Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Incepand de la jumatatea lunii august functioneaza Institutul de Studii Financiare (ISF), infiintat prin fuziunea dintre Fundatia Institutul de Management in Asigurari si Fundatia Institutul de Asigurari.
Un comunicat transmis de Autoritatea de Supraveghere Financiara (ASF), misiunea ISF este sa sprijine dezvoltarea organizatiilor, institutiilor si persoanelor care isi desfasoara activitatea sau care intentioneaza sa activeze in domeniul asigurarilor, pensiilor private si investitiilor financiare, al activitatilor conexe sau similare cu aceste activitati, precum si al managementului riscului, al managementului resurselor umane si al managementului organizatiei.
De asemenea, se mentioneaza ca printre principalele directii de actiune ale institutului se numara asigurarea pregatirii, perfectionarii si specializarii profesionale a persoanelor care lucreaza in domeniul serviciilor financiare, acordarea de atestate profesionale, elaborarea de standarde ocupationale si sisteme de evaluare bazate pe competente, realizarea de studii si cercetari in domeniul serviciilor financiare nebancare, editarea de publicatii de specialitate, elaborarea de propuneri de norme tehnice si principii profesionale aplicabile in domeniul financiar nebancar, precum si organizarea de activitati de informare si educare in domeniul financiar, la nivel national si international.
Totodata, noua entitate dedicata pregatirii profesionale - cu precadere in sectorul serviciilor financiare nebancare - are ca fondator Autoritatea de Supraveghere Financiara si este sustinuta de asociatii reprezentative din domeniu, in calitate de membri: Uniunea Nationala a Societatilor de Intermediere si Consultanta in Asigurari din Romania (UNSICAR), Uniunea Nationala a Societatilor de Asigurare din Romania (UNSAR), Asociatia de Drept a Asiguratorilor din Romania (ADAR) si Asociatia Romana de Actuariat (ARA), fiind in curs de inscriere si alte asociatii profesionale ale pietei financiare nebancare.
Potrivit Agerpres, conducerea si administrarea ISF vor fi asigurate de un Consiliu Director compus din cel putin cinci membri, cu un mandat de 4 ani, iar conducerea si coordonarea activitatii curente vor intra in responsabilitatea unui director general.
Pe termen lung, ISF isi propune alinierea activitatii la cerintele europene, trecerea de la acumularea de cunostinte la acumularea si evaluarea de competente, furnizarea de programe de formare profesionala pentru domeniul financiar nebancar adaptate noilor procese organizationale, determinate de cerintele legislative, de dinamica pietei si a cadrului european, contribuind la maturizarea pietei financiare nebancare din Romania, la crearea capacitatii acesteia de a face fata concurentei induse de globalizare sau efectelor crizelor economice.
Autor: InfoTva.ro
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Votati articolul "Institutul de Studii Financiare si-a inceput activitatea":
Rating:
Nota: 5 din 5 din 1 voturi
Rating:
Nota: 5 din 5 din 1 voturi
Articole similare
Se va infiinta INSTITUTUL DE STUDII FINANCIARE
Mai multe articole despre institutul de studii financiare
Articole similare
Produse perisabile distruse sau vandute cu pret redus. Ce implicatii fiscale apar?Practici privind vanzarile cu pret redus. Care vor fi implicatiile fiscale si contabile?Piata europeana de consum inregistreaza noi domenii premianteSchimbare destinatie cladiri: Tratament fiscal si TVA. Monografie contabilaNoile case de marcat, loteria bonurilor fiscale si alte masuri fiscale in noul proiectUltimele articole
Aplicarea cotei reduse de TVA pentru livrarea de locuinte catre persoanele fizice. Valori limita (Informare ANAF)Inscrierea in programul Rabla pentru Electrocasnice a fost AMANATA. Vezi care au fost motivele institutieiAplicarea cotei reduse de TVA pentru livrarea de locuinte catre persoanele fizice. Conditii pentru beneficiariCalculul impozitului pe veniturile microintreprinderilor. Conditii pentru aplicarea cotei de 1%Scutiri la plata accizelor. Documente si autorizatii necesare
Mai multe articole despre ISF
Articole similare
In atentia celor cu datorii restante catre bugetul general consolidat la data de 30 septembrie 2015Se infiinteaza Directia generala de administrare a marilor contribuabili, in subordinea presedintelui ANAFParticiparea reprezentantilor statului in AGA nu se mai remunereazaNou proiect pentru intarirea disciplinei financiare. Reguli noi pentru operatorii economici!Ultimele articole
Declaratia 222. Cine are obligatia completarii si care este termenul limita de depunere in 2021Asociatiile de proprietari in 2021. Declararea si plata impozitelor si contributiilor aferente veniturilor din contractele de MANDATRaluca Turcan: Suntem la un minim istoric in ceea ce priveste numarul de dosare de pensii restante la recalculareRegimul fiscal-contabil al microintreprinderilor in 2021- explicat prin exemple practice. Ce noutati au aparut?TOT ce trebuie sa stii despre PFA/II/IF in 2021. Taxe, impozite, deduceri
Mai multe articole despre mandat

Atentie contabili!
Modificari importante privind TVA!Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti.
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTva.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special
"MODIFICARI Majore privind TVA. 5 studii de caz + explicatii detaliate"