Atentie contabili!


Modificari importante privind TVA!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
 
 
 

Cele 3 variante ale autostrazii suspendate

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
de Infotva.ro la 07 Iun. 2011
Tags: autostrada, autostrazi

Autostrada ar putea sa fie proiectata si construita doar la sol, la sol si in subteran, sau suspendata si - pe o portiune de 2 kilometri - in subteran. Varianta cea mai simpla, cu intreg traseul la ...

Autostrada ar putea sa fie proiectata si construita doar la sol, la sol si in subteran, sau suspendata si - pe o portiune de 2 kilometri - in subteran. Varianta cea mai simpla, cu intreg traseul la sol, costa o jumatate de miliard de euro, iar cea mai complexa, cu tunel de 2 kilometri si restul constructiei suspendate, in jur de 1,4 miliarde de euro.

Inelul median pentru zona de nord a Bucurestiului va avea o lungime de 16 kilometri. "Traseul autostrazii ramane in mare parte acelasi indiferent de varianta propusa. Acesta este Soseua Colentina, strada Gherghitei, Strapungere A3, Soseaua Pipera, Bulevardul Aerogarii, DN1- Chitila sau Calea Grivitei, Bulevardul Constructorilor sau Chiajna cu punct final in Soseua Virtutii. Daca va trece prin Chiajna atunci soseaua va trebui construita suspendat", a declarat pentru Gandul arhitectul Vlad Cavarnali, membru in Comisia Tehnica de Urbanism si reprezentat al uneia dintre firmele care au castigat licitatia pentru elaborarea Planului de Urbanism Zonal (PUZ).

Varianta 1 prevede constructia intregului inel median pentru zona de nord a Capitalei la nivelul solului, ocolirea parcului Herstrau si constructia de pasaje supraterane in principalele intersectii. Realizarea acestei variante costa 500 de milioane de euro.

Varianta 2 presupune trecerea soselei pe sub parcul Herstrau si DN1. In subterana s-ar intra din zona Aerogarii si s-ar iesi in spatele Casei Presei, aproape de strada Tipografilor. "In zona Lacul Morii se ia in calcul fie supratraversarea caii ferate, dar nu credem ca Ministerul Transporturilor isi va da acordul, fie construirea autostrazii pe langa lac", a precizat arhitectul Vlad Cavarnali.
Controale TVA 2021

Controale TVA 2021

Vezi detalii

Cum justificam legal scutirea de TVA

Cum justificam legal scutirea de TVA

Vezi detalii

Marea carte verde a monografiilor contabile

Marea carte verde a monografiilor contabile

Vezi detalii


Varianta 3 presupune construirea unei autostrazi suspendate si traversarea parcului Herstrau printr-un tunel subteran lung de doi kilometri. Aceasta varianta ar costa Municipalitatea 1,4 miliarde de euro.
Autor: Infotva.ro

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Votati articolul "Cele 3 variante ale autostrazii suspendate":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi





MODIFICARI Majore privind TVA. 5 studii de caz + explicatii detaliate

Atentie contabili!

Modificari importante privind TVA!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti.

Abonati-va la Newsletter-ul InfoTva.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special
"MODIFICARI Majore privind TVA. 5 studii de caz + explicatii detaliate" 
Rentrop ∧ Straton
Club Contabilitate

VIDEO

[x]

Atentie contabili!

MODIFICARI Majore privind TVA. 5 studii de caz + explicatii detaliate Modificari importante privind TVA!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti.!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTva.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!

"MODIFICARI Majore privind TVA. 5 studii de caz + explicatii detaliate"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016