Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!

Intrebare: Am modificat sediul social si am scos un nou certificat de inmatriculare. Trebuie sa completez vreo declaratie prin care sa anunt ANAF-ul? Care este aceasta si care este temeiul legal? ...
Intrebare: Am modificat sediul social si am scos un nou certificat de inmatriculare. Trebuie sa completez vreo declaratie prin care sa anunt ANAF-ul?
Care este aceasta si care este temeiul legal?
Raspuns: Da, trebuie sa depuneti la organul fiscal in a carui raza teritoriala este situat noul sediu formularul 050 "Cerere de inregistrare a domiciliului fiscal al contribuabilului", in termen de 30 de zile de la aparitia modificarilor, conform art. 77 din Codul de procedura fiscala, OMFP 262/2007 si Procedurii de schimbare a sediului social in cazul comerciantilor al caror domiciliu fiscal coincide cu sediul social, aprobata prin OMEF
419/2007.

Operare SAGA Exemple practice si recomandari

Manualul Contabilului Incepator - stick USB

Autoturisme pe firma Regim fiscal-contabil
In baza acestei declaratii, organele fiscale demareaza procedura de modificare a domiciliului fiscal la noul sediu social (care implica si transferul dosarului fiscal intre cele doua organe fiscale), in cadrul careia se comunica societatii Certificatul de atestare fiscala si Decizia de inregistrare a sediului social si a domiciliului fiscal.
Pana la finalizarea procedurii de schimbare a sediului social si a domiciliului fiscal, competenta de administrare revine organului fiscal de la vechiul sediu social. Dupa comunicarea deciziei de inregistrare a sediului social si a domiciliului fiscal competenta de administrare revine organului fiscal de la noul sediu social si domiciliu fiscal.

Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Articole similare
ORDIN AL ANAF Nr. 76 din 2010Ce situatii ne obliga sa depunem formularul 307?ANAF lanseaza sistemul de inregistrare in schema speciala Mini One Stop Shop - M1SSANAF a reusit sa imbunatateasca semnificativ rata colectarii de impoziteOrdin ANAF nr. 418 din 2012: Declaratia 311 privind TVAUltimele articole
E-TVA ANAF. MODEL de raspuns in cazul in care exista diferente de TVASAF-T: Firmele cu cod TVA intracomunitar depun D406?SAF-T 2025: Cum incadrezi entitatile neplatitoare de TVA in D406Cod UIT ANAF: 3 lucruri esentiale de stiut la achizitii de bunuriTVA la cafea si ceai in HoReCa. Justitia RESPINGE interpretarea ANAF
Atentie, contabili!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"TVA exigibil si neexigibil. Corelatii intre decontul de TVA si balanta. Cum procedam"