Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Atentie contabili!
TVA redus in 2019 - ce capcane ascunde O.U.G. nr. 89/2018?

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti.

Turismul romanesc, promovat de canale TV externe de renume

de Infotva.ro la 31 Mai. 2011
Tags: tva, fonduri europene

Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului (MDRT) a inceput campania de promovare a Romaniei ca destinatie turistica pe 3 canale TV cu acoperire internationala - CNN, Euronews si Eurosport. Suma ...

Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului (MDRT) a inceput campania de promovare a Romaniei ca destinatie turistica pe 3 canale TV cu acoperire internationala - CNN, Euronews si Eurosport. Suma totala pentru aceasta campanie este de 4,96 milioane de euro cu TVA si este acoperita din fonduri europene nerambursabile, informeaza Ministerul.

Potrivit MDRT, actiunile de publicitate vor presupune difuzarea de spoturi publicitare de 30 si 20 de secunde pe cele 3 posturi de televiziune internationale, respectiv un spot general de prezentare de 30 secunde si cate 2 spoturi de 20 de secunde pentru turismul in natura si pentru turismul cultural. Campania de promovare se va desfasura pe o perioada de un an.

Conceptul acestor spoturi pune accentul pe valorile Romaniei, resursele unice, avantajul competitiv de a se putea baza pe o natura in mare parte neatinsa si sanatoasa, o resursa valoroasa pentru viitorii vizitatori. Conceptul creativ al spoturilor valorifica mostenirea culturala romaneasca, un mix bogat de influente istorice, autenticitate romaneasca si traditional, precizeaza MDRT.
Achizitii de servicii din afara Romaniei
Achizitii de servicii din afara Romaniei

Vezi detalii

PFA. Contributii, Taxe, Impozite si Deduceri
PFA. Contributii, Taxe, Impozite si Deduceri

Vezi detalii

Noi reguli privind SPONSORIZAREA
Noi reguli privind SPONSORIZAREA

Vezi detalii


Posturile de televiziune internationale au fost selectate in functie de audienta (spectatori unici pe saptamana) in randul persoanelor cu venituri peste medie care calatoresc (in interes de afaceri si de placere, cel putin 6 calatorii pe an), conform datelor furnizate de European Media and Marketing Survey (EMS) pentru anul 2010. Spoturile TV au rolul de consolidare vizuala a brandului de destinatie.
Autor:

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Votati articolul "Turismul romanesc, promovat de canale TV externe de renume":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi





Atentie contabili!
TVA redus in 2019 - ce capcane ascunde O.U.G. nr. 89/2018?

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

Abonati-va la Newsletter-ul InfoTva.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special "Cote reduse de TVA in 2019"
Club Contabilitate

VIDEO

X
Atentie contabili!
TVA redus in 2019 - ce capcane ascunde O.U.G. nr. 89/2018?

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti.
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTva.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special.

"Cote reduse de TVA in 2019"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016