Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
de Redactia Infotva
la 21 Mai. 2020 Exclusiv
Odata cu reluarea activitatii firmei angajatii dumneavoastra ies la fumat sau in pauza de masa, in afara cladirii/sediului dvs. Poate nu va dati inca seama, dar pandemia coronavirus a schimbat radical modul in care va trebui sa gestionati de acum incolo relatia cu angajatii.
Astfel ca situatii banale, cum este cea amintita mai sus, capata dintr-odata potentialul sa va creeze mari pobleme. Daca nu sunt gestionate CORECT, ele va pot aduce amenzi dure sau chiar o acuzatie grava: zadarnicirea eforturilor pentru combaterea raspandirii infectarii cu COVID-19! Mai ales ca, asa cum se tot vehiculeaza in ultima vreme, vor urma controale foarte stricte din partea ITM.
Prof. univ. dr. Raluca Dimitriu va arata exact ce aveti de facut pentru a fi protejat de sanctiunile ITM! Cel mai apreciat lector specialist in dreptul muncii din Romania, va asteapta la un webinar exceptional: Back to business. Reguli aplicabile raporturilor de munca pe parcursul starii de alerta!
In data de 29 mai 2020, ora 15.00 veti beneficia de o sesiune de consultanta de exceptie, direct din fata calculatorului dumneavoastra.
Alte exemple de situatii dificile pentru orice angajator. Stiti ce aveti de facut?
1. Firma dvs. isi reia activitatea, dar dupa cateva zile un angajat va anunta ca a mers la medic si a fost confirmat cu COVID-19. Ce masuri urgente trebuie sa luati? Pe cine anuntati?
2. Doriti ca un angajat sa plece in delegatie, dar acesta se teme de o posibila infectare cu COVID-19 si refuza. Il puteti obliga totusi sa plece? Ce variante legale aveti la dispozitie?
Registrul de Evidenta Fiscala PFA
Ghidul practic al contabilului din domeniul constructiilor
Totul despre documentele de contabilitate primara Solutii de organizare a gestiunilor
3. Un salariat va anunta ca prefera sa lucreze de acasa pe intreaga durata a starii de alerta. Sunteti obligat sa fiti de acord cu solicitarea lui?
Iata ce teme vitale vor fi abordate la webinar:
1. Planul de limitare a efectelor pandemiei asupra salariatilor si colaboratorilor. Ghid practic de elaborare personalizat pe nevoile firmei
2. Continuarea activitatii cu salariatii in regim de telemunca. Ce aveti de facut.
3. Reorganizarea activitatii:
TIMPUL: Programul de lucru decalat, comprimat, inegal, individualizat, redus
SPATIUL: Locul muncii. Noi reguli de amenajare
4. Tipul de repaus: pauzele de masa si concediile
5. Ce faceti in ipoteza in care aveti un salariat confirmat cu COVID 19?
6. Mentinerea normelor privind somajul tehnic si privind zilele libere acordate parintilor. Probleme aparute in practica
7. Aveti sindicat in firma? Cum procedati in relatia cu acesta. Raporturile colective de munca: conflicte colective, contracte colective. Obligatia de informare si consultare.
8. Cum va pregatiti pentru un control din partea inspectiei muncii
9. Puteti obliga un salariat: sa lucreze de acasa, sa plece in delegatie, sa intre sau sa nu intre in spatiul firmei, sa isi modifice programul de lucru, sa isi modifice felul muncii, sa lucreze part-time? Ce puteti impune in mod unilateral si ce nu.
10. Concedierea colectiva – ce sa faceti, ce sa nu faceti
Cine este expertul Raluca Dimitriu
-Doctor in drept, specializarea dreptul muncii;
-Coordonator al lucrarii “Consilier – Codul muncii ”, Editura Rentrop & Straton.
-Conferentiar universitar la Catedra de Drept a Academiei de Studii Economice, Bucuresti;
-Cercetator stiintific principal la Institutul de Cercetari Juridice al Academiei Romane, cu stagii de documentare in domeniul dreptului comparat al muncii in Marea Britanie, Franta, Suedia, Elvetia;
-Formator al magistratilor specializati in litigii de munca, in cadrul Institutului National al Magistraturii;
-Moderator a peste 20 de conferinte pe tema “Codul muncii – prezent si perspective” in intreaga tara
Informatii utile
Lector: prof. univ. dr. Raluca Dimitriu
Data desfasurarii webinarului: 29 mai 2020
Intervalul orar: 15.00-16.30
Conditii: conexiune la Internet
Va asteptam cu placere sa va inscrieti chiar acum!
de Redactia Infotva
Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Votati articolul "Reguli aplicabile raporturilor de munca pe parcursul starii de alerta. Webinar Back to business.":
Rating:
Nota: 5 din 5 din 2 voturi
Rating:
Nota: 5 din 5 din 2 voturi
Urmareste-ne pe Google News
Articole similare
Tichete cadou oferite in campanie de marketing. Cum tratam fiscal?Inspectia Muncii explica modul in care va fi completat noul formular al CIM, in contextul schimbarilor aduse prin 283/2022Decontare de pana la 41,5% din partea statului la revenirea din somaj tehnic. Exceptii si conditii (OUG 92/2020)Noile contributii sociale valabile din 2016, potrivit Codului fiscalAtragerea raspunderii solidare - procedura de recuperare a creantelor fiscaleUltimele articole
Informare ITM: Noi modificari privind detasarea salariatilor in cadrul prestarii de servicii transnationaleCe trebuie sa stie firmele la inceput de 2023 pentru buna desfasurare a raporturilor de muncaCIM, modificat prin Legea 283/2022. In urma noilor schimbari este nevoie ca firmele sa introduca acte aditionale?Obligatii si documente necesare privind delegarea in strainatate a angajatilorTabel nominal pentru acordarea sumelor prevazute de Art III din OUG nr. 92/2020 (decontarea a 50% din salariu, dar nu mai mult de 2.500 lei)
Mai multe articole despre raporturi de munca
Articole similare
Guvernul a aprobat! Decalarea programului de lucru sau munca la domiciliu, masuri pentru angajatori pe perioada starii de alertaONRC mai pastreaza inca un an de zile anumite masuri instituite in timpul starii de alertaTotul despre masurile SSM in STARE DE ALERTA. Reglementari privind telemunca. Aspecte vizate de inspectorii ITMModel de Declaratie pe propria raspundere si masurile anti-Covid-19 pe durata starii de alerta(Informare MAI)Obligativitatea purtarii mastii de protectie pentru angajati. Exceptii si conditii.( Ordin Comun MS-MAI)Ultimele articole
OFICIAL! Starea de alerta a fost prelungita cu 30 de zile in Romania
Mai multe articole despre stare de alerta
Atentie contabili!
Modificari importante privind cotele de TVA!Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"Cote de TVA aplicabile de la 1 ianuarie 2024. Noutati fiscale si Scutiri de TVA"