Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!

Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca a facut recent precizari importante cu privire la angajatorii care declara trimestrial obligatiile fiscale aferente veniturilor din salarii si asimilate salariilor. Acestia pot depune in continuare documentele necesare obtinerii decontarii a 41,5% din salariul brut pe platforma aici.gov.ro.
Angajatorii mentionati mai sus pot transmite solicitarile pentru lunile iulie si august pana la data de 25 octombrie 2020, la adresa de email dedicata fiecarui judet, care are ca ID numele judetului (ex: brasov@anofm.gov.ro, caras-severin@anofm.gov.ro, sector-1@anofm.gov.ro).
Toate formularele necesare transmiterii solicitarii se regasesc atasate.

Examenul de ACCES la STAGIUL CECCAR 2025

Cartea Verde a Contabilitatii

Ghidul practic al contabilului din domeniul constructiilor

Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Articole similare
ANOFM acorda subventii lunare de pana la 2.500 de lei pentru insertia pe piata muncii. OUG 92/2020Se acorda zile libere platite parintilor pentru supravegherea copiilor in cazul suspendarii cursurilor in scoli. Decontarea indemnizatieiTermen limita pentru depunerea cererilor de indemnizatie de sprijin Covid-19MONOGRAFIE contabila. Indemnizatia pentru reducerea timpului de lucru (OUG 132/2020)Angajatorii, OBLIGATI sa transmita documentele justificative pentru achizitiile de bunuri si servicii in cazul telemunciiUltimele articole
Au aparut pe aici.gov.ro formularele necesare PFA-urilor pentru obtinerea indemnizatiei de intrerupere a activitatiiHotararea 719/2020 aproba procedura de decontare si de plata a sumelor acordate in baza OUG 132/2020. Documente necesareGuvernul sprijina firmele care reduc timpul de lucru al angajatilor si ofera indemnizatii in acest caz. Cum se acorda sumeleArticole similare
Monografie contabila in cazul indemnizatiei pentru zile libere acordate parintilorSuma de 400 lei acordata angajatilor aflati in telemunca intra in plafonul de 33% pentru venituri neimpozabile?Jonglerii statistice cu pensionariiNoua metoda de calcul a fondului pentru neincadrarea in munca a persoanelor cu handicap. Legea 193/2020Legea 135/2022: Taxele salariale reduse pentru firme NU se vor aplica in cazul veniturilor care depasesc suma de 30.000 leiUltimele articole
Cheltuieli cu masa calda pentru salariati. Aceste cheltuieli sunt deductibile?Noutate! Salariul minim ar putea ajunge la 4.050 lei de la 1 ianuarie 20253 masuri fiscale importante, in vigoare de la 1 iulie 2024Decontare gradinita/cresa 2024 [tratament fiscal]. Ce trebuie sa stie angajatoriiModificari privind impozitul pe venit si contributiile sociale ce intra in vigoare incepand cu data de 1 ianuarie 2024
Atentie, contabili!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"TVA exigibil si neexigibil. Corelatii intre decontul de TVA si balanta. Cum procedam"