Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Scopul inspectiilor ITM este de a verifica conformitatea cu legislatia in domeniile relatiilor, securitatii si sanatatii la locul de munca. Este esential sa recunoastem ca aceste inspectii pot genera neliniste, chiar si in randul companiilor care sunt absolut sigure ca au respectat toate cerintele. In acest context, este firesc sa te intrebi cum sa fii constant pregatit pentru un posibil control ITM.
Procesul de actualizare a documentelor in cadrul unei companii se dovedeste a fi complex datorita fluxului dinamic de informatii si schimbarilor frecvente. Riscul de pierdere sau gresire in manipularea documentelor tiparite adauga un nivel suplimentar de dificultate. O solutie eficienta pentru aceste provocari este implementarea unei aplicatii digitale precum iFlow, care simplifica gestionarea si accesul la documente, reducand astfel posibilitatea erorilor.Managementul angajatilor
iFlow reprezinta un software eficient de management al angajatilor, care ofera acces la informatii esentiale cum ar fi perioada de angajare, zilele de concediu, norma de munca, datele de identificare personala si altele. Un beneficiu major al acestei solutii il constituie rapoartele actualizate in timp real, in functie de ultimele modificari efectuate. Astfel, la nevoie, poti genera si imprima rapid orice evidenta, simplu de prezentat inspectorilor sau altor parti interesate.
Printre rapoartele importante in cadrul unei verificari si care pot fi generate de iFlow, se numara:
- Programul de munca
- Condica de prezenta
- Planificarea concediilor platite
- Concediile medicale
- Informatii contracte angajati
- Ore suplimentare si invoiri
- Organigrama companiei
Gestionarea documentelor
Aplicatia dispune de un modul specializat in gestionarea documentelor, oferind doua optiuni: generarea automata a documentelor in aplicatie cu completarea automata a informatiilor necesare sau incarcarea documentelor in arhiva digitala.
De exemplu, utilizand iFlow, poti genera cu usurinta un contract de munca sau o fisa de post in momentul in care inregistrezi un angajat nou, sau poti incarca si pastra in format digital regulamente interne sau orice alt document esential pentru organizatie. Un avantaj semnificativ il reprezinta posibilitatea de a adauga semnaturi electronice, disponibile pentru toti angajatii.
SAF-T pentru Contribuabili Mici
Ghidul practic al contabilitatii Legislatie explicata - Exemple detaliate - Monografii contabile complete
Ghidul practic al contabilului din domeniul constructiilor
Pentru a asigura o pregatire constanta in vederea verificarilor ITM, poti crea mape personalizate cum ar fi actele angajatilor, registrul de evidenta, dosarul de personal, care vor contine documentele necesare pentru prezentarea catre inspector. In scopul maximizarii securitatii, documentele sunt protejate prin autentificare in doi pasi, eliminand riscul accesului neautorizat.
In concluzie, adoptarea unei solutii digitale ofera un sprijin constant in actualizarea tuturor rapoartelor si documentelor esentiale. Astfel, in timpul unei verificari ITM, procesul devine simplu - tot ce trebuie sa faci este sa deschizi aplicatia iFlow si sa accesezi fara dificultati documentele necesare.
Descopera si tu beneficiile oferite de iFlow si bucura-te de avantajele unui instrument automatizat de gestionare a angajatilor si documentelor companiei.
Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Articole similare
Informare ANPC: Drepturile consumatorilor la achizitiile onlineTitlul V Capitolul IVDeclaratia statistica Intrastat5 motive sa treci la o aplicatie de pontaj si resurse umaneObligatii fiscale privind veniturile din activitati independenteUltimele articole
In ce conditii poti trece de la impozit pe profit la impozit micro in 2025Microintreprindere in 2025. Noutati introduse prin OUG 156/2024Microintreprindere in 2025. Ce conditii trebuie sa indeplineasca firmele la 31 decembrie 2024Proiect OUG: Finantele propun noi exceptii de la obligativitatea utilizarii caselor de marcat electoniceScutiri la impozitul pe venit in domenul IT. Vezi cele 7 conditii cumulative necesareArticole similare
Contractele colective de munca isi prelungesc valabilitatea pe perioada starii de alerta. Partile au obligatia negocierii in termen de 45 de zileCe trebuie sa stie firmele despre protectia maternitatii la locul de muncaClarificari ITM cu privire la gestionarea Registrului Electronic de Evidenta a Zilierilor. Raspunsuri la intrebari frecventeCum arata previziunile de toamna ale Comisiei Europene privind economia?Ce trebuie sa stie firmele despre sanatatea si securitatea zilierilor cu care lucreazaUltimele articole
Cum se face trecerea de la TVA trimestrial la TVA lunar in 2025Salariu minim brut de la 1 ianuarie 2025. Va fi diferentiat pentru angajatii din agricultura si industria alimentara?In ce conditii poti trece de la impozit pe profit la impozit micro in 2025Controale ITM la transportatori in luna noiembrie 2024. Ce sanctiuni au fost aplicateControale ITM la firmele cu cod CAEN 3600 si 3700Atentie contabili!
Modificari importante privind cotele de TVA!Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"Decontul precompletat de TVA. Noutati 2025 + studii de caz"