Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Atentie contabili!
Totul despre CREANTE: putem sa le recuperam de la o firma in insolventa sau faliment?

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti.

Actualizare ANAF: S-a modificat procedura de administrare a contribuabililor mijlocii

de Ionut Udriste la 21 Feb. 2017 Exclusiv
Tags: contribuabili mijlocii, contribuabili mijlocii, legea nr207/2015, anaf

Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF) a transmis recent un anunt nou prin care aduce la cunostinta persoanelor interesate ca, in vederea cresterii eficientei activitatii de administrare a contribuabililor mijlocii si a imbunatatirii colectarii veniturilor bugetare datorate de acesti contribuabili, in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 1034/22.12.2016 a fost publicat Ordinul presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr. 3.610/2016 (OANAF 3610/2017) privind organizarea activitatii de administrare a contribuabililor mijlocii.

Odata cu OANAF 3610/2017 au fost restructurate criteriile de selectie a contribuabililor mijlocii care sunt administrati, incepand cu 1 ianuarie 2017, de catre administratiile pentru contribuabilii mijlocii constituite la nivelul directiilor generale regionale ale finantelor publice in a caror raza teritoriala se afla domiciliul fiscal al contribuabilului mijlociu, sau de catre Administratia fiscala pentru contribuabilii mijlocii din cadrul Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Bucuresti, dupa caz.
GDPR pentru Responsabilul cu Protectia Datelor
GDPR pentru Responsabilul cu Protectia Datelor

Vezi detalii

Manualul Contabilului Incepator
Manualul Contabilului Incepator

Vezi detalii

Corespondenta detaliata a conturilor
Corespondenta detaliata a conturilor

Vezi detalii

Mai mult, potrivit institutiei, elaborarea proiectului de ordin prin care se prevede modificarea Procedurii de administrare si monitorizare a contribuabililor mijlocii, aprobata prin Ordinul presedintelui ANAF nr. 560/2016, a fost determinata de necesitatea corelarii prevederilor referitoare la administrarea contribuabililor mijlocii cu modificarile legislative survenite in ultima perioada, respectiv in Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedura fiscala, dar si de elaborarea de noi criterii si reguli specifice de selectie a contribuabililor mijlocii aprobate prin Ordinul presedintelui ANAF nr. 3.610/2016.

Totodata, in urma continuarii, pe parcursul anului 2016, a procesului de modernizare a Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, au avut loc modificari importante in structura organizatorica a organelor fiscale centrale, respectiv a directiilor generale regionale ale finantelor publice, in cadrul carora s-au infiintat administratiile finantelor publice pentru contribuabili mijlocii ca structuri specializate in administrarea acestor contribuabili, fapt care a generat si necesitatea adaptarii prevederilor referitoare la activitatea de administrare a contribuabililor mijlocii la aceste modificari.


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul "Actualizare ANAF: S-a modificat procedura de administrare a contribuabililor mijlocii":
Rating:

Nota: 3.31 din 5 din 8 voturi





Atentie contabili!
Totul despre CREANTE: putem sa le recuperam de la o firma in insolventa sau faliment?

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

Abonati-va la Newsletter-ul InfoTva.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special CREANTE de recuperat - cum recuperam creantele de la o firma in faliment sau insolventa?
Club Contabilitate

VIDEO

Atentie contabili!
Totul despre CREANTE: putem sa le recuperam de la o firma in insolventa sau faliment?

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti.
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTva.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special.

CREANTE de recuperat - cum recuperam creantele de la o firma in faliment sau insolventa?
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016