Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
In luna august se da startul pentru cererile de finantare prin ajutoare de minimis, urmand ca procedura de inscriere sa se faca online.
In concret, cererile de acord pentru finantare pe schema de ajutor de minimis vor fi inregistrate online, in perioada 16 august - 31 octombrie, de luni pana vineri, intre orele 08:30 - 17:00, in limita bugetului anual alocat schemei de 400 milioane lei.
Potrivit comunicatului publicat de Ministerul Finantelor Publice, dupa epuizarea bugetului anual alocat schemei, sistemul informatic va respinge cererile de inregistrare online. MFP a publicat, totodata, si procedura de inregistrare online a cererilor de acord pentru finantare pe schema de ajutor de minimis
Potrivit MFP, dupa completarea cererii si parcurgerea timpului necesar pentru procesarea/verificarea informatiilor, pana la sfarsitul zilei, sistemul va pune la dispozitie o recipisa de inregistrare a cererii care va contine toate datele transmise de intreprindere - ziua, ora, minutul si secunda la care a fost inregistrata online cererea de acord pentru finantare, precum si informatii privind perioada in care se poate depune/transmite la Registratura generala a Ministerului Finantelor Publice cererea de acord pentru finantare insotita de documentele justificative.
In urma validarii inregistrarii on-line a cererilor de acord pentru finantare, firmele trebuie sa le depuna, insotite de documentele justificative, sau sa le transmita prin posta sau alte servicii de curierat la Registratura generala a Ministerului Finantelor Publice.
MFP va publica zilnic, la ora 10:30, pe pagina web, lista cererilor de acord pentru finantare inregistrate on-line pana la finele zilei anterioare.
Legislatia privind acordarea ajutoarelor de minimis pentru investitiile realizate de intreprinderile mici si mijlocii (HG 274/2013) a fost modificata recent, in urma discutiilor cu reprezentantii mediului de afaceri, iar cele mai importante modificari au in vedere extinderea cheltuielilor considerate eligibile prin includerea cheltuielilor legate de realizarea si achizitia de constructii avand ca destinatie prestarea altor servicii.
Cartea verde a contabilitatii - Editie revizuita Stick USB
Registrul de Evidenta Fiscala PFA
Cartea Verde a Contabilitatii - Editie revizuita
Sursa: Agerpres
Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Articole similare
ANAF a fost obligata la plata propriilor restanteNoua hotarare privind reorganizarea MFP si ANAFServicii prestate de nerezidenti in afara Romaniei. Ce impozit platim?De ce se numara bobocii toamnaVanzari cu plata in rateUltimele articole
Rentrop & Straton implineste 30 de ani! Consilier TAXE SI IMPOZITE implineste 30 de ani!E-commerce. Care este documentul prin care se declara incasarile onlineFacilitatea privind neimpozitarea sumei de 300 lei in 2025. Exemplu util contribuabililorDistribuire dividende. Pot fi distribuite neuniform dividendele?SAF-T: Cum se raporteaza in sistem impozitul pe chirieArticole similare
Care este termenul de pastrare a documentelor financiar-contabile?Inregistrare contracte incheiate cu nerezidenti persoane fizice si juridice in 2014Firme care modifica perioada de amortizare. Care sunt implicatiile contabile si fiscale in acest caz?Primire avans marfa. Regim TVAFinantele lanseaza o platforma on-line prin care operatorii economici pot transmite documentele necesare accesarii unui ajutor de statUltimele articole
Facturile simplificate B2B si B2C trebuie transmise in E-Factura din 2025. Care sunt exceptiileE-Factura in 2025: 5 modificari importante aduse de FinanteModificari IMPORTANTE aduse impozitului pe profit, suplimentar si pe veniturile microSituatii financiare interimare. In cazul unor erori pot fi rectificate?Ce trebuie sa stie firmele despre sanatatea si securitatea zilierilor cu care lucreazaArticole similare
Instrumente de finantare destinate tinerilor cercetatori, aferente anului 2014Ce implica pregatirea metodologiei pentru deschiderea primelor masuri de finantare prin PNDR 2020?In atentia intreprinderilor mici: 100 de milioane de euro pentru Calea rapida spre inovareSprijinul pentru instalarea tinerilor fermieri a atins plafonul maxim alocatProcedura de implementare a schemei de ajutor pentru HoReCa. Masura se deruleaza pana la 31 decembrie 2021Ultimele articole
Bilantul primei sesiuni de inscriere a proiectelor de investitii cu impact major in economieBeneficiarii schemei de ajutor de stat HoReCa au la dispozitie 3 zile sa verifice aplicatia STS si sa raspunda la clarificariMFP: Firmele pot depune cererile de finantare prin schema de ajutor de stat, incepand cu 10 septembrieCererile de finantare prin PNDR 2014-2020 se apropie de 1400AFIR deschide sesiuni de depunere a proiectelor pentru noi submasuri din PNDR 2020
Atentie, contabili!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"Noutati TVA 2025. Noile cote si Exemple practice"




InfoTva.ro



