Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
In cazul operatorilor economici care efectueaza livrari de bunuri sau prestari de servicii prin intermediul automatelor comerciale, termenul pentru conectarea caselor de marcat electronice la ANAF s-a prelungit pana pe 31 decembrie 2022.
Termenul de dotare cu AMEF al automatelor comerciale a fost prelungit pana la 31 decembrie 2022. Reamintim ca termenul ar fi trebuit sa expire pe data de 31 decembrie 2021.
Motive pentru prelungirea termenului:
• la aceasta data nu exista pe piata aparate de marcat electronice fiscale cu care urmeaza a fi dotate automatele comerciale,
Ghidul practic al contabilului din domeniul constructiilor
Examen Consultant Fiscal 2024
Ghidul practic al contabilitatii in 2024 Legislatie explicata - Exemple detaliate - Monografii contabile complete
Sursa: MFP
Alina Stancu scrie pentru InfoTVA.ro de la inceputul anului 2018 si are experienta in domeniul fiscal de peste 10 ani! In prezent, scrie pentru dumneavoastra despre tot ceea ce inseamna monografii contabile, aplicarea corecta a TVA, declaratii fiscale si va tine la curent cu ultimele noutati legislative.
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Rating:
Nota: 5 din 5 din 1 voturi
Articole similare
ANAF: Precizari referitoare la Decontul precompletat RO e-TVACasele de marcat cu jurnal electronic. De cand sunt obligatorii?CASE DE MARCAT ELECTRONICE. Pot fi deduse costurile din alt impozit dupa schimbarea regimului de impunere?Actiunile de control ale ANAF, in aprilie 2024, au diminuat pierderea fiscala cu 430 milioane lei ANAF modifica procedura de inregistrare a aparatelor de marcat electronice fiscaleUltimele articole
CASE DE MARCAT ELECTRONICE dotate cu POS. ONG-urile au aceasta obligatie?Guvernul a aprobat rectificarea bugetului de stat pe 2024. Care sunt cei 4 piloni principaliReminder ANAF: Utilizatorii de aparate de marcat electronice au obligatia de a depune formularul D4109Microintreprindere: Exista obligativitatea depunerii declaratiei 4109 pentru CASE DE MARCAT ELECTRONICE neutilizate?Incasari numerar de la persoanele fizice. Este obligatorie utilizarea caselor de marcat electronice?Articole similare
Oficial: Noile norme privind achizitiile publice: proceduri online, transparenta si calitateCum arata cifrele de afaceri in domeniul intreprinderilor din primele 5 luni in 2014?Contraventii si sanctiuni pentru nerespectarea obligatiilor privind furnizarea informatiilor statistice IntrastatA fost publicata schema de ajutor de stat din cadrul Programului RURAL INVESTNoutati legislative cu incidenta fiscala in luna iunie 2016. Ce modificari importante se aplica?Ultimele articole
Inregistrarea in Registrul RO e-Factura: Procedura ActualizataE-Factura: Ce trebuie sa faca firmele care au primit facturile DUPA cele 5 zile legalee-Factura: Ghid Complet pentru 2024Este obligatorie aplicarea E-Factura sau este optionala?Controale ANPC. Din 1 iunie 2024 au fost verificati peste 800 de OPERATORI ECONOMICI de pe litoralAtentie contabili!
Modificari importante privind cotele de TVA!Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"Plafoane TVA valabile 2024. Noile limite + Studii de caz"