Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca a facut recent precizari importante cu privire la angajatorii care declara trimestrial obligatiile fiscale aferente veniturilor din salarii si asimilate salariilor. Acestia pot depune in continuare documentele necesare obtinerii decontarii a 41,5% din salariul brut pe platforma aici.gov.ro.
Angajatorii mentionati mai sus pot transmite solicitarile pentru lunile iulie si august pana la data de 25 octombrie 2020, la adresa de email dedicata fiecarui judet, care are ca ID numele judetului (ex: brasov@anofm.gov.ro, caras-severin@anofm.gov.ro, sector-1@anofm.gov.ro).
Toate formularele necesare transmiterii solicitarii se regasesc atasate.
SAF-T pentru Contribuabili Mici
SAF-T Ghid de raportare corecta
Taxare 2025 Noutatile Codului fiscal
Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Articole similare
MONOGRAFIE contabila. Indemnizatia pentru reducerea timpului de lucru (OUG 132/2020)Termen limita pentru depunerea cererilor de indemnizatie de sprijin Covid-19ANOFM acorda subventii lunare de pana la 2.500 de lei pentru insertia pe piata muncii. OUG 92/2020Hotararea 719/2020 aproba procedura de decontare si de plata a sumelor acordate in baza OUG 132/2020. Documente necesareAngajatorii, OBLIGATI sa transmita documentele justificative pentru achizitiile de bunuri si servicii in cazul telemunciiUltimele articole
Au aparut pe aici.gov.ro formularele necesare PFA-urilor pentru obtinerea indemnizatiei de intrerupere a activitatiiSe acorda zile libere platite parintilor pentru supravegherea copiilor in cazul suspendarii cursurilor in scoli. Decontarea indemnizatieiGuvernul sprijina firmele care reduc timpul de lucru al angajatilor si ofera indemnizatii in acest caz. Cum se acorda sumeleArticole similare
A fost aprobata procedura de acordare a 50% din salariu, dar nu mai mult de 2500 lei. Documente necesare (Ordinul 2/2021)OG 16/2022: Masuri in vigoare din august 2022 si masuri care se aplica de la 1 ianuarie 2023Acordarea Somajului Tehnic pentru activitatile intrerupte total sau partial. Informare OFICIALA ITMGuvernul a aprobat reintroducerea SOMAJULUI TEHNIC in 2022 pentru angajati si profesionistiCe variante aveti pentru obligatia de plata rezultata din neangajarea persoanelor cu handicap?Ultimele articole
Cheltuieli cu masa calda pentru salariati. Aceste cheltuieli sunt deductibile?Noutate! Salariul minim ar putea ajunge la 4.050 lei de la 1 ianuarie 20253 masuri fiscale importante, in vigoare de la 1 iulie 2024Decontare gradinita/cresa 2024 [tratament fiscal]. Ce trebuie sa stie angajatoriiModificari privind impozitul pe venit si contributiile sociale ce intra in vigoare incepand cu data de 1 ianuarie 2024Atentie contabili!
Modificari importante privind cotele de TVA!Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"Decontul precompletat de TVA. Noutati 2025 + studii de caz"