Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!


In cazul operatorilor economici care efectueaza livrari de bunuri sau prestari de servicii prin intermediul automatelor comerciale, termenul pentru conectarea caselor de marcat electronice la ANAF s-a prelungit pana pe 31 decembrie 2022.
Termenul de dotare cu AMEF al automatelor comerciale a fost prelungit pana la 31 decembrie 2022. Reamintim ca termenul ar fi trebuit sa expire pe data de 31 decembrie 2021.
Motive pentru prelungirea termenului:
• la aceasta data nu exista pe piata aparate de marcat electronice fiscale cu care urmeaza a fi dotate automatele comerciale,

Cartea Verde a Contabilitatii - Editie revizuita

Consilier Taxe si Impozite pentru Contabili 12 actualizari

Planul de conturi general Functiunea si corespondenta conturilor
Sursa: MFP

Alina Stancu scrie pentru InfoTVA.ro de la inceputul anului 2018 si are experienta in domeniul fiscal de peste 10 ani! In prezent, scrie pentru dumneavoastra despre tot ceea ce inseamna monografii contabile, aplicarea corecta a TVA, declaratii fiscale si va tine la curent cu ultimele noutati legislative.
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Articole similare
CASE DE MARCAT ELECTRONICE- ANAF reaminteste care sunt facilitatile fiscale pentru contribuabili (Legea 153/2020)Zoom fiscal: Exceptari noi de la obligativitatea utilizarii aparatelor de marcat electronice fiscaleMicrointreprindere: Exista obligativitatea depunerii declaratiei 4109 pentru CASE DE MARCAT ELECTRONICE neutilizate?Defectiuni la casele de marcat electronice fiscale. Ce obligatii au firmele in aceasta situatie?ANAF a publicat aplicatia pentru validarea fisierele XML create de aparatele de marcat electroniceUltimele articole
E-commerce. Care este documentul prin care se declara incasarile onlineFirme care incaseaza online. Cum se declara veniturile in E-TVAProiect: Bonurile fiscale vor fi acordate doar la solicitarea clientilor in cazul platilor cu cardulLivrari cu plata la scadenta. Cand se emite bonul fiscalSe suspenda pana pe 1 septembrie 2025 obligatia de a avea CNP si cod QR pe bonurile fiscale, conform OUG 125/2024Articole similare
Criza de managementAchitarea arieratelor inregistrate de unele unitati administrativ-teritoriale si institutii publiceCum interpretam corect OpANAF 410/2015?Exceptii casa de marcat 2024: Ce activitati sunt excluse!Dreptul de deducere a TVA incepand din 2024Ultimele articole
Facturare in RO e-Factura. Facturile in euro pot fi transmise in sistem?NOUTATE! Balanta de verificare trebuie intocmita lunar, conform OUG 138/2024Facturi care NU au fost trimise in SPV in termen de 5 zile. Se aplica sanctiuni?Se suspenda pana pe 1 septembrie 2025 obligatia de a avea CNP si cod QR pe bonurile fiscale, conform OUG 125/2024Controale ANPC in perioada 9-13 septembrie 2024. Cine a fost vizat
Atentie, contabili!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"Noutati TVA 2025. Noile cote si Exemple practice"