Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Agentia Nationala de Administrare Fiscala a emis Ordinul nr. 232/2011 privind procedura de predare-primire a informatiilor si/sau a documentelor privind creantele fiscale ale sediilor secundare ...
Agentia Nationala de Administrare Fiscala a emis Ordinul nr. 232/2011 privind procedura de predare-primire a informatiilor si/sau a documentelor privind creantele fiscale ale sediilor secundare inregistrate fiscal ca platitoare de salarii si venituri asimilate salariilor. Acest Ordin a fost publicat in Monitorul Oficial nr. 88/2011.
Potrivit actului normativ, incepand cu data de 1 februarie 2011, competenta de administrare a obligatiilor fiscale datorate de contribuabilii care au infiintate sedii secundare inregistrate fiscal ca platitoare de salarii si venituri asimilate salariilor revine organului fiscal in a carui evidenta fiscala este inregistrat contribuabilul care a infiintat respectivele sedii secundare, inclusiv pentru impozitul pe venitul din salarii datorat de salariatii care isi desfasoara activitatea la aceste sedii.
Competenta privind inregistrarea fiscala a sediilor secundare ca platitoare de salarii si venituri asimilate salariilor, potrivit legii, revine organului fiscal in a carui raza teritoriala se afla situate acestea.
Actul normative aproba:
- procedura de predare-primire a informatiilor si/sau a documentelor privind creantele fiscale ale sediilor secundare inregistrate fiscal ca platitoare de salarii si venituri asimilate salariilor,
- modelul si continutul formularului “Proces-verbal de predare-primire a informatiilor si/sau a documentelor privind creantele fiscale ale sediilor secundare”.
Planul de conturi general Functiunea si corespondenta conturilor
Cartea verde a contabilitatii varianta tiparita
Impozitarea veniturilor din chirii 2024
Predarea-primirea se va face pe baza certificatului de atestare fiscala si a procesului-verbal de predare-primire a informatiilor si/sau a documentelor privind creantele fiscale ale sediilor secundare, transmise electronic organului fiscal competent in administrarea contribuabilului care a infiintat respectivele sedii secundare.
Predarea-primirea informatiilor si/sau a documentelor privind creantele fiscale ale sediilor secundare se va efectua potrivit calendarului comunicat de catre Directia generala de reglementare a colectarii creantelor bugetare din cadrul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala.
Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Rating:
Nota: 5 din 5 din 1 voturi
Articole similare
Programul unitatilor Trezoreriei Statului la finele anului 2023ANAF modifica publicarea listelor cu debitoriCe declaratii depunem obligatoriu pana la 25 iulie 2013Este OFICIAL! Procedura de acordare a esalonarii la plata de catre organul fiscal central a fost publicata in Monitor (OPANAF 3896/2020)Reduceri financiare. Cum procedam la emiterea facturii de regularizare?Ultimele articole
Pensiile aferente lunii mai se platesc inaintea sarbatorilor pascaleMarti, 30 aprilie 2024, termen limita pentru depunere a Declaratiei speciale de TVADin 1 octombrie 2024 este OBLIGATORIE dotarea cu aparate de marcat electronice si in cazul automatelor comercialeTermene limita de depunere a situatiilor financiare anuale aferente anului 2023Modificari aduse Codului Fiscal de OUG 34/2024. Schimbarile sunt in vigoare din 12 martie 2024Articole similare
Punct de lucru cabinet medicalDeclararea contribuabililor inactivi/ reactivati si evidenta acestoraPentru sediile secundare: Declaratii fiscale prin transmitere la distantaRegim TVA aplicat unor cursuri desfasurate intr-un stat membru UEObligatii fiscale privind sediile secundare in 2017. Cand sunteti obligat sa depuneti declaratii?Ultimele articole
Plafon plati numerar 2023: Noul plafon de casierie care se aplica din noiembrie 2023Ce este o persoana fizica independenta (PFI), cum poate functiona si ce impozite platesteANAF: Lista contribuabililor care NU au obligatii fiscale restante se publica TRIMESTRIALArt. 126 din Codul de procedura fiscala, modificat. Durata maxima de efectuare a inspectiei fiscale va fi de 180 de zile pentru anumiti contribuabiliIntocmire factura in baza bonurilor fiscale. Clientii trebuie sa transmita CIF al societatii mama, nu al punctului de lucruArticole similare
ORDIN AL ANAF Nr. 1.850 din 2009Comunicarea firmelor cu fiscul se va face exclusiv prin SPV din martie 2022Ordinul 450 din 2013 reglementeaza depunerea contestatiilor la ANAFAchizitie imobil in 2006MMPS modifica Legea 200/2006 privind constituirea si utilizarea Fondului de garantare pentru plata creantelor salarialeUltimele articole
Cum este acordata asistenta fiscala contribuabililor de catre ANAFProcedura necesara firmelor care doresc sa caseze anumite documente financiar-contabile din gestiuneSAF-T in 2023: Pot fi depuse declaratii rectificative pentru D406 in sistem? Daca da, care este termenul limita?D112 pentru taxe salariale: ANAF a actualizat PDF-ul inteligent, conform Ordinului 165/2023Declaratia 112 in 2023: Noul model de formular va contine si modificarile privind acordarea sumei de 200 lei neimpozabili la salariiAtentie contabili!
Modificari importante privind cotele de TVA!Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"Cote de TVA aplicabile de la 1 ianuarie 2024. Noutati fiscale si Scutiri de TVA"