Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Atentie contabili!
TVA redus in 2019 - ce capcane ascunde O.U.G. nr. 89/2018?

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti.

Magazinele mici, in vizorul marilor producatori

de InfoTva.ro la 18 Aug. 2014 Exclusiv
Tags: comertul traditional, micii producatori, produsele traditionale, unilever, nestle

Ceea ce initial pareau sa fie doar propuneri izolate a devenit o realitate: marii producatori au nevoie si de magazinele mici.


Chiar daca cei mai mari jucatori din piata nu au tinut cont de produsele traditionale, o noua tendinta se pare ca ii face pe acestia sa isi indrepte atentia catre magazinele mici. Astfel, asa cum anunta Mediafax, Coca-Cola, Nestlé sau Unilever sunt interesati in prezent de micii comercianti.

De retinut ca piata micilor comercianti insumeaza circa 70.000-80.000 de jucatori si aproximativ 8 mld. euro dupa ce in ultimii ani hipermarketurile si supermarketurile au castigat constant cota de piata si implicit forta in negocieri.

La incepu, producatorii locali si internationali nu s-au implicat in lupta dintre retelele straine si magazinele romanesti, anunta Mediafax, lasand piata sa se aseze singura.

In ultima perioada insa tot mai multe voci sustin importanta comertului traditional, care are inca o contributie importanta in businessuri precum Coca-Cola, Unilever sau Nestle.
Agricultura. Noutati fiscal-contabile
Agricultura. Noutati fiscal-contabile

Vezi detalii

PFA. Contributii, Taxe, Impozite si Deduceri
PFA. Contributii, Taxe, Impozite si Deduceri

Vezi detalii

Achizitii de servicii din afara Romaniei
Achizitii de servicii din afara Romaniei

Vezi detalii


In prezent, anunta aceeasi sursa, Coca-Cola a lansat o campanie de sustinere a magazinului din colt, iar Uni­lever anunta ca isi va concentra atentia pe comertul traditional.
Autor:

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Votati articolul "Magazinele mici, in vizorul marilor producatori":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi





Atentie contabili!
TVA redus in 2019 - ce capcane ascunde O.U.G. nr. 89/2018?

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

Abonati-va la Newsletter-ul InfoTva.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special "Cote reduse de TVA in 2019"
Club Contabilitate

VIDEO

X
Atentie contabili!
TVA redus in 2019 - ce capcane ascunde O.U.G. nr. 89/2018?

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti.
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTva.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special.

"Cote reduse de TVA in 2019"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016