Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Alte sapte apeluri de proiecte sunt estimate a fi lansate, in total, pana la sfarsitul acestui an, pentru Programul Operational Capacitate Administrativa (POCA) 2014-2020. Datele de lansare se gasesc in calendarul orientativ publicat de Autoritatea de Management a programului, care functioneaza la nivelul Ministerului Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice (MDRAP).
Primul apel de proiecte pentru accesarea fondurilor disponibile in cadrul POCA 2014-2020 a fost lansat in mai 2015 si are, ca termen de depunere a cererii de finantare, data de 25 august 2015. Apelul IP 1/2015 s-a adresat proiectelor care implica sprijin pentru actiunile din Strategia pentru consolidarea administratiei publice 2014 – 2020, anexa 3 si masurile privind dezvoltarea capacitatii administrative din conditionalitatile ex-ante enumerate in Acordul de parteneriat cu Romania 2014 – 2020 sau in cadrul fiecarui program operational.
Urmatorul apel, IP 2/2015, estimat a fi lansat in luna august a.c., este destinat proiectelor care contribuie la cresterea transparentei in administratia publica, la sustinerea mecanismelor administrative, la prevenirea si combaterea coruptiei. Propunerile de proiecte depuse trebuie sa se incadreze in Axa prioritara – 2, Obiectivul specific – 2.2 al programului.
POCA 2014-2020 este finantat din Fondul Social European (FSE), in cadrul obiectivului tematic nr. 11 "Consolidarea capacitatii institutionale a autoritatilor publice si a partilor interesate si eficienta administratiei publice". Programul are un buget de 658,29 de milioane de euro, din care 553,19 milioane de euro reprezinta contributia Uniunii Europene.
POCA 2014-2020 este gestionat de Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice, in calitate de Autoritate de Management, si reprezinta o continuare a Programului Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative (PODCA) 2007-2013.
POCA 2014-2020 are, ca obiectiv general, crearea unei administratii moderne, capabile sa faciliteze dezvoltarea socio-economica, prin intermediul unor servicii publice competitive, investitii si reglementari de calitate, resurse umane profesionalizate, contribuind astfel la implementarea masurilor de reforma si la atingerea obiectivelor Strategiei Europa 2020.
Obiectivele specifice (OS) ale POCA sunt transpuse in cele 3 axe prioritare:
Examen Consultant Fiscal 2024
Abonament PortalContabilitate ro - abonament 12 luni
Ghidul practic al contabilitatii in 2024 Legislatie explicata - Exemple detaliate - Monografii contabile complete
Axa prioritara 1: "Administratie publica si sistem judiciar eficiente"
OS 1.1 Dezvoltarea si introducerea de sisteme si standarde comune in administratia publica ce optimizeaza procesele decizionale orientate catre cetateni si mediul de afaceri in concordanta cu Strategia privind consolidarea administratiei publice 2014-2020 (SCAP);
OS 1.2: Dezvoltarea si implementarea de politici si instrumente unitare si moderne de management al resurselor umane;
OS 1.3 Dezvoltarea si implementarea de sisteme standard si instrumente moderne si eficiente de management la nivelul institutiilor din sistemului judiciar;
OS 1.4 Cresterea transparentei si responsabilitatii sistemului de achizitii publice in vederea aplicarii unitare a normelor si procedurilor de achizitii publice si reducerea neregulilor in acest domeniu;
Axa prioritara 2: "Administratie publica si sistem judiciar accesibile si transparente"
OS 2.1 Introducerea de sisteme si standarde comune in administratia publica locala ce optimizeaza procesele orientate catre beneficiari in concordanta cu SCAP;
OS 2.2 Cresterea transparentei, eticii si integritatii in cadrul autoritatilor si institutiilor publice;
OS 2.3 Asigurarea unei transparente si integritati sporite la nivelul sistemului judiciar in vederea imbunatatirii accesului si a calitatii serviciilor furnizate la nivelul acestuia;
Axa prioritara 3: "Asistenta tehnica"
OS 3.1 Consolidarea capacitatii administrative a AM pentru implementarea eficienta a POCA;
OS 3.2 Asigurarea publicitatii POCA, a informarii si sprijinului pentru beneficiari si potentialii beneficiari.
Sursa: Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice via IMM Romania
Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Rating:
Nota: 5 din 5 din 1 voturi
Articole similare
IMM-urile trebuie sa depuna o cerere de finantare pana la data de 30 noiembrie 2021 pentru a intra in posesia schemei de ajutor de stat107 monografii contabile, la dispozitia dvs!Ministrul Finantelor: O solutie pentru reducerea evaziunii ar fi vamuirea la destinatieMFP prezinta noile fonduri de care putem beneficia in 2013Noutati legislatie Fiscala 07-11 iulie 2008 - Monitorul OficialUltimele articole
Guvernul a aprobat rectificarea bugetului de stat pe 2024. Care sunt cei 4 piloni principaliCombaterea contrabandei si fraudei la granita continua. Doua noi scanere au fost puse in functiune la Albita Certificatul Constatator: ce Este si cum Se Obtine [Model]Ministrul Muncii a anuntat MAJORAREA salariului minim de la 1 iulie 2024!Controale mai aprige in vama din 2024! Birourile vor fi dotate cu 26 noi sisteme de scanare, pentru monitorizarea marfurilor care intra in taraArticole similare
Noi finantari de 190 milioane de euro pentru romanii din fostele zone industrializateArticole similare
Functionarul public ar putea fi inlocuit cu personalul contractualNou proiect privind transparenta decizionala in ADMINISTRATIA PUBLICA. Vezi modificarileRata si numarul locurilor de munca vacante pe activitati ale economiei nationaleDe la 1 MARTIE 2022, Institutiile/autoritatile publice sunt obligate sa se inroleze in Sistemul Informatic PatrimVen, pentru a obtine documente fiscalePeste 63.000 de locuri de munca vacante in Romania, in T3 din 2018Ultimele articole
Tichete de masa salariati cu CIM partial. Beneficiaza de aceleasi drepturi ca cei cu CIM normal?e-Factura: Ghid Complet pentru 2024Adeverinta de venit, cazierul fiscal si certificatul de atestare fiscala pot fi obtinute fara deplasare la ANAFSeminar ANAF: Inrolarea in Patrimven a autoritatilor/institutiilor publice sau de interes publicFacturarea electronica, obligatorie de la 1 ianuarie 2024 pentru TOATE tranzactiile intre firmeAtentie contabili!
Modificari importante privind cotele de TVA!Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal"