keyboard_double_arrow_right

Atentie, contabili!

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit
"PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal"!

Adauga adresa de email si DESCARCA GRATUIT raportul realizat de specialisti

PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal
keyboard_double_arrow_left

Modificare sediu social. Trebuie sa anunt ANAF?

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
de Redactia Infotva la 14 Mai. 2010
Tags: sediul social, anaf

Intrebare: Am modificat sediul social si am scos un nou certificat de inmatriculare. Trebuie sa completez vreo declaratie prin care sa anunt ANAF-ul? Care este aceasta si care este temeiul legal? ...

Intrebare: Am modificat sediul social si am scos un nou certificat de inmatriculare. Trebuie sa completez vreo declaratie prin care sa anunt ANAF-ul?

Care este aceasta si care este temeiul legal?

Acest articol este preluat din Portal Contabilitate.ro
Singurul loc unde toate intrebarile isi gasesc raspuns.
Convinge-te CLICK AICI 

Raspuns: Da, trebuie sa depuneti la organul fiscal in a carui raza teritoriala este situat noul sediu formularul 050 "Cerere de inregistrare a domiciliului fiscal al contribuabilului", in termen de 30 de zile de la aparitia modificarilor, conform art. 77 din Codul de procedura fiscala, OMFP 262/2007 si Procedurii de schimbare a sediului social in cazul comerciantilor al caror domiciliu fiscal coincide cu sediul social, aprobata prin OMEF
419/2007.

In baza acestei declaratii, organele fiscale demareaza procedura de modificare a domiciliului fiscal la noul sediu social (care implica si transferul dosarului fiscal intre cele doua organe fiscale), in cadrul careia se comunica societatii Certificatul de atestare fiscala si Decizia de inregistrare a sediului social si a domiciliului fiscal.

Pana la finalizarea procedurii de schimbare a sediului social si a domiciliului fiscal, competenta de administrare revine organului fiscal de la vechiul sediu social. Dupa comunicarea deciziei de inregistrare a sediului social si a domiciliului fiscal competenta de administrare revine organului fiscal de la noul sediu social si domiciliu fiscal.

Redactia Infotva de Redactia Infotva
Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri




Urmareste-ne pe Google News

PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal

Atentie contabili!

Modificari importante privind cotele de TVA!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!

Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal" 
Rentrop ∧ Straton
Club Contabilitate

[x]

Informatii vitale despre TVA: deducerea si rambursarea TVA, baza de impozitare, scutiri si operatiuni scutite de TVA.

Atentie contabili!

PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal Modificari importante privind planul de conturi!

Descarca GRATUIT Raportul Special!

"PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016