Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Atentie contabili!
TVA-ul s-a modificat de la 1 ianuarie 2020

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!

Magazinele mici, in vizorul marilor producatori

de InfoTva.ro

de InfoTva.ro la 18 Aug. 2014 Exclusiv
Tags: comertul traditional, micii producatori, produsele traditionale, unilever, nestle

Ceea ce initial pareau sa fie doar propuneri izolate a devenit o realitate: marii producatori au nevoie si de magazinele mici.


Chiar daca cei mai mari jucatori din piata nu au tinut cont de produsele traditionale, o noua tendinta se pare ca ii face pe acestia sa isi indrepte atentia catre magazinele mici. Astfel, asa cum anunta Mediafax, Coca-Cola, Nestlé sau Unilever sunt interesati in prezent de micii comercianti.

De retinut ca piata micilor comercianti insumeaza circa 70.000-80.000 de jucatori si aproximativ 8 mld. euro dupa ce in ultimii ani hipermarketurile si supermarketurile au castigat constant cota de piata si implicit forta in negocieri.

La incepu, producatorii locali si internationali nu s-au implicat in lupta dintre retelele straine si magazinele romanesti, anunta Mediafax, lasand piata sa se aseze singura.

In ultima perioada insa tot mai multe voci sustin importanta comertului traditional, care are inca o contributie importanta in businessuri precum Coca-Cola, Unilever sau Nestle.
Prevenirea si combaterea spalarii banilor. Obligatii procedurale si sanctiuni
Prevenirea si combaterea spalarii banilor. Obligatii procedurale si sanctiuni

Vezi detalii

Asociatiile de Proprietari in 2020
Asociatiile de Proprietari in 2020

Vezi detalii

Contabilitatea HORECA. Monografii contabile si cazuri practice
Contabilitatea HORECA. Monografii contabile si cazuri practice

Vezi detalii


In prezent, anunta aceeasi sursa, Coca-Cola a lansat o campanie de sustinere a magazinului din colt, iar Uni­lever anunta ca isi va concentra atentia pe comertul traditional.
Autor: InfoTva.ro

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Votati articolul "Magazinele mici, in vizorul marilor producatori":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi





Atentie contabili!
TVA-ul s-a modificat de la 1 ianuarie!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti.

Abonati-va la Newsletter-ul InfoTva.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special
"MODIFICARI Majore privind TVA de la 1 ianuarie 2020"
Rentrop ∧ Straton
Club Contabilitate

VIDEO

[x]
Atentie contabili!
TVA-ul s-a modificat de la 1 ianuarie!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti.!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTva.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!

"MODIFICARI Majore privind TVA de la 1 ianuarie 2020"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016