Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Avem o societate care are casa de marcat conectata la ANAF, dar nu a mai avut nicio incasare de 3 luni. Societatea este platitoare de tva. Trebuie sa depunem declaratie de inactivitate pentru casa de marcat sau se conecteaza singura la Anaf? Daca suspendam firma la RECOM nu mai trebuie sa depunem declaratii de nici un fel la ANAF?
Conform art. 101 alin. (4 indice 1) din Codul de procedura fiscala, entitatile inregistrate in registrul comertului, pentru care exista inscrise mentiuni privind inactivitatea temporara, nu au obligatia depunerii declaratiilor fiscale pentru perioada in care se afla in inactivitate temporara, incepand cu data de 1 a lunii urmatoare inscrierii mentiunii privind inactivitatea temporara in registrul comertului.
Contabilitatea HORECA Monografii contabile si cazuri practice
Operare SAGA Exemple practice si recomandari
Planul de conturi general Functiunea si corespondenta conturilor
Raspuns oferit de specialistii Portal Codul Fiscal. Afla AICI cum poti beneficia si tu de consultanta specializata marca Rentrop&Straton.
Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Rating:
Nota: 4.69 din 5 din 13 voturi
Articole similare
Casele de marcat cu jurnal electronic. De cand sunt obligatorii?Noile termene din 2017 pentru achizitia de CASE DE MARCAT cu jurnal electronicEmiterea anticipata a facturii: Declararea in decontul de TVA si in Formularul 394Zoom fiscal: Exceptari noi de la obligativitatea utilizarii aparatelor de marcat electronice fiscaleSinteza privind regimul fiscal al unei microintreprinderiUltimele articole
Serviciul PROGRAMARI ONLINE pus la dispozitie de ANAFAparate de marcat electronice fiscale: Noi documente au fost aprobate prin Ordinul 1612/2023ANAF ofera contribuabililor 4 tipuri de servicii electroniceFirme care factureaza catre persoane juridice. Au obligativitatea de a achizitiona CASE DE MARCAT?Modificari importante ale normelor metodologice de aplicare a O.U.G. nr.28/1999Articole similare
Servicii intracomunitare prestate de PFA. Cum procedeaza cand isi reia activitatea, dupa ACTIVITATE SUSPENDATA?Atentie! Declaratia 392 – ce e de facutSocietatile ar putea fi inchise daca vand alimente expirateCe obligatii declarative are o societate care isi suspenda temporar activitatea?Obligatii fiscale declarative necesare firmelor care vor sa isi reia activitatea. Ghid oficial ANAFUltimele articole
Firme incadrate la impozit pe profit cu ACTIVITATE SUSPENDATA. Mai pot trece la impozit micro in 2024?Ce obligatii fiscale au de indeplinit firmele care isi suspenda activitateaConstituirea si plata dividendelor din rezultat reportat. Care va fi tratamentul fiscal?Cum se aplica din 2016 impozitul pe cladirile nerezidentiale?Noile sanctiuni pentru firme de la 1 martie. Ce se intampla daca nu emiteti bon fiscal?Atentie contabili!
Modificari importante privind cotele de TVA!Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"Cote de TVA aplicabile de la 1 ianuarie 2024. Noutati fiscale si Scutiri de TVA"