Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!

Inventarierea nu a fost niciodata un subiect simplu pentru nimeni. Manualul de inventariere lansat de specialistii Rentrop&Straton reprezinta una dintre cele mai bune surse de informare specializata pentru contabili, administratori de firma si nu numai!
Iata cele 16 intrebari-cheie referitoare la inventariere:1. Cine este obligat prin lege sa efectueze inventarierea?
2. Ce sanctiuni se aplica pentru neindeplinirea acestei obligatii?
3. Cum luati startul? Cine trebuie sa faca parte din comisia de inventariere? Care sunt etapele inventarierii?
4. Ce metode de lucru dau cele mai bune rezultate?
5. Ce documente trebuie elaborate in cadrul procesului de inventariere?
6. Care sunt regulile specifice pentru evaluarea activelor, datoriilor si a capitalurilor proprii?

Operare SAGA Exemple practice si recomandari

Consilier Taxe si Impozite pentru Contabili 12 actualizari

Ghidul practic al contabilitatii Legislatie explicata - Exemple detaliate - Monografii contabile complete
7. Care pot fi rezultatele inventarierii? Cum procedati in fiecare caz?
8. Cum recuperati pagubele?
9. Cum se compenseaza plusurile si minusurile?
10. Care sunt implicatiile fiscale ale inventarierii?
11. Cum se inregistreaza in contabilitate rezultatele inventarierii?
12. Ce presupune inventarierea in partida simpla?
13. Cum se inregistreaza rezultatele inventarierii la societatile care aplica Standardele Internationale de Raportare Financiara?
14. Ce informatii trebuie sa contina Registrul inventar?
15. Ce monografii contabile se folosesc?
16. Ce presupune inventarierea in cadrul organizatiilor non-profit?
Detalii mai multe despre Manualul de Inventariere >>>>

Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Articole similare
Procedura casare mijloace fixeStocuri lipsa in gestiune. Cum facem ajustarea TVA?Declasare bunuri materiale. Obtinere deseuri si predarea catre firme specializate. Cum procedam?Evaluare obiecte de inventar achizitionate pe factura cu discount suta la suta. Cum facem inregistrarile?Casare marfuri si produse finite. Cand se pot deduce cheltuielile si cum procedam la ajustarea TVA?Ultimele articole
Scoatere din gestiune stocuri. Implicatii TVA si deductibilitate cheltuieliFirme care NU au depasit plafonul TVA. Cum pot iesi prin optiune de la TVAMicrointreprindere in 2024. Cum poate iesi prin optiune de la plata TVALeasing financiar autoturism. Monografie contabila pentru ajustarea de TVANeconcordante la verificarea e-TVA privind casele de marcat. Cum trebuie sa procedatiArticole similare
Black Friday pentru Contabili. Reduceri fara precedent!Cadou de Paste pentru contabili? Desigur!9 intrebari despre inventariere. Cunosti raspunsurile?Declaratii fiscale cu termen in luna martie 2016Articole similare
Inventarierea patrimoniului: cunoasteti cele mai recente modificari legislative?
Atentie, contabili!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"Decontul precompletat de TVA. Noutati 2025 + studii de caz"