Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Atentie contabili!

Modificari importante privind scutirea de TVA!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
 
 
 

ANAF: Comert cu ridicata. Ce documente solicita inspectorii la un control inopinat?

de Ioana Andreea Pavel

de Ioana Andreea Pavel la 08 Dec. 2016 Exclusiv
Tags: control inopinat, documente control, comert cu ridicata, control anaf

Va prezentam mai jos principalele documente solicitate in timpul controlului operativ si inopinat, desfasurat la contribuabilii din domeniul comertului cu ridicata.


Avem astfel urmatoarele documente care trebuie prezentate OBLIGATORIU:

1. Atestat pentru distribuitie si comercializare angro de bauturi alcoolice si/sau tutun prelucrat (daca este cazul)

2. Documente care atesta provenienta marfurilor si de evidenta gestionara, care pot fi:

- facturi/facturi externe (invoice)
- avize de insotite a marfurilor
- documente vamale
- borderouri de ahcizitie
Contabilitatea operatiunilor de transport si logistica
Contabilitatea operatiunilor de transport si logistica

Vezi detalii

Marea Carte Verde a Monografiilor Contabile
Marea Carte Verde a Monografiilor Contabile

Vezi detalii

Ghidul practic al contabilitatii in 2020
Ghidul practic al contabilitatii in 2020

Vezi detalii


- file din carnetele de comercializare a produselor din sectorul agricol
- note de receptie si constatare diferente
- alte documente de evidenta a stocurilor, adoptate prin proceduri proprii cu privire la conducerea contabilitatii, respectiv prin intermediul politicilor contabile (de exemplu: fise de magazie etc.)

3. Documente de justificare a numerarului si de inregistrare operativa a incasarilor si platilor in numerar

- registrl de casa
- chitante
- bonuri fiscale pentru sumele platite de societate
- dispozitii de plata/incasare catre casierie

4. Documente aferente livrarilor de marfuri
- facturi
- avize de insotire a marfurilor

Mai jos gasiti si principalele obligatii legale a caror respectare este verificata in contextul controlului operativ si inopinat, potrivit ANAF.


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Votati articolul "ANAF: Comert cu ridicata. Ce documente solicita inspectorii la un control inopinat?":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 2 voturi





NOUTATI din Contabilitate in 2020 - Noua procedura pentru Scutirea de TVA
Atentie contabili!
Modificari importante privind scutirea de TVA!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti.

Abonati-va la Newsletter-ul InfoTva.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special
"NOUTATI din Contabilitate in 2020 - Noua procedura pentru Scutirea de TVA" 
Rentrop ∧ Straton
Club Contabilitate

VIDEO

[x]
Atentie contabili!
NOUTATI din Contabilitate in 2020 - Noua procedura pentru Scutirea de TVA Modificari importante privind scutirea de TVA!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti.!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTva.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!

"NOUTATI din Contabilitate in 2020 - Noua procedura pentru Scutirea de TVA"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016