Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!

Atragem atentia asupra faptului ca declaratia 112 mai poate fi depusa doar pana la data de 27 februarie a.c. inclusiv, potrivit calendarului de obligatii fiscale pentru anul in curs.
Astfel, pana la aceasta data trebuie efectuata depunerea formularului 112 "Declaratie privind obligatia de plata a contributiei sociale, impozitului pe venit si evidenta nominala a persoanelor
asigurate" cu termen lunar si plata acestor obligatii de catre:
- persoanele fizice si juridice care au calitatea de angajator;
- entitatile asimilate angajatorului care au calitatea de platitori de venituri din activitati dependente, venituri de natura salariala si asimilate salariilor;
- platitorii de venituri de natura profesionala, altele decat cele salariale si pentru care exista obligatia platii contributiei individuale de asigurari sociale si asigurari pentru somaj;
- institutiile publice care calculeaza, retin, platesc si dupa caz suporta contributii sociale obligatorii in numele asiguratului. [art. 29619 Cod fiscal si HG 1397/2010]

Operare SAGA Exemple practice si recomandari

Manual de politici contabile - Stick USB

Portal Codul fiscal - acces 12 luni consultanta in scris si telefonica 30 intrebari
- a se vedea materialul informativ "Impozitarea veniturilor din activitati cu caracter ocazional, desfasurate de zilieri", publicat pe site-ul: www.finantepublice.ro, la sectiunea "Noutati".
ATENTIE ! Impozitul pe veniturile din salarii datorat de sediile secundare cu minimum 5 salariati, care detin cod fiscal pentru impozitul pe salarii, se declara si se platesc de societatea mama la organul fiscal la care aceasta este inregistrata.
Codul fiscal al fiecarui sediu secundar si impozitul pe salarii aferent (0 sau suma de plata se declara la sectiunea F.2. a formularului 112. Pentru plata impozitului societatea mama va intocmi cate un ordin de plata distinct pentru fiecare sediu secundar, la codul de identificare fiscala al beneficiarului
inscriindu-se codul fiscal al sediului secundar.

Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Articole similare
O noua declaratie 112 - proiect de ordin pentru aprobarea modelului si continutului acestui formularAtentie! Noi versiuni pentru DECLARATIA 112: Soft A si Soft JInformatii oficiale: Spatiul Privat Virtual, extins la nivel national pentru persoanele fiziceBuletin informativ: Cum depunem corect Declaratiile 100, 300 si 710DECLARATIA 112 a fost modificata prin Ordinul 1994/2023. De cand se aplica schimbarileUltimele articole
Cum se face trecerea de la TVA trimestrial la TVA lunar in 2025Indemnizatii de delegare. In ce luna se declara diurna in D112Reminder ANAF! Incepand cu declararea veniturilor aferente lunii noiembrie 2023, se utilizeaza un nou formular 112Revisal in 2023: Este OBLIGATORIE inregistrarea absentelor nemotivate si suspendarea CIM in sistem?Acordare abonamente sportive prin Legea 34/2023. Cum vor fi decontate de firme?Articole similare
Noi prevederi privind plata impozitului pe venitul din salarii: Pentru toti contribuabilii cu sedii secundareAtentie la obligatiile sediilor secundare! Vezi ce trebuie respectat urgentDeschidere punct de lucru. Procedura de urmat pentru infiintarea unui SEDIU SECUNDARZoom fiscal: Noul formular 088 utilizat pentru inregistrarea in scopuri de TVACriterii din formularul cod 088. Beneficii deschidere punct de lucru in raport cu deducerea TVAUltimele articole
Cum a fost modificat Ordinul 2021/2021 prin Ordinul 371/2024. Tabel comparativRegistrul unic de control. Cine are obligatia achizitionarii registrului unic de controlActivitate firme: Care este deosebirea dintre o sucursala si un punct de lucru?Documente necesare firmelor obligate sa radieze punctul de lucru atunci cand numarul angajatilor scadeEste obligatorie utilizarea caselor de marcat in cazul prestarii de servicii catre alte entitati?Articole similare
Scapa de datorii in 2013 | Comunicat privind esalonarea la plataBaza de IMPOZITare pentru livrari de bunuri si prestari de servicii efectuate in interiorul tariiLeasing inregistrari contabile. Cum procedam in ce priveste TVA-ul?Noi formulare in atentia contribuabililor. Depuneti corect Declaratia 600!Masa calda acordata angajatilor - cheltuieli inregistrate pe bonul fiscal. Poate fi dedus TVA-ul?Ultimele articole
TVA la incasare in 2025 pentru firme noi: cum se face corect optiunea in D700Taxe PFA 2025: Cat platesti pentru PFA cu venituri din drepturi de autorTVA si cheltuielile auto: Cand ai deducere integralaComert cu masini second-hand. Regimul TVA si o MONOGRAFIE contabila utilaCadouri de 1 iunie. Cum declari corect in D112
Atentie, contabili!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"TVA exigibil si neexigibil. Corelatii intre decontul de TVA si balanta. Cum procedam"