Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Atentie contabili!
TVA redus in 2019 - ce capcane ascunde O.U.G. nr. 89/2018?

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti.

Industria hoteliera isi va putea promova marcile mult mai eficient

de InfoTva.ro la 29 Nov. 2013 Exclusiv
Tags: taxe si impozite, industria hoteliera, marcile romanesti, imm-uri, maria grapini

Saptamana aceasta, ministrul delegat pentru IMM-uri, Mediu de Afaceri si Turism, Maria Grapini, a declarat, la un seminar de specialitate, ca un proiect-pilot de promovare a produselor romanesti de calitate, implicit a marcilor respective, va demara in perioada Sarbatorilor de Iarna, in parteneriat cu industria hoteliera.



"Pentru anul viitor, am introdus un nou proiect, de sustinere a marcilor romanesti (...). Romania, in 22 de ani, a reusit sa creeze, in toate domeniile - de la industria alimentara la mobila - multe branduri de produs bune. Sunt, insa, prea putin cunoscute. Este o ceata totala. Daca ar fi sa-i cerem cuiva sa enumere zece branduri romanesti, cu greu cred ca va reusi. Ajutorul institutional pe care noi il putem da este sa scoatem la suprafata brandurile romanesti (...). Foarte greu concureaza un brand romanesc de imbracaminte cu unul istoric. Este adevarat, vinurile si-au facut o bresa, dar de ce sa cumparam o poseta cu brand strain, cu mii de euro, cand avem Musette sau alte branduri romanesti?! si, atunci, am propus acest proiect (de promovare a brandurilor romanesti - n.r.) in cadrul programului "Cumpara un produs romanesc de calitate!"", a spus ministrul Grapini.

Aceasta a subliniat ca va fi intensificata promovarea produselor si brandurilor romanesti atat pe piata interna, cat si pe pietele externe.

"Daca textilele si imbracamintea exporta de cinci miliarde de euro, iar cota de piata interna, pe produse, este de doar 10 - 12% inseamna ca acestea nu sunt prea bine cunoscute de cumparatorii romani", a adaugat Maria Grapini.

Pentru promovarea produselor romanesti, ministrul a aratat ca se bazeaza pe colaborarea cu industria hoteliera.

"Este vorba despre un parteneriat cu industria hoteliera (...) Am considerat ca holurile hotelurilor ar putea sa gazduiasca o vitrina, pe care noi am numit-o "Vitrina Spre Autentic" in care sa fie doar ceea ce este autentic romanesc - branduri de imbracaminte, de incaltaminte, de marochinarie, dar si artizanat. Tot ce este autentic romanesc", a subliniat seful de la Turism.
Agricultura. Noutati fiscal-contabile
Agricultura. Noutati fiscal-contabile

Vezi detalii

Manualul Contabilului Incepator
Manualul Contabilului Incepator

Vezi detalii

Noi reguli privind SPONSORIZAREA
Noi reguli privind SPONSORIZAREA

Vezi detalii



Grapini a mai aratat ca debutul acestui proiect-pilot va avea loc in hotelurile din Mangalia, in perioada Sarbatorilor de Iarna, dar va fi dezvoltat la nivel national, in 2014.

In plus, anul viitor vor fi organizate si doua targuri, sustinute cu bani de la buget, numai cu produse romanesti.

Joi, ministrul melegat pentru IMM-uri, Mediu de Afaceri si Turism, Maria Grapini, a participat la conferinta "Finantarea programelor dedicate tinerilor in perioada 2014-2020", organizata de Patronatul Tinerilor Intreprinzatori din Romania, in cadrul unui proiect coordonat de Ministerul Tineretului si Sportului (MTS).

Sursa: Agerpres


Autor:

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Votati articolul "Industria hoteliera isi va putea promova marcile mult mai eficient":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi





Atentie contabili!
TVA redus in 2019 - ce capcane ascunde O.U.G. nr. 89/2018?

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

Abonati-va la Newsletter-ul InfoTva.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special "Cote reduse de TVA in 2019"
Club Contabilitate

VIDEO

X
Atentie contabili!
TVA redus in 2019 - ce capcane ascunde O.U.G. nr. 89/2018?

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti.
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTva.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special.

"Cote reduse de TVA in 2019"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016