Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!

In prezentarea strategiei ANAF privind serviciile oferite contribuabililor, se mentioneaza ca va fi introdus un catalog de servicii pentru contribuabili si standarde de calitate in domeniul asistentei contribuabililor.
Institutia se angajeaza sa revizuiasca acest catalog de servicii curente oferite contribuabililor, inclusiv totalitatea publicatiilor realizate de personalul care ofera asistenta contribuabililor, precum si canalele de distribuire existente (ghisee, call-center, site web, solicitari scrise, etc.).
O atentie deosebita va fi acordata dezvoltarii Call-center-ului A.N.A.F. De asemenea, vor fi proiectate strategii de incurajare a conformarii contribuabililor prin canalele care prezinta cel mai mic cost pentru A.N.A.F. (ex. mediu fara hartie, portalul A.N.A.F. etc).
Imbunatatirea calitatii profesionale a angajatilor
Pentru imbunatatirea profesionalismului angajatilor din administratia fiscala vor fi organizate instruiri cu tematici privind asistenta contribuabililor, legislatia fiscala si comunicarea externa.
Angajamente pe termen mediu pentru serviciile acordate contribuabililor (2013-2017)
- Cresterea gradului de declarare electronica la distanta pana la 98% din totalul declaratiilor primite pentru persoanele juridice, pentru declaratiile care se pot depune prin acest sistem.

Manual de politici contabile - Stick USB

Manualul Contabilului Incepator - stick USB

Consilier Taxe si Impozite pentru Contabili 12 actualizari
- Cresterea gradului de conformare voluntara la declarare la 92%.
- Cresterea gradului de conformare voluntara la plata la 85%.
- Cresterea gradului de satisfactie al contribuabililor fata de integritatea A.N.A.F. si de calitatea deservirii contribuabililor.
- Cresterea ponderii personalului A.N.A.F. in structurile destinate deservirii contribuabilor.
- Introducerea de standarde de calitate aferente serviciilor pentru fiecare canal de prestare, implementarea, publicarea si monitorizarea acestor standarde.
Sursa: ANAF

Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Articole similare
Se apropie data-limita pentru decontul privind accizeleDeclaratia 092 se depune pana la 7 octombrieImpozit pe nerizidenti platit in anul 2009 de recuperat. Cum procedam?2014 vine cu o noua taxa: consultantii fiscali certifica pe bani declaratiile anuale de impozit pe profitAtentie la formularele cu termen la 10 iunieUltimele articole
Declaratia informativa 392. Cum vom completa corect?Formularul 094 se depune pana la 27 ianuarie 2014ANAF: In atentia celor care depun formularul 394Formularul 014 a fost modificat. Ce implica notificarea privind modificarea anului fiscal?Esalonare la plata pentru contribuabilul cu risc fiscal mic. Care e procedura?
Atentie, contabili!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"TVA exigibil si neexigibil. Corelatii intre decontul de TVA si balanta. Cum procedam"