Atentie contabili!

Modificari importante privind TVA!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
 
 
 

Un nou brand pentru protectia produselor romanesti. Avantaje pentru producatori?

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

de InfoTva.ro

de InfoTva.ro la 23 Apr. 2013 Exclusiv
Tags: formulare impozite, brand de tara, protejarea produselor romanesti, producatori, ministrul agriculturii

La inceputul acestei saptamani, ministrul agriculturii, Daniel Constantin, a declarat ca doreste sa realizeze un brand de tara pentru protejarea produselor romanesti atat pe piata interna, cat si internationala.




"Avand in vedere ce s-a intamplat in acest an, ma refer la scandalul carnii de cal si la cel intern cu aflatoxina din lapte, am decis crearea unui brand si suntem in aceasta perioada pe cale sa identificam cea mai buna solutie astfel incat un brand de tara sa protejeze produsele romanesti, atat pe piata interna, cat si pe cea internationala", a afirmat ministrul, la grupul PC din Senat.

El a spus ca doreste sa fie realizat si un fond mutual pentru acele riscuri pe care nu le acopera societatile de asigurari.

"Pentru ca in ultimii ani tot avem probleme, fie legate de seceta, fie legate de pierderi de venit, cred ca a sosit momentul sa pregatim si o masura - un fond mutual care sa acopere si anumite riscuri pe care nu le acopera societatile de asigurari. Este cazul si secetei si alte cazuri care se inregistreaza sau s-au inregistrat dintr-un incident cum a fost cel legat de scandalul laptelui", a explicat Constantin.

El a precizat ca pana pe 22 aprilie cea mai mare parte a banilor cuveniti fermierilor au fost achitati. Astfel, au fost platiti in doar o luna catre acestia 6 miliarde de lei.
Noutati fiscale 2021
Noutati fiscale 2021

Vezi detalii

Declaratia 394. Tranzactii cu persoane afiliate
Declaratia 394. Tranzactii cu persoane afiliate

Vezi detalii

Modele editabile pentru Calculatia Costurilor!
Modele editabile pentru Calculatia Costurilor!

Vezi detalii


Referindu-se la fondurile de dezvoltare rurala, Daniel Constantin a spus ca s-au absorbit 58% din aceste sume si ca se inregistreaza un grad de contractare de 80%, iar pana la finalul anului se asteapta la cresterea gradului de contractare de 110%.

Ministrul a atentionat ca pentru perioada 2014 - 2020 Romania are la dispozitie pentru a atrage in agricultura 7,2 miliarde euro, in loc de 8,1 miliarde cat a avut pana in 2013.

"Dorim sa atragem aceste fonduri in zonele unde este mai mare nevoie de ele", a subliniat Constantin.

Sursa: Agerpres

Autor: InfoTva.ro

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Votati articolul "Un nou brand pentru protectia produselor romanesti. Avantaje pentru producatori?":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi




Comentarii 1 comentarii

Tiberiu Cazacioc 2013-04-28 20:40:41

Buna ziua, de cand ati publicat aceasta stire, multe valuri s-a produs. Am cautat referinta in situl MADR, nu am gasit-o, ma bazez pe AGERPRES pentru informatia comunicata de dvs. Dar sunt o persoana mai circumspecta si cred ca mai stiutor, de cand am citit cartea d-nei Aneta Bogdan, âBranding pe frontul de Est â Despre reputatie, impotriva curentuluiâ si dupa ce am contribuit mai multi ani la promovarea produselor locale, a lanturilor alimentare scurte, a agriculturii taranesti, a miscarii Slow Food. Ca atare anuntul publicat de dvs. m-a stimulat sa aflu raspuns la mai multe intrebari: âCe inseamna brand agricol de tara?â, âCe inseamna un brand, exista o legislatie privind crearea unui brand?â, âCe inseamna brand sectorial pentru produsele agricole romanesti?â, âCum poti realiza un brand doar intr-o luna despre o intreaga industrie alimentara romaneasca?â, âCand Romania nu are nici un produs de tip STG Specialitate Traditionala Garantata conform schemei calitate a UE, cum poate aspira la un asa-zis âbrand agricol de taraâ?â, âCe inseamna brand sectorial ? Pentru filiere fructe, filiere legume, filiera vin?â, âConform Legii marcilor si indicatiilor geografice L 84/1998 modificata in 2010, puterea de a crea marci si indicatii este a unor agenti publici, privati, individuali sau colectivi. De ce OIPA Organizatiile Interprofesionale care functioneaza pe filierele agroalimentare, nu se ocupa ele de crearea unor marci de certificare colective?â. Doar atit, va multumesc pentru atentie.
Your comment is awaiting moderation.

MODIFICARI Majore privind TVA. 5 studii de caz + explicatii detaliate
Atentie contabili!
Modificari importante privind TVA!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti.

Abonati-va la Newsletter-ul InfoTva.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special
"MODIFICARI Majore privind TVA. 5 studii de caz + explicatii detaliate" 
Rentrop ∧ Straton
Club Contabilitate

VIDEO

[x]
Atentie contabili!
MODIFICARI Majore privind TVA. 5 studii de caz + explicatii detaliate Modificari importante privind TVA!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti.!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTva.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!

"MODIFICARI Majore privind TVA. 5 studii de caz + explicatii detaliate"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016