Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Autostrada ar putea sa fie proiectata si construita doar la sol, la sol si in subteran, sau suspendata si - pe o portiune de 2 kilometri - in subteran. Varianta cea mai simpla, cu intreg traseul la ...
Autostrada ar putea sa fie proiectata si construita doar la sol, la sol si in subteran, sau suspendata si - pe o portiune de 2 kilometri - in subteran. Varianta cea mai simpla, cu intreg traseul la sol, costa o jumatate de miliard de euro, iar cea mai complexa, cu tunel de 2 kilometri si restul constructiei suspendate, in jur de 1,4 miliarde de euro.Inelul median pentru zona de nord a Bucurestiului va avea o lungime de 16 kilometri. "Traseul autostrazii ramane in mare parte acelasi indiferent de varianta propusa. Acesta este Soseua Colentina, strada Gherghitei, Strapungere A3, Soseaua Pipera, Bulevardul Aerogarii, DN1- Chitila sau Calea Grivitei, Bulevardul Constructorilor sau Chiajna cu punct final in Soseua Virtutii. Daca va trece prin Chiajna atunci soseaua va trebui construita suspendat", a declarat pentru Gandul arhitectul Vlad Cavarnali, membru in Comisia Tehnica de Urbanism si reprezentat al uneia dintre firmele care au castigat licitatia pentru elaborarea Planului de Urbanism Zonal (PUZ).
Varianta 1 prevede constructia intregului inel median pentru zona de nord a Capitalei la nivelul solului, ocolirea parcului Herstrau si constructia de pasaje supraterane in principalele intersectii. Realizarea acestei variante costa 500 de milioane de euro.
Varianta 2 presupune trecerea soselei pe sub parcul Herstrau si DN1. In subterana s-ar intra din zona Aerogarii si s-ar iesi in spatele Casei Presei, aproape de strada Tipografilor. "In zona Lacul Morii se ia in calcul fie supratraversarea caii ferate, dar nu credem ca Ministerul Transporturilor isi va da acordul, fie construirea autostrazii pe langa lac", a precizat arhitectul Vlad Cavarnali.
SAF-T Ghid de raportare corecta
Totul despre documentele de contabilitate primara Solutii de organizare a gestiunilor
Examenul de ACCES la STAGIUL CECCAR 2024
Varianta 3 presupune construirea unei autostrazi suspendate si traversarea parcului Herstrau printr-un tunel subteran lung de doi kilometri. Aceasta varianta ar costa Municipalitatea 1,4 miliarde de euro.
Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Articole similare
Editorialul zilei: Comoara din CisnadieEditorial - Gargara anilor `90`Declaratiile premierului Grindeanu la intalnirea cu marii investitori romani si concluzii privind legea preventieiExecutivul a avizat noul contract cu Bechtel pentru AUTOSTRADA TransilvaniaEditorial - Ciucuri si cauciucuri de iarnaUltimele articole
Plan national de relansare economica. Guvernul sprijina firmele prin acordare de granturi si instrumente de asigurare a lichiditatiiValoarea arieratelor nerecuperabile din TVA a ajuns la 7,1 miliarde de leiO categorie noua de produse ar putea beneficia de TVA zeroEditorial: Mai multe autostrazi: chiar douaCand intram in zona euro?Articole similare
Noutati legislatie fiscala 31 august - 4 septembrie 2009 - Monitorul OficialAparitii legislatie din Monitorul Oficial, Partea I, Nr. 21 si 22 din 2012Codul fiscal 2008 - Capitolul V. Taxa pentru eliberarea certificatelor avizelor si autorizatiilor - art. 266-269Codul fiscal 2011 - Titlul IXNoua politica a UE privind infrastructura de transport. Un raport care anunta masuri noiUltimele articole
Controale ITM: 190 de muncitori depistati pe santierul AUTOSTRAZIi A7 NU aveau contracte de muncaRevigorarea economica este accelerata! Romania va utiliza fonduri europene de 30 de miliarde de euro pentru perioada post-pandemie de COVID-19Plan national de relansare economica. Guvernul sprijina firmele prin acordare de granturi si instrumente de asigurare a lichiditatiiProiect: Contribuabilii ar putea contribui cu donatii pentru construirea de AUTOSTRAZI!Romania primeste de la Comisia Europeana aproape 2 miliarde de euro pentru infrastructuraAtentie contabili!
Modificari importante privind cotele de TVA!Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"Decontul precompletat de TVA. Noutati 2025 + studii de caz"