Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!

In data de 20 noiembrie 2018 Agentia Nationala de Administrare Fiscala a lansat in dezbatere publica un Proiect de ordin privind modificarea unor acte normative referitoare la administrarea si monitorizarea contribuabililor mari si mijlocii.
Incepand cu 01 noiembrie 2018 contribuabilii mijlocii revin in administrarea organul fiscal de la nivel judetean sau al municipiului Bucuresti dupa ce, prin Legea nr. 30/2018 au fost completate dispozitiile art. 30 din Codul de procedura fiscala. Conform modificarilor aduse Codului de procedura fiscala prin Legea nr. 30/2018 si O.U.G. nr. 25/2018 incepand cu 01 noiembrie 2018 administrarea obligatiilor fiscale datorate de contribuabilii mijlocii, inclusiv de sediile secundare ale acestora se realizeaza de organul fiscal de la nivel judetean sau al municipiului Bucuresti, dupa caz. Proiectul de ordin propune ca, pentru contribuabilii mijlocii administrati la data intrarii in vigoare a ordinului de administratiile judetene ale finantelor publice, operatiunile de transfer pentru platile efectuate eronat de catre acestia dupa aceasta data sa se redirijeze automat, in baza informatiilor furnizate de Centrul National de Informatii Financiare ca urmare a actualizarii datelor in Registrul contribuabililor cu privire la schimbarea competentei de administrare, pana la data de 31 decembrie 2018. Dupa aceasta data, eventualele plati efectuate eronat de catre contribuabili la unitatile Trezoreriei Statului la care au fost arondati anterior datei de 01 noiembrie se vor returna platitorilor.

PFA II IF Taxe Impozite Deduceri Contributii 2025

Consilier Taxe si Impozite pentru Contabili 12 actualizari

Planul de conturi general Functiunea si corespondenta conturilor
Pentru platile efectuate eronat de acesti contribuabili dupa data de 01 noiembrie si pana la intrarea in vigoare a ordinului ce urmeaza a se publica, ori in situatia in care redirijarea automata a platilor nu poate fi efectuata, unitatile Trezoreriei Statului vor comunica organelor fiscale centrale in a caror administrare s-au aflat contribuabilii pana la data de 1 noiembrie 2018 informatiile cu privire la sumele virate eronat, iar acestea vor furniza unitatilor Trezoreriei Statului informatii cu privire la sumele care trebuie transferate la unitatea Trezoreriei Statului care deserveste in prezent respectivul contribuabil.

Economist Experienta: - 7 ani de activitate in domeniul contabilitatii de gestiune si financiara in cadrul unei companii multinationale Expert contabil, CECCAR BUCURESTI
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Articole similare
Perioada fiscala a TVADeclaratii fiscale cu limita de depunere in perioada 8-10 decembrieANAF modifica publicarea listelor cu debitoriCe declaratii se depun in luna decembrieData inregistrarii facturiiUltimele articole
Controale ANAF la TVA in 2025. Firmele platesc diferente daca TVA redusa nu este aplicata corectANAF SPV. Cum sa procedati daca NU vizualizati facturile in sistemFirma in Romania. 2 optiuni prin care va puteti inregistra in scop de TVA + completarea D700e-Factura. Pentru platile facute INAINTE de livrarea bunului, trebuie depusa Notificarea 800?TVA la incasare ANAF. Cine si in ce conditii poate aplica sistemulArticole similare
Din 31 martie 2022 platile eronate ale persoanelor fizice care desfasoara activitati economice in mod independent se vor returna platitorilorArticole similare
ANAF a elaborat procedura de administrare a marilor contribuabiliNoile criterii de selectie CONTRIBUABILI MARI SI MIJLOCII. Oficial ANAFFormularul 017. Explicatii noi de la ANAF!Documentar fiscal: Inregistrarea contractelor incheiate cu nerezidenti persoane fizice si juridiceInregistrare contracte incheiate cu nerezidenti persoane fizice si juridice in 2014Ultimele articole
OFICIAL! Modificari la sistemul national electronic de plata online a taxelor si impozitelor prin cardul bancarANAF raspunde: Sanctionarea operatorilor economici aflati in imposibilitatea folosirii noilor case de marcatMFP: Se reduce birocratia si se extinde accesul autoritatilor si institutiilor publice la cazierul fiscal al contribuabililorEste in Monitorul Oficial! Termenul pentru introducerea caselor de marcat electronice a fost prelungitCasele de marcat cu jurnal electronic. De cand sunt obligatorii?
Atentie, contabili!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"Noutati TVA 2025. Noile cote si Exemple practice"