Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!

Pentru profesionisti precum contabili, consultanti fiscali, medici, juristi sau farmacisti, semnatura electronica a devenit ca si obligatorie, in conditiile in care este necesare pentru foarte multe dintre actiunile acestora.
Iata cum puteti obtine semnatura electronica in 2017.
Una dintre cele mai rapide si avantajoase oferta este cea pe care o pune la dispozitie AlfaSign (companie acreditata si autorizata pentru acest tip de servicii).
Cum se obtine semnatura electronica?
Intrati pe AlfaSign.ro (...click aici >>)
I. Completati formularul online de inregistrare cu urmatoarele informatii:
- Informatii necesare emiterii certificatului
- Informatii necesare facturarii
- Informatii privind adresa de corespondenta si livrarii certificatului si documentelor aferente
II. Imprimati si semnati documentele primite prin email
Dupa completarea formularului de inregistrare veti primi prin email un fisier cu documentele necesare obtinerii certificatului digital calificat.
Documentele vor fi deja completate cu datele din formularul de inscriere, mai trebuie doar sa:
- Imprimati, semnati si stampilati Contractul de beneficiar in dublu exemplar

Manual de politici contabile - Stick USB

Marea Carte Verde a Monografiilor Contabile 2025

Cartea Verde a Contabilitatii
- Imprimati si semnati Contractul de utilizator in dublu exemplar
- Imprimati si semnati Declaratia de acceptanta
Faceti o copie dupa actul de identitate, marcata „Conform cu Originalul”, semnata si datata
Faceti o copie CUI – marcata “Conform cu originalul”, stampilata si semnata de catre reprezentantul legal, – in cazul in care plata se va efectua de catre o persoana juridica;
III. Efectuati plata
Dupa completarea formularului veti primi pe email un set de documente ce contin si factura proforma. Pe baza ei puteti efectua plata. Toate datele necesare platii sunt trecute in factura proforma.
Documentele trebuie sa ajunga la sediul Alfatrust sau curierul rapid va lua legatura cu dumneavoastra pentru livrarea gratuita a documentelor
Atentie: daca documentele se transmit prin posta, declaratia de acceptanta trebuie autentificata notarial (identificarea utilizatorului de drept de catre un tert de incredere); (...citeste aici >>)
Certificatul digital si documentele aferente vor fi livrate la sediul dumneavoastra.
Cat costa semnatura electronica?
In acest moment, AlfaSign deruleaza o promotie care faca ca pretul certificatului digital sa fie de doar 30 de euro. (...vezi aici lista de preturi >>)
Acesta include un Token nou, Certificatul digital calificat, Aplicatie de semnare + Transport Gratuit.
Daca vreti sa reinnoiti un certificat deja existent, costul este si mai mic, de doar 27 de euro.
Asadar, in doar cateva zile puteti avea certificatul digital pentru semnatura electronica. Costa doar 30 de euro si formularul poate completat online.

Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Articole similare
REMINDER! Raportarea contabila la 30 iunie 2019 – Cine are obligatia de a le depune pana la 14 august?Utilizarea SPV: Facilitati privind solicitarea certificatelor de rezidenta fiscala de catre persoanele fiziceProiect de ordin privind cererea de rambursare a TVAOrganizatii nonprofit si depunerea declaratiei privind beneficiarul real. Exceptii de la aceasta obligatieSituatiile financiare trimestriale centralizate NU se mai trimit pe suport hartie la Ministerul Finantelor(Ordinul 494/2021)Ultimele articole
SEMNATURA ELECTRONICA: Care sunt furnizorii autorizati pentru SEMNATURA ELECTRONICASEMNATURA ELECTRONICA. Ce valabilitate are SEMNATURA ELECTRONICAInregistrarea in Registrul RO e-Factura: Procedura ActualizataDepunere declaratii online. Cum se poate achizitiona SEMNATURA ELECTRONICAFormularul c801 – Ghidul CompletArticole similare
Declaratia 150 in 2023: Documentatia necesara pentru inregistrarea formularuluiDeclaratia 150DGRFP: Eliberarea de extrase de cont in format electronic de la Trezorerie, fara perceperea de comisioaneDeclaratia 112 trebuie depusa numai onlineObligatoriu online: Depunerea formularului 112
Atentie, contabili!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"Decontul precompletat de TVA. Noutati 2025 + studii de caz"