Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Intrebare: Am modificat sediul social si am scos un nou certificat de inmatriculare. Trebuie sa completez vreo declaratie prin care sa anunt ANAF-ul? Care este aceasta si care este temeiul legal? ...
Intrebare: Am modificat sediul social si am scos un nou certificat de inmatriculare. Trebuie sa completez vreo declaratie prin care sa anunt ANAF-ul?
Care este aceasta si care este temeiul legal?
Raspuns: Da, trebuie sa depuneti la organul fiscal in a carui raza teritoriala este situat noul sediu formularul 050 "Cerere de inregistrare a domiciliului fiscal al contribuabilului", in termen de 30 de zile de la aparitia modificarilor, conform art. 77 din Codul de procedura fiscala, OMFP 262/2007 si Procedurii de schimbare a sediului social in cazul comerciantilor al caror domiciliu fiscal coincide cu sediul social, aprobata prin OMEF
419/2007.
Ghidul practic al contabilului din domeniul constructiilor
Impozitarea veniturilor din chirii 2024
Ghidul Practic al Monografiilor Contabile 2024
In baza acestei declaratii, organele fiscale demareaza procedura de modificare a domiciliului fiscal la noul sediu social (care implica si transferul dosarului fiscal intre cele doua organe fiscale), in cadrul careia se comunica societatii Certificatul de atestare fiscala si Decizia de inregistrare a sediului social si a domiciliului fiscal.
Pana la finalizarea procedurii de schimbare a sediului social si a domiciliului fiscal, competenta de administrare revine organului fiscal de la vechiul sediu social. Dupa comunicarea deciziei de inregistrare a sediului social si a domiciliului fiscal competenta de administrare revine organului fiscal de la noul sediu social si domiciliu fiscal.
Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Rating:
Nota: 4.07 din 5 din 29 voturi
Articole similare
Venituri cu regim de retinere la sursa. Ce obligatii fiscale apar?OMFE 2690/2015. Declaratia privind nedeductibilitatea TVA. Ce prevederi se abroga?Noile prevederi pentru formularul 101 si formularul 120. Modificari OPANAF 3386/2016Declaratii fiscale care vor fi transmise obligatoriu electronic de la 1 ianuarie 2018Legea 222/2023 a adus mai multe modificari Legii societatilor 31/1990, dar si Legii 265/2022 privind ONRCUltimele articole
Marti, 30 aprilie 2024, termen limita pentru depunerea Formularului 394Seminariile web ale ANAF din luna mai sunt dedicate Declaratiei UniceReminder ANAF! Din 1 ianuarie 2024 sistemul E-Factura este OBLIGATORIU pentru toti operatorii economiciPensiile aferente lunii mai se platesc inaintea sarbatorilor pascaleMarti, 30 aprilie 2024, termen limita pentru depunere a Declaratiei speciale de TVAAtentie contabili!
Modificari importante privind cotele de TVA!Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"Cote de TVA aplicabile de la 1 ianuarie 2024. Noutati fiscale si Scutiri de TVA"