Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Atentie contabili!
Totul despre CREANTE: putem sa le recuperam de la o firma in insolventa sau faliment?

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti.

Actualizare ANAF: S-a modificat procedura de administrare a contribuabililor mijlocii

de Ionut Udriste la 21 Feb. 2017 Exclusiv
Tags: contribuabili mijlocii, contribuabili mijlocii, legea nr207/2015, anaf

Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF) a transmis recent un anunt nou prin care aduce la cunostinta persoanelor interesate ca, in vederea cresterii eficientei activitatii de administrare a contribuabililor mijlocii si a imbunatatirii colectarii veniturilor bugetare datorate de acesti contribuabili, in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 1034/22.12.2016 a fost publicat Ordinul presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr. 3.610/2016 (OANAF 3610/2017) privind organizarea activitatii de administrare a contribuabililor mijlocii.

Odata cu OANAF 3610/2017 au fost restructurate criteriile de selectie a contribuabililor mijlocii care sunt administrati, incepand cu 1 ianuarie 2017, de catre administratiile pentru contribuabilii mijlocii constituite la nivelul directiilor generale regionale ale finantelor publice in a caror raza teritoriala se afla domiciliul fiscal al contribuabilului mijlociu, sau de catre Administratia fiscala pentru contribuabilii mijlocii din cadrul Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Bucuresti, dupa caz.
Corespondenta detaliata a conturilor
Corespondenta detaliata a conturilor

Vezi detalii

 Case de marcat 2018. Ghid practic pentru contabili
Case de marcat 2018. Ghid practic pentru contabili

Vezi detalii

Institutiile Statului in Control
Institutiile Statului in Control

Vezi detalii

Mai mult, potrivit institutiei, elaborarea proiectului de ordin prin care se prevede modificarea Procedurii de administrare si monitorizare a contribuabililor mijlocii, aprobata prin Ordinul presedintelui ANAF nr. 560/2016, a fost determinata de necesitatea corelarii prevederilor referitoare la administrarea contribuabililor mijlocii cu modificarile legislative survenite in ultima perioada, respectiv in Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedura fiscala, dar si de elaborarea de noi criterii si reguli specifice de selectie a contribuabililor mijlocii aprobate prin Ordinul presedintelui ANAF nr. 3.610/2016.

Totodata, in urma continuarii, pe parcursul anului 2016, a procesului de modernizare a Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, au avut loc modificari importante in structura organizatorica a organelor fiscale centrale, respectiv a directiilor generale regionale ale finantelor publice, in cadrul carora s-au infiintat administratiile finantelor publice pentru contribuabili mijlocii ca structuri specializate in administrarea acestor contribuabili, fapt care a generat si necesitatea adaptarii prevederilor referitoare la activitatea de administrare a contribuabililor mijlocii la aceste modificari.


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Votati articolul "Actualizare ANAF: S-a modificat procedura de administrare a contribuabililor mijlocii":
Rating:

Nota: 3.31 din 5 din 8 voturi





Atentie contabili!
Totul despre CREANTE: putem sa le recuperam de la o firma in insolventa sau faliment?

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

Abonati-va la Newsletter-ul InfoTva.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special CREANTE de recuperat - cum recuperam creantele de la o firma in faliment sau insolventa?
Club Contabilitate

VIDEO

Atentie contabili!
Totul despre CREANTE: putem sa le recuperam de la o firma in insolventa sau faliment?

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti.
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTva.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special.

CREANTE de recuperat - cum recuperam creantele de la o firma in faliment sau insolventa?
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016