Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca informeaza angajatorii ca sunt obligati sa transmita documentele justificative pentru achizitiile de bunuri si servicii - Art. 6 alin. (1) din OUG 132/2020 - telemunca.
Potrivit Ordinului 1376/2020 al ministrului Muncii si Protectiei Sociale, angajatorii care au beneficiat de sprijinul financiar acordat in vederea achizitionarii de bunuri si servicii necesar desfasurarii activitatii salaritilor in regim de telemunca, au obligatia de a transmite, in termen de 30 de zile de la acordarea sumei prevazute la art. 6 alin. (1) din OUG 132/2020, prin incarcarea pe platforma aici.gov.ro, la agentiile pentru ocuparea fortei de munca judetene sau, dupa caz, a municipiului Bucuresti, urmatoarele documente justificative, scanate:
a) facturile fiscale emise de catre furnizorii de bunuri si servicii tehnologice;
b) bonurile fiscale sau chitantele sau extrasele de cont care sa ateste plata facturilor prevazute la lit. a);
c) fisele de evidenta a materialelor de natura obiectelor de inventar date in folosinta telesalariatilor, intocmite conform modelului prevazut in anexa nr. 3 la Ordinul ministrului finantelor publice nr. 2.634/2015 privind documentele financiar-contabile, sau/si, dupa caz, bonurile de miscare a mijloacelor fixe date in folosinta salariatilor, intocmite conform modelului prevazut in anexa nr. 3 la Ordinul ministrului finantelor publice nr. 2.634/2015, sau/si, dupa caz, situatia cu serviciile tehnologice pe care angajatorul le asigura fiecarui telesalariat.
In cazul nerespectarii obligatiei prevazute mai sus, in 30 de zile de la data expirarii termenului pentru depunerea documentelor justificative referitoare la achizitia categoriilor de bunuri stabilite in anexa nr. 1, angajatorii restituie integral suma acordata, in contul de trezorerie al agentiilor pentru ocuparea fortei de munca judetene sau, dupa caz, a municipiului Bucuresti, care au efectuat plata sumelor prevazute la art. 6 alin. (1) din OUG 132/2020.
Sursa: ANOFM
Autor: InfoTva.ro
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Votati articolul "Angajatorii, OBLIGATI sa transmita documentele justificative pentru achizitiile de bunuri si servicii in cazul telemuncii":
Rating:
Nota: 5 din 5 din 2 voturi
Rating:
Nota: 5 din 5 din 2 voturi
Articole similare
Se acorda zile libere platite parintilor pentru supravegherea copiilor in cazul suspendarii cursurilor in scoli. Decontarea indemnizatieiChestionar privind stabilirea rezidentei fiscale – Avantajele si dezavantajele completarii (speta ANAF)Ghidul complet pentru contabilitatea operatiunilor din agricultura!Facturarea serviciilor fara TVA necesita justificarea persoanei impozabileOperatiune Integrum: Sactiuni de peste 58 de milioane de lei, in perioada 11-31 martieUltimele articole
Export bunuri. DOCUMENTE JUSTIFICATIVE necesare pentru aplicarea scutirii de TVAOFICIAL! Starea de alerta a fost prelungita cu 30 de zile in RomaniaDocumente necesare scutirii de TVA pentru livrari intracomunitare in 2021Monografie contabila pentru suma de 400 lei acordata salariatilor aflati in telemunca. Cum se recupereaza acesti bani?Achizitie teste rapide Covid-19 si testare angajati. Regim fiscal-contabil si DOCUMENTE JUSTIFICATIVE
Mai multe articole despre documente justificative
Articole similare
Zoom fiscal: Declaratie privind nedeductibilitatea TVA aferente cheltuielilor efectuate in cadrul proiectului finantatServicii pentru care se aplica taxare inversa | TVA nedeductibilaOUG nr. 47/2015 privind rectificarea bugetului de stat pe anul 2015 si unele masuri bugetareScutiri de TVA pentru operatiuni din interiorul tariiCe etape urmam pentru reinnoirea certificatelor digitale pentru semnatura electronica in 2013Ultimele articole
Inregistrarea in scopuri de TVA prin optiune. Stabilirea perioadei fiscaleOUG 19/2021. Scutirea de la plata impozitului specific, amanarea dreptului de deducere a TVA, restructurarea obligatiilor bugetare si esalonarea la plataFactura TVA emisa eronat. Cum se face corectareaContinuarea sistemului TVA la incasare in 2021. Se mai depune declaratia 097 in acest caz?Cum a fost modificata taxa pe valoarea adaugata in 2021 de Legea 296/2020
Mai multe articole despre achizitii
Articole similare
Achizitii pachete de bunuri si servicii tehnologice pentru telesalariati. Studiu de caz. OUG 132/2020Ministrul Muncii: Parintii ar putea primi zile libere platite de angajatori cand se inchid scolile!Legea nr. 19/2020: Parintii vor primi zile libere pentru supravegherea copiilor, cat timp scolile sunt inchise temporarPrecizari MMPS: In ce conditii se acorda sprijinul pentru TELEMUNCA angajatilor si zilele libere pentru parintiLegea 282/2020 aproba OUG 132/2020 privind unele masuri de sprijin destinate salariatilor si angajatorilorUltimele articole
Ministerul Muncii simplifica TELEMUNCA! CIM se va putea incheia si prin semnatura electronicaRevista de Taxe si Impozite vine cu ACCES la stagiul CECCAR 2021TELEMUNCA si suma de 400 lei din partea angajatorului. Banii trebuie acordati tuturor angajatilor?OFICIAL! Starea de alerta a fost prelungita cu 30 de zile in RomaniaAngajatorii sunt obligati sa tina evidenta orelor de munca prestate de salariati, conform Legii 55/2003 din Codul Muncii
Mai multe articole despre telemunca

Atentie contabili!
Modificari importante privind TVA!Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti.
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTva.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special
"MODIFICARI Majore privind TVA. 5 studii de caz + explicatii detaliate"