Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!

Intrebare: Am modificat sediul social si am scos un nou certificat de inmatriculare. Trebuie sa completez vreo declaratie prin care sa anunt ANAF-ul? Care este aceasta si care este temeiul legal? ...
Intrebare: Am modificat sediul social si am scos un nou certificat de inmatriculare. Trebuie sa completez vreo declaratie prin care sa anunt ANAF-ul?
Care este aceasta si care este temeiul legal?
Raspuns: Da, trebuie sa depuneti la organul fiscal in a carui raza teritoriala este situat noul sediu formularul 050 "Cerere de inregistrare a domiciliului fiscal al contribuabilului", in termen de 30 de zile de la aparitia modificarilor, conform art. 77 din Codul de procedura fiscala, OMFP 262/2007 si Procedurii de schimbare a sediului social in cazul comerciantilor al caror domiciliu fiscal coincide cu sediul social, aprobata prin OMEF
419/2007.

PFA II IF Taxe Impozite Deduceri Contributii 2025

Examenul de ACCES la STAGIUL CECCAR 2025

Portal Persoane Fizice - acces 12 luni consultanta in scris si telefonica 30 intrebari
In baza acestei declaratii, organele fiscale demareaza procedura de modificare a domiciliului fiscal la noul sediu social (care implica si transferul dosarului fiscal intre cele doua organe fiscale), in cadrul careia se comunica societatii Certificatul de atestare fiscala si Decizia de inregistrare a sediului social si a domiciliului fiscal.
Pana la finalizarea procedurii de schimbare a sediului social si a domiciliului fiscal, competenta de administrare revine organului fiscal de la vechiul sediu social. Dupa comunicarea deciziei de inregistrare a sediului social si a domiciliului fiscal competenta de administrare revine organului fiscal de la noul sediu social si domiciliu fiscal.

Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Articole similare
Noul formular 088 pune presiune pe mediul de afaceri!Noile acte normative cu incidenta fiscala, publicate in Monitorul OficialCNIPMMR nu sustine masura platii defalcate a TVAA fost aprobat un alt plafon de incasari de la persoane fizice pentru organizatorii de nunti si botezuriE-Transport 2024: Guvernul a aprobat modificarea OUG 41/2022 privind sanctiunile aplicate in sistemUltimele articole
Declaratia 406. Cum si pana cand trebuie corectata D406 pentru a evita amenzile de 1.500 leiAchizitii intracomunitare. Cand si cum sa schimbati perioada TVA + declaratii de depus la ANAFe-TVA. Raspunsul la Notificarea de conformare poate fi structurat in 3 partiDiurna angajati. 3 intrebari si raspunsuri cu privire la acordarea diurnei FARA cazareMajorare cota TVA. Cum sa procedati cu facturile emise INAINTE si incasate DUPA 1 august 2025
Atentie, contabili!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"Noutati TVA 2025. Noile cote si Exemple practice"