Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
In luna august se da startul pentru cererile de finantare prin ajutoare de minimis, urmand ca procedura de inscriere sa se faca online.
In concret, cererile de acord pentru finantare pe schema de ajutor de minimis vor fi inregistrate online, in perioada 16 august - 31 octombrie, de luni pana vineri, intre orele 08:30 - 17:00, in limita bugetului anual alocat schemei de 400 milioane lei.
Potrivit comunicatului publicat de Ministerul Finantelor Publice, dupa epuizarea bugetului anual alocat schemei, sistemul informatic va respinge cererile de inregistrare online. MFP a publicat, totodata, si procedura de inregistrare online a cererilor de acord pentru finantare pe schema de ajutor de minimis
Potrivit MFP, dupa completarea cererii si parcurgerea timpului necesar pentru procesarea/verificarea informatiilor, pana la sfarsitul zilei, sistemul va pune la dispozitie o recipisa de inregistrare a cererii care va contine toate datele transmise de intreprindere - ziua, ora, minutul si secunda la care a fost inregistrata online cererea de acord pentru finantare, precum si informatii privind perioada in care se poate depune/transmite la Registratura generala a Ministerului Finantelor Publice cererea de acord pentru finantare insotita de documentele justificative.
In urma validarii inregistrarii on-line a cererilor de acord pentru finantare, firmele trebuie sa le depuna, insotite de documentele justificative, sau sa le transmita prin posta sau alte servicii de curierat la Registratura generala a Ministerului Finantelor Publice.
MFP va publica zilnic, la ora 10:30, pe pagina web, lista cererilor de acord pentru finantare inregistrate on-line pana la finele zilei anterioare.
Legislatia privind acordarea ajutoarelor de minimis pentru investitiile realizate de intreprinderile mici si mijlocii (HG 274/2013) a fost modificata recent, in urma discutiilor cu reprezentantii mediului de afaceri, iar cele mai importante modificari au in vedere extinderea cheltuielilor considerate eligibile prin includerea cheltuielilor legate de realizarea si achizitia de constructii avand ca destinatie prestarea altor servicii.
Cartea verde a contabilitatii
Planul de conturi general Functiunea si corespondenta conturilor
Manual de politici contabile - Stick USB
Manualul Contabilului Incepator - stick USB
Sursa: Agerpres
Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Articole similare
Comunicat MFP privind noua structura ANAFReglementari privind facturile electronice. Cum facem deducerea?Ce drepturi au mostenitorii asociatului unui SRL in urma acceptarii succesiunii?Inregistrare achizitie intracomunitara de bunuri, urmata de livrare interna. Cum inregistram?MFP a prezentat situatia bugetului actualUltimele articole
SAF-T: Cum se raporteaza in sistem impozitul pe chirieCum se declara TVA-ul de import in SAF-TTAXE SI IMPOZITE 2024. La ce sa te astepti anul acestaManualul Contabilului Incepator 2023: Scapa de stresul debutului in cariera de contabil si elimina riscul oricarei amenziContabilitatea unui complex hotelier. Inregistrari contabile specifice, utile oricarui contabilArticole similare
Documentar fiscal: Raportarea achizitiei intracomunitare de serviciiCe isi doreste ministrul MFP pentru companiile privateMFP: Circulara nr. 405 pentru evitarea dublei impuneriTotul despre Registrul Operatoriilor IntracomunitariPlafon cifra de afaceri. Aplicare sistem TVA la incasareUltimele articole
Situatii financiare interimare. In cazul unor erori pot fi rectificate?Ce trebuie sa stie firmele despre sanatatea si securitatea zilierilor cu care lucreazaOUG 107/2024. Care sunt principalele 5 masuriRO e-Transport: Cum se declara in sistem utilajele inchiriateCum se declara in D394 facturile si bonurile fiscaleArticole similare
440 de propuneri de proiecte pentru dezvoltarea economiei socialeMFP: Firmele pot depune cererile de finantare prin schema de ajutor de stat, incepand cu 10 septembrieSprijinul pentru instalarea tinerilor fermieri a atins plafonul maxim alocatBilantul primei sesiuni de inscriere a proiectelor de investitii cu impact major in economieNoile decizii privind procedura de achizitii pentru beneficiarii privati ai PNDR 2020Ultimele articole
Beneficiarii schemei de ajutor de stat HoReCa au la dispozitie 3 zile sa verifice aplicatia STS si sa raspunda la clarificariProcedura de implementare a schemei de ajutor pentru HoReCa. Masura se deruleaza pana la 31 decembrie 2021Cererile de finantare prin PNDR 2014-2020 se apropie de 1400AFIR deschide sesiuni de depunere a proiectelor pentru noi submasuri din PNDR 2020Programul Romania-Bulgaria: S-a lansat spre consultare Pachetul solicitantului pentru al doilea apel de proiecteAtentie contabili!
Modificari importante privind cotele de TVA!Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal"