Atentie contabili!


Modificari importante privind planul de conturi!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
 
 
 
 

Modernizarea serviciilor ANAF. Angajamente pe termen mediu pentru serviciile acordate contribuabililor

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
de Redactia Infotva la 15 Mai. 2013 Exclusiv
Tags: formulare impozite, servicii contribuabili anaf, modernizare servicii anaf, declarare electronica

In prezentarea strategiei ANAF privind serviciile oferite contribuabililor, se mentioneaza ca va fi introdus un catalog de servicii pentru contribuabili si standarde de calitate in domeniul asistentei contribuabililor.



Institutia se angajeaza sa revizuiasca acest catalog de servicii curente oferite contribuabililor, inclusiv totalitatea publicatiilor realizate de personalul care ofera asistenta contribuabililor, precum si canalele de distribuire existente (ghisee, call-center, site web, solicitari scrise, etc.).

O atentie deosebita va fi acordata dezvoltarii Call-center-ului A.N.A.F. De asemenea, vor fi proiectate strategii de incurajare a conformarii contribuabililor prin canalele care prezinta cel mai mic cost pentru A.N.A.F. (ex. mediu fara hartie, portalul A.N.A.F. etc).

Imbunatatirea calitatii profesionale a angajatilor

Pentru imbunatatirea profesionalismului angajatilor din administratia fiscala vor fi organizate instruiri cu tematici privind asistenta contribuabililor, legislatia fiscala si comunicarea externa.

Angajamente pe termen mediu pentru serviciile acordate contribuabililor (2013-2017)

- Cresterea gradului de declarare electronica la distanta pana la 98% din totalul declaratiilor primite pentru persoanele juridice, pentru declaratiile care se pot depune prin acest sistem.

- Cresterea gradului de conformare voluntara la declarare la 92%.

- Cresterea gradului de conformare voluntara la plata la 85%.

- Cresterea gradului de satisfactie al contribuabililor fata de integritatea A.N.A.F. si de calitatea deservirii contribuabililor.

- Cresterea ponderii personalului A.N.A.F. in structurile destinate deservirii contribuabilor.

- Introducerea de standarde de calitate aferente serviciilor pentru fiecare canal de prestare, implementarea, publicarea si monitorizarea acestor standarde.

Sursa: ANAF



Redactia Infotva de Redactia Infotva
Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri




Votati articolul "Modernizarea serviciilor ANAF. Angajamente pe termen mediu pentru serviciile acordate contribuabililor":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News

PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal

Atentie contabili!

Modificari importante privind cotele de TVA!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!

Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal" 
[x]

Atentie contabili!

PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal Modificari importante privind planul de conturi!

Descarca GRATUIT Raportul Special!

"PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016