cunosti la perfectie legislatia? Rentrop& Straton te asteapta in echipa!Inchiriere locuinta pentru punct de lucru societate. Impozit pe cladiri. Modificari aduse prin O.G. nr. 16/2022Reducere plafon la 25.000 euro pentru norma de venit, conform OG 16/2022. AplicabilitateCorectare factura emisa initial. Cum se factureaza diferenta de pret?Facturile pe hartie vor disparea. Toate firmele vor trece la facturare digitala incepand din 2022
Atentie contabili!
Modificari importante privind TVA in 2023!Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"Noutati TVA în 2023. Top 7 Studii de caz de actualitate"