Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!


Incepand cu luna martie si pana la finele anului 2024, inspectorii de munca din cadrul Inspectoratului Teritorial de Munca Arad vor efectua actiuni de verificare, la angajatorii care desfasoara activitati de manipulare manuala si/sau mecanizata a coletelor si corespondentei.
Actiunea de control va urmari modul in care sunt respectate dispozitiile legale de securitate si sanatate in munca in acest domeniu de activitate, avand ca scop diminuarea riscului de accidentare in timpul activitatilor de manipulare coletarie si corespondenta.
Conform informatiilor, aceasta activitate are la baza o logistica ce se regaseste la locurile de depozitare si sortare, respectiv utilaje de transport si transfer colete si corespondenta, ceea ce impune efectuarea de verificari si cu privire la utilizarea acestor utilaje.
De asemenea transportul de marfa este unul din sectoarele de activitate in care se produce un numar mare de accidente de munca avand adesea consecinte grave.
Pondere mare in randul accidentatilor o au lucratorii care se accidenteaza in timpul operatiunilor de incarcare si descarcare sau pe traseul de coletarie, astfel ca activitatea de prevenire a acestor accidente este o problema de maxima prioritate, avand in vedere numarul mare de vehicule si utilaje implicate, tonajul de marfa transportat in fiecare an si nu in ultimul rand avantul luat de activitatea de livrare la domiciliu.
Inspectorii de munca vor efectua controale, dar in egala masura vor informa angajatorii si angajatii cu privire la importanta respectarii normelor legale privind securitatea si sanatatea in munca, incercand sa creasca gradul de constientizare a acestora cu privire la acest aspect.
Se va verifica daca angajatorii au elaborat instructiuni proprii pentru completarea si aplicarea reglementarilor de securitate si sanatate in munca, adaptate particularitatilor activitatilor si ale locurilor de munca aflate in responsabilitatea lor, daca au intocmit planul de prevenire si protectie bazat pe evaluarea riscurilor, instruirea suficienta si adecvata pentru toti lucratorii angrenati in aceasta activitate precum si consemnarea instruirii in fisa de instruire individuala a lucratorilor si nu in ultimul rand daca sunt implementate masuri necesar a fi aplicate in perioadele cu temperaturi extreme, pentru mentinerea starii de sanatate a angajatilor si eliminarea producerii de evenimente nedorite.

PFA II IF Taxe Impozite Deduceri Contributii 2025

Examen Consultant Fiscal 2025

Registrul de Evidenta Fiscala PFA
Sursa: ANAF

Alina Stancu scrie pentru InfoTVA.ro de la inceputul anului 2018 si are experienta in domeniul fiscal de peste 10 ani! In prezent, scrie pentru dumneavoastra despre tot ceea ce inseamna monografii contabile, aplicarea corecta a TVA, declaratii fiscale si va tine la curent cu ultimele noutati legislative.
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Articole similare
Inspectorii Antifrauda deruleaza verificari de tip blitz! Amenzi de peste 4,1 milioane de leiFactura pe alt nume in export. Cum obtii scutirea de TVA + documente necesareControale de amploare in marile depozite: Confiscare de marfuri de 2 milioane de euroRezultatele actiunilor de CONTROL ANAF: prejudicii totale de peste 10 milioane lei si un numar de 931.031 ore neinregistrate in contabilitateDiurna angajati. 3 intrebari si raspunsuri cu privire la acordarea diurnei FARA cazareUltimele articole
Controale ANAF. Greseala frecventa privind TVA in cazul refacturariiCONTROL ANAF in sem. II 2024. Deficiente descoperite pe linia combaterii evaziunii fiscaleControale fiscale pe TVA. 10 tipuri de erori pe care le vizeaza inspectoriiControale ANAF la persoanele fizice. Ce probleme au gasit inspectorii in sem. I din 2024e-Factura: Ghid Complet pentru 2024Articole similare
Achizitii intracomunitare de bunuri cu reducere comerciala la livrare. Cum facem ajustarea de TVA?Cum foloseste un PFA casa de marcat si ce obligatii legislative ii revin?ANAF prezinta Ghidul fiscal al persoanelor fizice care realizeaza venituri comercialeVanzare catre persoana fizica. Trebuie emis bon fiscal?GHID de plata pentru intreprinderile care beneficiaza de scheme de ajutor de stat, elaborat in baza Hotararii 807/2014Ultimele articole
Cum poate fi recuperat impozitul pe profit declarat si achitat eronatANAF anunta venituri bugetare brute cu 11,9% mai mari in primele 10 luni din 2023, fata de aceeasi perioada a anului 2022Iesire din sistemul micro in timpul anului. D700 completata eronatFirme care factureaza catre persoane juridice. Au obligativitatea de a achizitiona case de marcat?Registrul fiscal 2023: Daca firmele schimba vectorul fiscal sunt obligate sa achizitioneze un nou document?
Atentie, contabili!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"Noutati TVA 2025. Noile cote si Exemple practice"