Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!

Ce schimbari vor aparea in 2016 cu privire la emiterea, transmiterea sau arhivarea documentelor contabile justificative? Ce trebuie sa stim despre normele de emitere a documentelor in 2016?
Mai trebuie sau nu stampila? Dar semnatura e obligatorie? Cand?Ce trebuie sa stim despre elementele principale ce trebuie sa figureze pe documente?
Are cineva modelele editabile ale formularelor obligatorii pentru Departamentul de Contabilitate, conforme cu OMFP 2634/2015?
Ca de obicei, specialistii Rentrop&Straton s-au miscat rapid. Au lansat colectia pe CD "Formularele obligatorii pentru Departamentul de Contabilitate, conforme cu OMFP 2634/2015".
Acesta aduce precizari clare legate de:
- conditiile privind intocmirea si utilizarea documentelor justificative si contabile
- corectarea si reconstituirea documentelor

Agenda Fiscala a Contabilului 2025

Cartea Verde a Contabilitatii

PFA II IF Taxe Impozite Deduceri Contributii 2025
- pastrarea si arhivarea documentelor. Arhivarea electronica a documentelor
- cerintele obligatorii pentru programele informatice folosite
- eliminarea stampilei de pe formulare, dar si a obligativitatii semnaturii
- eliminarea cerintelor minimale obligatorii pentru fiecare formular (fie ele fise, registre sau jurnale)
- reglementarea elementelor principale specifice firmelor
- noile tipuri de documente care se vor pastra timp de 5 ani
- eliminarea obligativitatii unor documente
- Registrul de incasari si plati in 2016, disparitia lui din nomenclatorul documentelor financiar-contabile, reglementarea lui de catre OMFP 170/2015
- regimul documentelor financiar-contabile pierdute, sustrase sau distruse (conditii de actualizare, termene de reconstituire)
- conformitatea cu legea a ordinelor de deplasare, a chitantelor sau a deconturilor pentru operatiuni de participatie, chiar si in lipsa stampilei.
Si nu numai! Aflati de ce va trebuie cat mai curand un exemplar din acest ghid exceptional din toate punctele de vedere, de la informatii, la actualizarea impecabila, la grafica si la recomandarile expertilor pe care le veti regasi in filele sale.
Detalii va sunt oferite aici, de specialistii Rentrop&Straton>>>

Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
- Arhivarea documentelor contabile
- Documente contabile
- Formularele obligatorii pentru Departamentul de Contabilitate
- OMFP 2634/2015
Articole similare
Obligatoriu pentru Institutiile Publice: Proceduri contabile intocmite corect!Arhivarea si distrugerea documentelor contabile. Reguli esentiale in 2015Articole similare
Zoom fiscal: Stabilirea platilor anticipate cu titlu de impozit si stabilirea venitului net anual din activitati independenteContabilitatea Institutiilor Publice in 2016. Noutatile Codului fiscal 2016ANAF prezinta Ghidul fiscal al persoanelor fizice care realizeaza venituri comercialeVenituri si cheltuieli PFA. Cum stabilim cuantumul corect?Ce obligatii de plata apar in cazul unui contract de lohn? Norme operatiune pluripartitaUltimele articole
TVA deductibil. Avantaje, conditii si exempleGHID de plata pentru intreprinderile care beneficiaza de scheme de ajutor de stat, elaborat in baza Hotararii 807/2014Control fiscal: care este perioada pentru care se pot solicita documentele financiar-contabile?Incetare activitate firma platitoare de TVA. Pastrarea arhivei documentelorNu ai inca Gestiunea in cloud? Mai gandeste-te! 37 de motive ca sa folosesti aplicatia Smart BillArticole similare
Declaratii fiscale cu termen in luna martie 2016NIR-ul. La ce serveste, in ce conditii e obligatoriu sa intocmesti un NIR si cum se intocmesteArticole similare
Lista de inventariere (Cod 14-3-12) si (Cod 14-3-12/b). DocumentSRL cu angajati trimisi in deplasare. Documente justificativeRegimul TVA aplicat alocarii de costuri intre sediul fix si societateDeplasari interne si externe. Documente justificative si legislatia in vigoare pentru E-Transport si E-FacturaVanzarile prin consignatie. Ce este consignatia si studii de caz utileUltimele articole
Registru de casa 2023: Registrul se intocmeste centralizat in cazul firmelor cu mai multe puncte de lucru?Situatiile in care este obligatorie intocmirea NIR-uluiMonografie contabila PFA. Evidenta de gestiuneCare este termenul de pastrare a documentelor financiar-contabile?Speta zilei: Ce cheltuieli sunt deductibile in cazul unui IF
Atentie, contabili!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"Decontul precompletat de TVA. Noutati 2025 + studii de caz"