Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!

In prezentarea strategiei ANAF privind serviciile oferite contribuabililor, se mentioneaza ca va fi introdus un catalog de servicii pentru contribuabili si standarde de calitate in domeniul asistentei contribuabililor.
Institutia se angajeaza sa revizuiasca acest catalog de servicii curente oferite contribuabililor, inclusiv totalitatea publicatiilor realizate de personalul care ofera asistenta contribuabililor, precum si canalele de distribuire existente (ghisee, call-center, site web, solicitari scrise, etc.).
O atentie deosebita va fi acordata dezvoltarii Call-center-ului A.N.A.F. De asemenea, vor fi proiectate strategii de incurajare a conformarii contribuabililor prin canalele care prezinta cel mai mic cost pentru A.N.A.F. (ex. mediu fara hartie, portalul A.N.A.F. etc).
Imbunatatirea calitatii profesionale a angajatilor
Pentru imbunatatirea profesionalismului angajatilor din administratia fiscala vor fi organizate instruiri cu tematici privind asistenta contribuabililor, legislatia fiscala si comunicarea externa.
Angajamente pe termen mediu pentru serviciile acordate contribuabililor (2013-2017)
- Cresterea gradului de declarare electronica la distanta pana la 98% din totalul declaratiilor primite pentru persoanele juridice, pentru declaratiile care se pot depune prin acest sistem.

Registrul de Evidenta Fiscala PFA

Planul de conturi general Functiunea si corespondenta conturilor

Examenul de ACCES la STAGIUL CECCAR 2025
- Cresterea gradului de conformare voluntara la declarare la 92%.
- Cresterea gradului de conformare voluntara la plata la 85%.
- Cresterea gradului de satisfactie al contribuabililor fata de integritatea A.N.A.F. si de calitatea deservirii contribuabililor.
- Cresterea ponderii personalului A.N.A.F. in structurile destinate deservirii contribuabilor.
- Introducerea de standarde de calitate aferente serviciilor pentru fiecare canal de prestare, implementarea, publicarea si monitorizarea acestor standarde.
Sursa: ANAF

Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Articole similare
Nou proiect de modificare a unor formulare. Vezi noutatile!Care sunt formularele de rezidenta fiscala, impuse prin conventiile de evitare a dublei impuneri?Achizitie intracomunitara de bunuri. Cursul valutar si data inregistrarii in contabilitateANAF schimba declaratiile fiscale. Ce formulare se modificareUn nou brand pentru protectia produselor romanesti. Avantaje pentru producatori?Ultimele articole
Declaratia informativa 392. Cum vom completa corect?Formularul 094 se depune pana la 27 ianuarie 2014ANAF: In atentia celor care depun formularul 394Formularul 014 a fost modificat. Ce implica notificarea privind modificarea anului fiscal?2014 vine cu o noua taxa: consultantii fiscali certifica pe bani declaratiile anuale de impozit pe profit
Atentie, contabili!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"Decontul precompletat de TVA. Noutati 2025 + studii de caz"