Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!

Atragem atentia asupra faptului ca declaratia 112 mai poate fi depusa doar pana la data de 27 februarie a.c. inclusiv, potrivit calendarului de obligatii fiscale pentru anul in curs.
Astfel, pana la aceasta data trebuie efectuata depunerea formularului 112 "Declaratie privind obligatia de plata a contributiei sociale, impozitului pe venit si evidenta nominala a persoanelor
asigurate" cu termen lunar si plata acestor obligatii de catre:
- persoanele fizice si juridice care au calitatea de angajator;
- entitatile asimilate angajatorului care au calitatea de platitori de venituri din activitati dependente, venituri de natura salariala si asimilate salariilor;
- platitorii de venituri de natura profesionala, altele decat cele salariale si pentru care exista obligatia platii contributiei individuale de asigurari sociale si asigurari pentru somaj;
- institutiile publice care calculeaza, retin, platesc si dupa caz suporta contributii sociale obligatorii in numele asiguratului. [art. 29619 Cod fiscal si HG 1397/2010]

Portal Codul fiscal - acces 12 luni consultanta in scris si telefonica 30 intrebari

Manualul Contabilului Incepator - stick USB

Examen Consultant Fiscal 2025
- a se vedea materialul informativ "Impozitarea veniturilor din activitati cu caracter ocazional, desfasurate de zilieri", publicat pe site-ul: www.finantepublice.ro, la sectiunea "Noutati".
ATENTIE ! Impozitul pe veniturile din salarii datorat de sediile secundare cu minimum 5 salariati, care detin cod fiscal pentru impozitul pe salarii, se declara si se platesc de societatea mama la organul fiscal la care aceasta este inregistrata.
Codul fiscal al fiecarui sediu secundar si impozitul pe salarii aferent (0 sau suma de plata se declara la sectiunea F.2. a formularului 112. Pentru plata impozitului societatea mama va intocmi cate un ordin de plata distinct pentru fiecare sediu secundar, la codul de identificare fiscala al beneficiarului
inscriindu-se codul fiscal al sediului secundar.

Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Articole similare
ANAF va suplimenta numarul de ghisee cu peste 1.000 de unitati pentru depunerea declaratiei 112DECLARATIA 112 in 2023: Anumite firme NU vor mai depune formularul pana pe 25 februarie 2023Declaratii pe care le depunem la 25 iulie. O lista cu declaratiile cu termen-limitaContract de mandat incheiat cu o persoana fizica nerezidenta. Cum facem raportarea in D 112?Puteti descarca ultima versiune pentru Declaratia 100Ultimele articole
Cum se face trecerea de la TVA trimestrial la TVA lunar in 2025Indemnizatii de delegare. In ce luna se declara diurna in D112Reminder ANAF! Incepand cu declararea veniturilor aferente lunii noiembrie 2023, se utilizeaza un nou formular 112DECLARATIA 112 a fost modificata prin Ordinul 1994/2023. De cand se aplica schimbarileRevisal in 2023: Este OBLIGATORIE inregistrarea absentelor nemotivate si suspendarea CIM in sistem?Articole similare
Este obligatorie utilizarea caselor de marcat in cazul prestarii de servicii catre alte entitati?Impozite si contributii obligatorii aferente unui SEDIU SECUNDARInregistare fiscala in cazul unui punct de lucru cu mai mult de 5 salariati. Formularul 060Obligatie inregistrare si declarare punct de lucru. Ce prevederi respectam?Ce inseamna sa fii platitor de TVA ca firma mica?Ultimele articole
Cum a fost modificat Ordinul 2021/2021 prin Ordinul 371/2024. Tabel comparativRegistrul unic de control. Cine are obligatia achizitionarii registrului unic de controlActivitate firme: Care este deosebirea dintre o sucursala si un punct de lucru?Documente necesare firmelor obligate sa radieze punctul de lucru atunci cand numarul angajatilor scadeInfiintarea unui SEDIU SECUNDAR. Obligatii declarativeArticole similare
Tratament fiscal si contabil pentru scoaterea din evidenta a titlurilor de participareIdentificare baza de IMPOZITare pentru import. Stabilirea cursului de schimbSpeta momentului! Tranzactii cu Turcia efectuate dupa data de 01.01.2021Servicii nerezidenti si contract. Cum facem inregistrarile si ce cheltuieli sunt deductibile?Ce se intampla daca este depasit plafonul TVA de 300.000 lei o singura dataUltimele articole
Activitate de Uber si Bolt in Romania. Cum si in ce conditii pot deduce cheltuielileTVA imobiliare si terenuri. Cum se emite factura + ce IMPOZIT se aplica la vanzarea lorVenituri din chirii peste plafonul de 300.000 lei. Persoana trebuie sa treaca la plata TVA?IMPOZIT pe profit. Poti redirectiona IMPOZITul catre ONG-uri pana pe 25 septembrie 2025Drepturile de autor. IMPOZIT datorat, CAS, CASS si exceptii in 2025
Atentie, contabili!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"Noutati TVA 2025. Noile cote si Exemple practice"