Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!

Intrebare: Am modificat sediul social si am scos un nou certificat de inmatriculare. Trebuie sa completez vreo declaratie prin care sa anunt ANAF-ul? Care este aceasta si care este temeiul legal? ...
Intrebare: Am modificat sediul social si am scos un nou certificat de inmatriculare. Trebuie sa completez vreo declaratie prin care sa anunt ANAF-ul?
Care este aceasta si care este temeiul legal?
Raspuns: Da, trebuie sa depuneti la organul fiscal in a carui raza teritoriala este situat noul sediu formularul 050 "Cerere de inregistrare a domiciliului fiscal al contribuabilului", in termen de 30 de zile de la aparitia modificarilor, conform art. 77 din Codul de procedura fiscala, OMFP 262/2007 si Procedurii de schimbare a sediului social in cazul comerciantilor al caror domiciliu fiscal coincide cu sediul social, aprobata prin OMEF
419/2007.

Ghidul Practic al Monografiilor Contabile

Ghidul practic al contabilului din domeniul constructiilor

TVA 2025 Noile cote si efectele in practica
In baza acestei declaratii, organele fiscale demareaza procedura de modificare a domiciliului fiscal la noul sediu social (care implica si transferul dosarului fiscal intre cele doua organe fiscale), in cadrul careia se comunica societatii Certificatul de atestare fiscala si Decizia de inregistrare a sediului social si a domiciliului fiscal.
Pana la finalizarea procedurii de schimbare a sediului social si a domiciliului fiscal, competenta de administrare revine organului fiscal de la vechiul sediu social. Dupa comunicarea deciziei de inregistrare a sediului social si a domiciliului fiscal competenta de administrare revine organului fiscal de la noul sediu social si domiciliu fiscal.

Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Articole similare
Este OBLIGATORIU ca veniturile din meditatii sa fie declarate in D212Calendar ANAF: Obligatii fiscale pentru zilele de 12 si 15 martiePrestare servicii electronice: Ce obligatii TVA au persoanele impozabile inregistrate in scopuri de TVAObligatii fiscale declarative necesare firmelor care vor sa isi reia activitatea. Ghid oficial ANAFImpozitarea veniturilor pe dividendeUltimele articole
Codul TVA in 2025. EXEMPLU practic pentru obtinerea luiAi primit Notificare de conformare de la ANAF? Cum sa eviti o eventuala decizie de impunereActivitate de Uber si Bolt in Romania. Cum si in ce conditii pot deduce cheltuielilee-TVA. Cum sa procedati daca aveti cod de TVA anulat si ati primit Notificarea de conformareDeclaratia 406. Cum si pana cand trebuie corectata D406 pentru a evita amenzile de 1.500 lei
Atentie, contabili!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"Noutati TVA 2025. Noile cote si Exemple practice"