Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
In cazul operatorilor economici care efectueaza livrari de bunuri sau prestari de servicii prin intermediul automatelor comerciale, termenul pentru conectarea caselor de marcat electronice la ANAF s-a prelungit pana pe 31 decembrie 2022.
Termenul de dotare cu AMEF al automatelor comerciale a fost prelungit pana la 31 decembrie 2022. Reamintim ca termenul ar fi trebuit sa expire pe data de 31 decembrie 2021.
Motive pentru prelungirea termenului:
• la aceasta data nu exista pe piata aparate de marcat electronice fiscale cu care urmeaza a fi dotate automatele comerciale,
Contabilitatea organizatiilor non-profit
Ghidul practic al contabilitatii in 2024 Legislatie explicata - Exemple detaliate - Monografii contabile complete
Totul despre documentele de contabilitate primara Solutii de organizare a gestiunilor
Sursa: MFP
Alina Stancu scrie pentru InfoTVA.ro de la inceputul anului 2018 si are experienta in domeniul fiscal de peste 10 ani! In prezent, scrie pentru dumneavoastra despre tot ceea ce inseamna monografii contabile, aplicarea corecta a TVA, declaratii fiscale si va tine la curent cu ultimele noutati legislative.
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Rating:
Nota: 5 din 5 din 1 voturi
Articole similare
Actiunile de control ale ANAF, in aprilie 2024, au diminuat pierderea fiscala cu 430 milioane lei CASE DE MARCAT ELECTRONICE. Cum verificati daca sunt conectate la ANAF si daca transmit date catre serverContribuabilii care au case de marcat neutilizate sunt obligati sa transmita catre fisc formularul F4109CASE DE MARCAT ELECTRONICE. Valoarea poate fi dedusa din impozitul pe venitul microintreprinderilor?Defectiuni la casele de marcat electronice fiscale. Ce obligatii au firmele in aceasta situatie?Ultimele articole
Reminder ANAF: Utilizatorii de aparate de marcat electronice au obligatia de a depune formularul D4109Microintreprindere: Exista obligativitatea depunerii declaratiei 4109 pentru CASE DE MARCAT ELECTRONICE neutilizate?Incasari numerar de la persoanele fizice. Este obligatorie utilizarea caselor de marcat electronice?CASE DE MARCAT ELECTRONICE. Pot fi deduse costurile din alt impozit dupa schimbarea regimului de impunere?Patronatul caselor de marcat a solicitat ANAF reducerea numarului de documente din dosarul de atribuire a NUIArticole similare
Societatile au OBLIGATIA de a emite bon fiscal, indiferent de calitatea clientului, daca incasarea se face prin card de creditE-Factura: Ce amenzi se aplica contribuabililor care NU depun facturile la timpFinantele propun cresterea subventiei la acciza pentru combustibil de la 13 la 20 de baniSubventii la accizele pentru combustibil acordate de Finante transportatorilor si distribuitorilor din Romania PFA. Dotare casa de marcat, in functie de codul CAENUltimele articole
E-Factura: Ce inregistrari contabile sunt necesare pentru facturile platite care NU sunt transmise in SPV?Obligatii privind transmiterea facturilor exclusiv prin sistemul RO e-FacturaTransmitere facturi in sistemul Ro-e Factura incepand cu 01.07.2024Se aplica amenzi pentru inregistrarea facturii in E-Factura cu o data ANTERIOARA primirii prin SPV?E-Factura in relatia B2C. Facturile PFA catre persoane fizice trebuie incarcate in sistem?Atentie contabili!
Modificari importante privind cotele de TVA!Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"Cote de TVA aplicabile de la 1 ianuarie 2024. Noutati fiscale si Scutiri de TVA"