Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Distribuitorii aparatelor de marcat electronice fiscale (AMEF) au nevoie de o serie de acte, lista completa putand fi descarcata de pe site-ul Ministerului Finantelor Publice.
Asadar, in cele ce urmeaza vom reda:
- Documente necesare pentru acordarea autorizatiei de distributie a AMEF;
- Documente necesare in cazul modificarii autorizatiei de distributie a AMEF cu noi unitati de acreditare pentru comercializare si/sau service;
- Documente necesare pentru inregistrarea noilor tehnicieni de service in cazul unitatilor de acreditare.
Documente necesare pentru acordarea autorizatiei de distributie a AMEF
Operatorul economic care solicita autorizatie de distributie a aparatelor de marcat electronice trebuie sa depuna la MFP– Comisia de autorizare a distribuitorilor pentru AMEF avizate tehnic, documentele mentionate la art.89 din Norme si anume:
Consilier Taxe si Impozite pentru Contabili 12 actualizari
Cartea Verde a PFA Contabilitatea si obligatiile fiscale
Impozitarea veniturilor din chirii 2024
Reprezentantul legal sau imputernicitul operatorului economic solicitant trebuie sa depuna o declaratie pe propria raspundere privind persoanele care ocupa functia director economic si/sau financiar, precum si datele de identificare ale acestora (nume, prenume si CNP) pentru verificarea indeplinirii conditiei prevazuta la art.78 alin.(3) din Norme. Daca in statul de functiuni al operatorului economic solicitant nu figureaza astfel de persoane, se va declara entitatea care preia atributiile acestora.
Operatorul economic solicitant al autorizatiei de distributie trebuie sa indeplineasca conditia prevazuta la art. 78 alin. (1) lit. d) din Norme, respectiv sa nu inregistreze obligatii fiscale restante de natura celor administrate de catre Agentia Nationala de Administrare Fiscala, in sensul art. 157 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedura fiscala, cu modificarile si completarile ulterioare, conditie care trebuie indeplinita si de catre operatorii economici propusi ca unitati acreditate pentru comercializare si/sau service.
Documente necesare in cazul modificarii autorizatiei de distributie a AMEF cu noi unitati de acreditare pentru comercializare si/sau service
Operatorii economici propusi ca unitati acreditate pentru comercializare si/sau pentru service trebuie sa indeplineasca conditia prevazuta la art. 78 alin. (1) lit. d) din Norme, respectiv sa nu inregistreze obligatii fiscale restante de natura celor administrate de catre Agentia Nationala de Administrare Fiscala, in sensul art. 157 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedura fiscala, cu modificarile si completarile ulterioare.
Documente necesare pentru inregistrarea noilor tehnicieni de service in cazul unitatilor de acreditare
Distribuitorul autorizat care solicita inregistrarea unor noi tehnicieni de service pentru unitatile acreditate, incluse in autorizatie, va depune la Ministerul Finantelor Publice – Comisia de autorizare a distribuitorilor pentru aparate de marcat electronice fiscale avizate tehnic, documentele mentionate la art.90 alin.(4) din Norme, respectiv documentele prevazute la art.89 alin.(1) lit.b) si e) din Norme.
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Rating:
Nota: 5 din 5 din 5 voturi
Articole similare
MFP anunta noul termen unic de dotare cu noile case de marcat: 1 mai 2018Din 1 octombrie 2024 este OBLIGATORIE dotarea cu aparate de marcat electronice si in cazul automatelor comercialeIncetare activitate. Valorificare AMEFANAF modifica procedura de inregistrare a aparatelor de marcat electronice fiscaleVechea casa de marcat: Conditii de pastrare a memoriei fiscale. Legea prevenirii in cazul neutilizarii noilor AMEFUltimele articole
HG 355/2023: 7 modificari aduse la Normele metodologice ale caselor de marcatAchizitionare casa de marcat. Cum se va completa D101 pentru a scadea costurile?Reminder ANAF: Utilizatorii de aparate de marcat electronice au obligatia de a depune formularul D4109Microintreprindere: Exista obligativitatea depunerii declaratiei 4109 pentru case de marcat electronice neutilizate?Controale ANAF: Inspectorii au desfasurat verificari in luna iunie la peste 4.200 de contribuabiliArticole similare
Declaratia cod 394. Cum raportam facturile catre persoane fizice si facturi emise catre persoane impozabile in state terte?Firme cu contracte de asociere - jocuri de noroc. De la 1 ianuarie 2023 pot plati impozit micro?Contract de colaborare cu o organizatie nonprofit. Aspecte contabile si fiscaleCum a prezentat MFP informatii noi despre Declaratia 201Recuperare TVA platita in UE. Cum procedam?Ultimele articole
Ultimul pas pentru operationalizarea IMM Plus, indeplinit. Cum se acorda sprijinul pentru firmeMicrointreprindere in 2024. Optiune privind plata impozitului pe profit in cursul anuluiRectificarea impozitului pe veniturile microintreprinderilorNoutati E-Factura 2024: Sanctiunile pentru neutilizarea sistemului se aplica de la 31 maiGhid balanta de verificare. Inlatura DEFINITIV 5 probleme care iti dau batai de cap cand lucrezi cu balanta de verificareAtentie contabili!
Modificari importante privind cotele de TVA!Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"Cote de TVA aplicabile de la 1 ianuarie 2024. Noutati fiscale si Scutiri de TVA"