Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Distribuitorii aparatelor de marcat electronice fiscale (AMEF) au nevoie de o serie de acte, lista completa putand fi descarcata de pe site-ul Ministerului Finantelor Publice.
Asadar, in cele ce urmeaza vom reda:
- Documente necesare pentru acordarea autorizatiei de distributie a AMEF;
- Documente necesare in cazul modificarii autorizatiei de distributie a AMEF cu noi unitati de acreditare pentru comercializare si/sau service;
- Documente necesare pentru inregistrarea noilor tehnicieni de service in cazul unitatilor de acreditare.
Documente necesare pentru acordarea autorizatiei de distributie a AMEF
Operatorul economic care solicita autorizatie de distributie a aparatelor de marcat electronice trebuie sa depuna la MFP– Comisia de autorizare a distribuitorilor pentru AMEF avizate tehnic, documentele mentionate la art.89 din Norme si anume:

Registrul de Evidenta Fiscala PFA

Venituri din CHIRII Tratament fiscal Monografii contabile

Manualul Contabilului Incepator - stick USB
Reprezentantul legal sau imputernicitul operatorului economic solicitant trebuie sa depuna o declaratie pe propria raspundere privind persoanele care ocupa functia director economic si/sau financiar, precum si datele de identificare ale acestora (nume, prenume si CNP) pentru verificarea indeplinirii conditiei prevazuta la art.78 alin.(3) din Norme. Daca in statul de functiuni al operatorului economic solicitant nu figureaza astfel de persoane, se va declara entitatea care preia atributiile acestora.
Operatorul economic solicitant al autorizatiei de distributie trebuie sa indeplineasca conditia prevazuta la art. 78 alin. (1) lit. d) din Norme, respectiv sa nu inregistreze obligatii fiscale restante de natura celor administrate de catre Agentia Nationala de Administrare Fiscala, in sensul art. 157 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedura fiscala, cu modificarile si completarile ulterioare, conditie care trebuie indeplinita si de catre operatorii economici propusi ca unitati acreditate pentru comercializare si/sau service.
Documente necesare in cazul modificarii autorizatiei de distributie a AMEF cu noi unitati de acreditare pentru comercializare si/sau service
Operatorii economici propusi ca unitati acreditate pentru comercializare si/sau pentru service trebuie sa indeplineasca conditia prevazuta la art. 78 alin. (1) lit. d) din Norme, respectiv sa nu inregistreze obligatii fiscale restante de natura celor administrate de catre Agentia Nationala de Administrare Fiscala, in sensul art. 157 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedura fiscala, cu modificarile si completarile ulterioare.
Documente necesare pentru inregistrarea noilor tehnicieni de service in cazul unitatilor de acreditare
Distribuitorul autorizat care solicita inregistrarea unor noi tehnicieni de service pentru unitatile acreditate, incluse in autorizatie, va depune la Ministerul Finantelor Publice – Comisia de autorizare a distribuitorilor pentru aparate de marcat electronice fiscale avizate tehnic, documentele mentionate la art.90 alin.(4) din Norme, respectiv documentele prevazute la art.89 alin.(1) lit.b) si e) din Norme.
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Rating:
Nota: 5 din 5 din 5 voturi
Articole similare
Vanzare bunuri prin automate. Ce documente justificative sunt obligatorii?REMINDER: Automatele comerciale trebuie dotate cu aparate de marcat pana la 31 decembrie! (Legea 136/2019)MFP anunta noul termen unic de dotare cu noile case de marcat: 1 mai 2018Incetare activitate. Valorificare AMEFDispozitii AMEF: Regimul caselor de marcat electronice fiscale in 2013Ultimele articole
Achizitionare casa de marcat. Cum se va completa D101 pentru a scadea costurile?Reminder ANAF: Utilizatorii de aparate de marcat electronice au obligatia de a depune formularul D4109Microintreprindere: Exista obligativitatea depunerii declaratiei 4109 pentru case de marcat electronice neutilizate?Controale ANAF: Inspectorii au desfasurat verificari in luna iunie la peste 4.200 de contribuabiliControale ANAF 2022: Au fost aplicate amenzi in valoare de peste 360 milioane lei in primele 5 luni ale anuluiArticole similare
Prima editie FIDELIS 2023 -titluri de stat- ofera beneficii extra pentru donatorii de sangeTermen-limita 25 februarie. Ce declaratii se depun?Raportarea contabila semestriala la 30 iunie 2020. ONG-urile cu activitate economica au obligatia depunerii bilantului?MFP a atras 333 milioane lei de la banciImporturi de bunuri dintr-un stat non-UE. Tratament fiscal TVAUltimele articole
Cum pot trece microintreprinderile la plata impozitului pe profit in 2023?Cum se inregistreaza in contabilitate diferentele de curs valutar?PFA inregistrat in 2023. Ce obligatii fiscale are?Titlurile de stat TEZAUR pot fi cumparate in prima zi a lunii martie Luni, 27 februarie 2023, termenul limita de depunere a unor declaratii fiscale
Atentie contabili!
Modificari importante privind TVA in 2023!Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"Noutati TVA in 2023. Top 7 Studii de caz de actualitate"