Atentie contabili!


Modificari importante privind TVA!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
 
 
 

Ordinul MFP nr. 773/2015 privind unele masuri de eficientizare a activitatii de evaluare ex-ante a documentatiilor de atribuire

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
de Ioana Andreea Pavel la 21 Dec. 2015 Exclusiv
Tags: evaluare ex-ante, documentatii atribuire, achizitie publica, ordinul mfp nr773/2015

Redam mai jos Ordinul MFP nr. 773/2015 privind unele masuri de eficientizare a activitatii de evaluare ex-ante a documentatiilor de atribuire, publicat in Monitorul Oficial nr. 932/2015.


In vigoare de la 16.12.2015

Luand in considerare referatul de aprobare intocmit de Directia generala ex-ante,

avand in vedere:

- prevederile art. 33^1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;

- Hotararea Guvernului nr. 901/2015 privind aprobarea Strategiei nationale in domeniul achizitiilor publice, precum si planul de actiune pentru implementarea acesteia in perioada 2014-2020;

- necesitatea fluidizarii procesului de achizitie publica prin prevenirea intarzierilor in initierea procedurilor de atribuire a contractelor de achizitie publica;

- necesitatea optimizarii activitatii de elaborare a documentatiilor de atribuire, prin responsabilizarea autoritatilor contractante in legatura cu continutul acestora,

in temeiul dispozitiilor art. 6 alin. (4) din Hotararea Guvernului nr. 634/2015 privind organizarea si functionarea Agentiei Nationale pentru Achizitii Publice,

presedintele Agentiei Nationale pentru Achizitii Publice emite prezentul ordin.

Art. 1.

(1) Se considera documentatie de atribuire retransmisa de catre autoritatea contractanta in conformitate cu prevederile art. 33^1 alin. (2) lit. b) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, documentatia reincarcata in SEAP in termen de maximum 15 zile de la respingere, ca urmare a neconformitatilor constatate la nivelul acesteia.

(2) in cazul in care autoritatea contractanta nu reincarca in SEAP documentatia de atribuire in termenul prevazut la alin. (1), se considera ca modificarile necesare sunt substantiale si astfel documentatia de atribuire reincarcata va fi considerata una noua, necesitand reluarea intregului proces de evaluare prevazut la art. 33^1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.

Art. 2.

(1) in aplicarea prevederilor art. 331 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, operatorul din cadrul Agentiei Nationale pentru Achizitii Publice (ANAP) are obligatia sa evalueze documentatiile de atribuire in ordinea primirii acestora in cadrul aplicatiei informatice specifice.

(2) Autoritatea contractanta va lua in calcul si perioada de timp alocata ANAP pentru verificarea documentatiei, atunci cand elaboreaza calendarul procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica.

Art. 3.

(1) Modificarea sau corectarea informatiilor cuprinse in documentatia de atribuire se admite doar in sectiunile ce fac obiectul deblocarii ca urmare a formularii de observatii si recomandari de catre ANAP rezultate din procesul de evaluare a documentatiei de atribuire in conformitate cu prevederile art. 33^1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.

(2) Prin exceptie, se admit modificari sau corectari de informatii in alte sectiuni ale documentatiei de atribuire in situatia in care este necesara efectuarea unor corelari intre informatiile ce fac obiectul observatiilor cu cele precizate in cadrul altor sectiuni, sub rezerva indicarii exprese si motivate a acestora, printr-o solicitare transmisa prin intermediul sistemului informatic de tip portal care asigura schimbul de informatii dintre ANAP si autoritatile contractante.

Art. 4.

Orice solicitare formulata de autoritatea contractanta, indiferent de mijlocul de comunicare, cu privire la modificarea/corectarea/adaugarea de noi cerinte sau informatii in alte sectiuni decat cele asupra carora au fost formulate observatii si recomandari ca urmare a evaluarii documentatiei de atribuire de catre ANAP, conduce la incadrarea documentatiei de atribuire in cauza in categoria celor noi intrate in sistemul electronic specific, necesitand reluarea intregului proces de evaluare in conditiile art. 33^1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.

Art. 5.

Prezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

Presedintele Agentiei Nationale pentru Achizitii Publice, Roxana Minzatu

Bucuresti, 25 noiembrie 2015.

Nr. 773.
Ioana Andreea Pavel de Ioana Andreea Pavel
Redactor Fiscalitatea.ro si InfoTVA.ro

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri




Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul "Ordinul MFP nr. 773/2015 privind unele masuri de eficientizare a activitatii de evaluare ex-ante a documentatiilor de atribuire":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi



Modificari TVA aparute in 2022. Top 6 Studii de caz

Atentie contabili!

Modificari importante privind TVA!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti.

Abonati-va la Newsletter-ul InfoTva.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special
"Modificari TVA aparute in 2022. Top 6 Studii de caz" 
Rentrop ∧ Straton
Club Contabilitate

VIDEO

[x]

Atentie contabili!

Modificari TVA aparute in 2022. Top 6 Studii de caz Modificari importante privind TVA!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti.!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTva.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!

"Modificari TVA aparute in 2022. Top 6 Studii de caz"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016