Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!

Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF) s-a hotarat sa anuleze creantele fiscale restante, aflate in sold la data de 31 decembrie 2017, mai mici de 40 de lei.
Datoriile de pana in 40 de lei, de la sfarsitul anului 2017, care trebuie platite organului fiscal central, trebuie scazute din evidentele fiscale ale contribuabililor pana la 7 ianuarie 2018.
Acest plafon a fost introdus pentru a evita situatiile in care cheltuielile de executare, exclusiv cele privind comunicarea prin posta, sa fie mai mari decat creantele fiscale supuse executarii silite.

Examen Consultant Fiscal 2025

Venituri impozabile si neimpozabile la calculul impozitului pe profit

Marea Carte Verde a Monografiilor Contabile 2025
In ceea ce priveste creantele fiscale administrate de organul fiscal local, prin hotarare, autoritatile deliberative pot stabili plafonul creantelor fiscale care pot fi anulate, care nu poate depasi limita maxima prevazuta la alineatul 5.

Editor cu experienta de 5 ani in domeniul contabil si fiscal. Redactor Fiscalitatea.ro si InfoTVA.ro.
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Articole similare
Declaratia Unica in 2024. ANAF a publicat un GHID util contribuabililorExista un termen limita pentru depunerea solicitarii regimului derogatoriu?Asociat unic care realizeaza venituri din dividende. Contributii sociale datorateCare sunt facilitatile de care puteti beneficia de la 1 octombrie prin Split TVA?ANAF: Prejudiciu de peste 6 milioane de lei adus statului in domeniul vanzarii de bunuri si serviciiUltimele articole
E-TVA si dublarea sumelor in sistem. MODEL de raspuns catre ANAFCota de TVA cafea. Este de 9% sau de 19% in 2025?Ghid ANAF pentru veniturile din arenda. Ce trebuie sa stii in 2025Leasing operational autovehicul. Deductibilitate cheltuieli si TVA in acest cazFactura pe alt nume in export. Cum obtii scutirea de TVA + documente necesareArticole similare
Modernizare cladire. Ce inregistrari contabile se fac?Serie de intrebari si raspunsuri MEEMA privind acordarea de granturi. Codul CAEN 6920 pentru PFA este eligibil?Contract de leasing. Cum facem inregistrarea diferentelor de curs?Noutati Legislatie Fiscala 29 iunie - 03 iulie 2009 Monitorul OficialLeasing financiar. Ce regim TVA aplicam si cum intocmim monografiaUltimele articole
Cum faci fata cheltuielilor neprevazute: solutii financiare pentru orice situatieANAF a publicat lista contribuabililor bun-platnici pentru trim. IV 2024Situatii financiare interimare. In cazul unor erori pot fi rectificate?Radiere SRL, PFA, II, IF. Procedura complexa, explicata pas cu pasAmnistie fiscala 2024. Finantele MODIFCA procedura de anulare a unor obligatii bugetare
Atentie, contabili!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"TVA exigibil si neexigibil. Corelatii intre decontul de TVA si balanta. Cum procedam"