Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Incepand de la jumatatea lunii august functioneaza Institutul de Studii Financiare (ISF), infiintat prin fuziunea dintre Fundatia Institutul de Management in Asigurari si Fundatia Institutul de Asigurari.
Un comunicat transmis de Autoritatea de Supraveghere Financiara (ASF), misiunea ISF este sa sprijine dezvoltarea organizatiilor, institutiilor si persoanelor care isi desfasoara activitatea sau care intentioneaza sa activeze in domeniul asigurarilor, pensiilor private si investitiilor financiare, al activitatilor conexe sau similare cu aceste activitati, precum si al managementului riscului, al managementului resurselor umane si al managementului organizatiei.
De asemenea, se mentioneaza ca printre principalele directii de actiune ale institutului se numara asigurarea pregatirii, perfectionarii si specializarii profesionale a persoanelor care lucreaza in domeniul serviciilor financiare, acordarea de atestate profesionale, elaborarea de standarde ocupationale si sisteme de evaluare bazate pe competente, realizarea de studii si cercetari in domeniul serviciilor financiare nebancare, editarea de publicatii de specialitate, elaborarea de propuneri de norme tehnice si principii profesionale aplicabile in domeniul financiar nebancar, precum si organizarea de activitati de informare si educare in domeniul financiar, la nivel national si international.
Totodata, noua entitate dedicata pregatirii profesionale - cu precadere in sectorul serviciilor financiare nebancare - are ca fondator Autoritatea de Supraveghere Financiara si este sustinuta de asociatii reprezentative din domeniu, in calitate de membri: Uniunea Nationala a Societatilor de Intermediere si Consultanta in Asigurari din Romania (UNSICAR), Uniunea Nationala a Societatilor de Asigurare din Romania (UNSAR), Asociatia de Drept a Asiguratorilor din Romania (ADAR) si Asociatia Romana de Actuariat (ARA), fiind in curs de inscriere si alte asociatii profesionale ale pietei financiare nebancare.
Potrivit Agerpres, conducerea si administrarea ISF vor fi asigurate de un Consiliu Director compus din cel putin cinci membri, cu un mandat de 4 ani, iar conducerea si coordonarea activitatii curente vor intra in responsabilitatea unui director general.
Bugete cash flow rentabilitate risc - ghid practic
Impozitarea veniturilor din chirii 2024
Totul despre documentele de contabilitate primara Solutii de organizare a gestiunilor
Pe termen lung, ISF isi propune alinierea activitatii la cerintele europene, trecerea de la acumularea de cunostinte la acumularea si evaluarea de competente, furnizarea de programe de formare profesionala pentru domeniul financiar nebancar adaptate noilor procese organizationale, determinate de cerintele legislative, de dinamica pietei si a cadrului european, contribuind la maturizarea pietei financiare nebancare din Romania, la crearea capacitatii acesteia de a face fata concurentei induse de globalizare sau efectelor crizelor economice.
Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Rating:
Nota: 5 din 5 din 1 voturi
Articole similare
Se va infiinta INSTITUTUL DE STUDII FINANCIAREArticole similare
Export de bunuri. Care sunt implicatiile fiscale si ce declaratii sunt obligatorii?Gestiune marfa en-detail. Cum tratam reducerile?Recuperarea pierderii fiscale de la 1 octombrie 2012Institutii Publice: Iesiri de active fixe corporale prin vanzareExonerarea de raspundere in cazul neindeplinirii obligatiilor fiscaleUltimele articole
Intreprinderi legate. In ce conditii se incadreaza la regimul micro din 1 ianuarie 2024Livrarea intracomunitara de bunuri - ce reprezinta si studii de caz utileNoua Casa in 2023: Programul continua si anul acesta cu un plafon de garantii de 1,5 miliarde de lei (Proiect)Concediul paternal: 7 modificari propuse de Ministerul Muncii pentru Normele metodologice de aplicare a Legii 210/1999ANAF incepe controalele tematice la persoanele fizice. Categorii vizateArticole similare
PFA-urile sunt OBLIGATE sa plateasca contributia asiguratorie de munca daca au salariatiContracte de comision incheiate cu societati din UE. Regim TVANoutati legislatie fiscala 1-5 iunie - Monitorul OficialTVA colectat. Aspecte esentiale privind Declaratia 311Nu uitati conditiile de depunere pentru Declaratia 201Ultimele articole
Ghid ANAF privind tratamentul fiscal pentru veniturile obtinute din prestarea activitatilor de infrumusetareMinistrul Muncii a anuntat MAJORAREA salariului minim de la 1 iulie 2024!Cum sa gestionezi profitul obtinut prin PFA, pentru un viitor financiar mai sigurCum sa gestionezi profitul obtinut prin PFA, pentru un viitor financiar mai sigurCum a fost modificat Ordinul 2021/2021 prin Ordinul 371/2024. Tabel comparativAtentie contabili!
Modificari importante privind cotele de TVA!Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"Cote de TVA aplicabile de la 1 ianuarie 2024. Noutati fiscale si Scutiri de TVA"